It is currently 16 November 2025, 13:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pomoc w dobraniu dobrego kompletu opon do 954

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 6
Joined: 17 March 2008, 22:38
Location: opolskie
Motocykl: Honda 954
Year production: 0

Post » 23 March 2009, 00:58

Witam i dziękuję za pomoc:-)
Wybór padł na Michelin Pilot Road 2 ct

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 23 March 2009, 08:14

Pilot road do 954...no montowalem takie opony do B12 ale do 954 turystyczne opony ??? To nie lepiej bylo sobie kupic GS pińćset albo kawasaki ER pinć :roll:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 63
Joined: 24 August 2008, 19:59
Location: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Year production: 2003

Post » 24 March 2009, 15:47

cziken929 wrote:Pilot road do 954...no montowalem takie opony do B12 ale do 954 turystyczne opony ??? To nie lepiej bylo sobie kupic GS pińćset albo kawasaki ER pinć :roll:


Też latam na Pilotach Roadach 2. Są rewelacyjne i nie zgodze się z twoją wypowiedzią. Latam dość ostro (gumowanie, stopale, palenie laka itp.). Tylna opona wytrzymała mi 18kkm. Kupiłem drugą taką samą, bo są rewelacyjne. Dobrze trzymają na suchym i na mokrym, czasami tylko traci przyczepność tylna opona, ale to przy ostrym odkrecaniu na kostkach bukowych (bardziej śliskich nawierzchniach). Przód ma u mnie już grubo ponad 23kkm i jest w dobrym stanie. Jak nie latasz wyczynowo, to będziesz zadowolony z tych opon. Dobry wybór.

 
Posts: 167
Joined: 01 January 2008, 21:29
Location: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 24 March 2009, 17:12

Jestem podobnego zdania jak cziken929 , do superbikea opony turystyczne ? no pewnie ,ze mozna ale mi osobiscie to nie pasi . Nie mam nic przeciwko Pilot Road 2 bo to z pewnoscia swietne opony ale do motocykli klasy turystyczno sportowych .
---
Pozdrawiam
Jacek
Jacek

 
Posts: 63
Joined: 24 August 2008, 19:59
Location: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Year production: 2003

Post » 24 March 2009, 17:54

Jeżeli latasz po torze to takie gumy odpadają. Natomiast jazda po Naszych rewelacyjnych drogach sprawia, że korzystasz głównie tylko ze środkowej części opony. W sportowych oponach każdy dobrze wie jak jest z trwałością. Jazda na kwadratowej oponie wcale nie jest przyjemna. Dwuskładnikowa guma zużywa się w miarę równo, a przyczepność jest wystarczająca.

User avatar
 
Posts: 37
Joined: 10 February 2009, 22:28
Location: Zgorzelec
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 24 March 2009, 18:20

opony turystyczne do 954 to nie jest dobry wybór, ale jak cenisz sobie przebiegi na komplecie po 15 tkm to twój wybór. Ja w 954 miałem dunlopy D208 sportmax i BT15 bardzo szybko się rozgrzewały i na winklach dobrze trzymały, co pozwoliło je zamykać :D .

 
Posts: 375
Joined: 12 January 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Year production: 2003

Post » 24 March 2009, 19:31

Zgadzam sie z wami w 100% ale to ze na jednej oponie kolega jezdzi 18tkm i jeszcze gume na niej pali co jest cos nie halo to z czego on ma te opony. A jak lata na gumie to przednia nie wytrzyma nawet 15tkm.

 
Posts: 63
Joined: 24 August 2008, 19:59
Location: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Year production: 2003

Post » 24 March 2009, 22:02

tomo21kawa wrote:Zgadzam sie z wami w 100% ale to ze na jednej oponie kolega jezdzi 18tkm i jeszcze gume na niej pali co jest cos nie halo to z czego on ma te opony. A jak lata na gumie to przednia nie wytrzyma nawet 15tkm.


Na jakiej podstawie snujesz te domysły? Miałeś jakąś styczność z takimi oponami? Opisałem moje wrażenia z użytkowania tych opon. Jeśli nie wierzysz - to musisz spróbować.

 
Posts: 375
Joined: 12 January 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Year production: 2003

Post » 24 March 2009, 22:32

No własnie miałem taka w zeszłym sezonie pojechałem na niej na mazury wróciłem i spaliłem na weselu ale poszła jak woda dlatego sie dziwie ze ty robisz na nich tyle klocków:) :shock: :D :mrgreen:

 
Posts: 63
Joined: 24 August 2008, 19:59
Location: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Year production: 2003

Post » 24 March 2009, 22:51

Nie trafił mi się jakiś rodzynek, bo wielu moich znajomych jeździ na tych lakach i praktycznie wszyscy mają podobne odczucia.

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 24 March 2009, 23:49

jarow wrote:opony turystyczne do 954 to nie jest dobry wybór, ale jak cenisz sobie przebiegi na komplecie po 15 tkm to twój wybór. Ja w 954 miałem dunlopy D208 sportmax i BT15 bardzo szybko się rozgrzewały i na winklach dobrze trzymały, co pozwoliło je zamykać :D .


No ja mialem D 208RR i nie moge powiedziec, ze te opony sie szybko nagrzewaja.
Wrecz przeciwnie, potrafilo tylne kolo zabuksowac kiedy juz nie powinno nawet po dluzszej jezdzie.

User avatar
 
Posts: 70
Joined: 27 May 2008, 10:05
Location: Bydgoszcz
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Post » 01 April 2009, 20:20

ja moge polecic miechelin pilot sport, latalem na yzf 750 2 sezony, zrobilem kolo 15 - 20 tys na nich, teraz sie przymierzam zeby takie kupic do 954. szukam 190tek bo niby takie powinny byc w 954, uwazam ze do sportowego moto turystyczne opony niezbyt... ja tam winkli niezapinam, ale skladam sie gdzie i ile moge, oponki niezamknalem na ulicy do konca ale do 2 cm od rantu

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests