Dzisiaj jest 26 czerwca 2025, 00:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Amortyzator skretu LSL

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Amortyzator skretu LSL

Post » 10 lutego 2008, 10:57

Witam !
Wczoraj w moim Bladym 929 zamontowalem amorka firmy LSL . Wlasciwie obylo sie bez komplikacji bo wszystkie czynnosci wykonalem zgodnie z instrukcja montazu ale pojawil sie problem z odlegloscia tloczka z koncowka do regulacji sily tlumienia od klamki sprzegla . Poluzowalem sruby i podnislem do gory klamke sprzegla ale jakos dalej mi to troche nie pasuje bo mimo wszystko moze wystapic kontakt palcow dloni przy wciskaniu klamki sprzegla. Prosze uzytkownikow wlasnie takiego amora o podzielenie sia informacjami jak jest z tym u Was.
---
pozdrawiam
jacek ( FireBlade 01' )
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 10 lutego 2008, 23:15

Przegladnij sobie pare fotek fajera na bikepics i powinienes trafic na rozne rozwiazania mocowan amorkow.

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 11 lutego 2008, 21:56

Ja mam amor LSL i nie mam takiego problemu choć mam klamke sprzęgła dość nisko. Czy na pewno zamontowałeś wszystko tak jak trzeba? Kumpel też ma LSL-a w 954 i u niego także jest wystarczająca odległość. Zdjęcia amora w moim moto są w galerii. Pozdro

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 12 lutego 2008, 19:37

Witam !
Dzieki za zainteresowanie moim problemem . Amora zmontowalem zgodnie z zalaczona do niego instrukcja montazu , poza tym inaczej nie da sie tego zmontowac . Z Twojego zdjecia wynika ,ze mamy taki sam amorek ale calkowicie inaczej mamy go przymocowanego . U mnie jedna czesc przykrecona jest do glowki ramy razem ze stelazem czachy a druga cześć za pomoca dwudzielnej obejmy przymocowana jest do lewej lagi . Poza tym tak sobie mysle ,ze skoro nie miaszkamy od siebie az tak daleko ( ok 90 km) to jesli przyjkdzie juz WIOSNA wybiore sie do Ciebie na wizje lokalna :)
Tymczasem wszystkich cieplo pozdrawiam .
----
jacek ( FireBlade 01')
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 13 lutego 2008, 20:02

Jacek ! Serdecznie zapraszam. Ja czasami jade samochodem przez kalisz pomorski. Może jak bede wiedział wcześniej o trasie w tym kierunku to sie zgadamy i spotkamy ? Mój amor też jest przymocowany do główki ramy w miejscu mocowania stelaża i do lagi dwuczęściową obejmą, tyle że ja mam do prawej lagi a ty do lewej. Może spróbuj zamontować do prawej i bedzie ok. Pozdrawiam :D

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 13 lutego 2008, 20:55

Witam !
A wiesz ,ze nie pomyslalem o tym aby sprobowac przymocowac do prawej lagi . Jutro sie tym zajme bo mnie to intryguje. Jesli bedziesz przejezdzal przez Kalisz Pomorski to koniecznie daj znac . Moj numer telefonu 604 499 562 . Dobrze jest przeprowadzic konsultacje i wymienic doswiadczenia .
---
pozdrawiam
jacek ( FireBlade 01')
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 13 lutego 2008, 22:17

Jasne. Odezwę sie na pewno dzień wcześniej. Mój nr 500297364. Myślę że po przykręceniu do prawej lagi problem zniknie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 14 lutego 2008, 17:06

Jacek - może to jest kwestia poprostu tego że masz za blisko przysuniętą klame sprzęgła do kostki z przełącznikami świateł itp. ? :roll:

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 14 lutego 2008, 21:20

Witam !
Nie znalazlem dzisiaj nawet odrobiny czasu aby sprawdzic Wasze sugestie. Pewnie dopiero w sobote bede luzniejszy wiec troche pomedytuje a za wskazowki serdeczne dzieki .
---
Pozdrawiam cieplo bo u mnie zrobilo sie jakby chlodniej .
Jacek ( FireBlade 01')
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 81
Rejestracja: 07 października 2007, 13:39
Lokalizacja: Sulejówek
Motocykl: sold:954RR current: VTR :)
Rok produkcji: 0

Post » 17 marca 2008, 21:17

Pytanko mam.
Widzę że mamy takie same amorki.
moje pytanie brzmi: Na jakich ustawieniach LSLa latacie?

Obrazek

Ja od kupna latałem pierwszy raz na 1 jak to w instrukcji kazali i stosunkowo zwiększam zeby się nie zdziwić na jakiejś nawrotce. Latam 90% po mieście i aktualnie na 5. A wy?

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 17 marca 2008, 21:22

Ja też mam LSL i cały czas latam na 5. Jest to jak dla mnie takie ustawienie które świetnie spisuje się w mieście jak i podczas ostrego śmigania.

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
Lokalizacja: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Rok produkcji: 2005

Post » 12 stycznia 2009, 00:37

Lodzia, to mocowanie LSLa które masz w galerii to jest normalne dla 954 czy to co na fotce ma Ferson?
Inaczej czy kupując amorek LSLa z całym kompletem mocowań będzie on do przymocowana tak jak na fotce Fersona czy twojej?

Bo tak jak u ciebie, z wystającym poza owiewkę tłoczkiem jest jakieś dziwne...


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości