Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)
Moderators: maciekx, Tytus
-
-
- Posts: 308
- Joined: 17 January 2008, 00:27
- Location: Krosno (P
- Motocykl: CBR 1000 RR SC57
- Year production: 2005
-
» 22 March 2009, 02:23
Witam !! Mam mały problem. Kupiłem CBRke 600 F3 96 rok. Motor ładnie pali nic nie stuka wszystko super. Wczoraj spuściłem olej bo chciałem wymienić i okazało się że było go tam chyba ponad 4 litry i co najważniejsze troche zalatywało benzynką. Motor był sprowadzony z Anglii. Koles mówił że wiózł go w busie przez kilka kilometrów na boku. Kranik prawdopodobnie nie trzyma tzn paliwo sie leje nie zależnie od położenia. Chciałem sie zapytać jaka może być przyczyna tego że sie dostała benzynka do oleju. Czy to wina kranika czy może jakieś zaworki nie trzymaja w gaźnikach czy cos innego. Czekam na jakieś rady bo nie chce zmarnować nowego oleju. Pozdrawiam
-
crazyduckStaly Bywalec
-
- Posts: 1629
- Joined: 01 May 2007, 20:22
- Points: 10
- Motocykl:
-
» 22 March 2009, 03:14
sprawd zaworki w gaznikach one moga byc przyczyna dostawania sie benzyny do oleju.
-
-
- Posts: 308
- Joined: 17 January 2008, 00:27
- Location: Krosno (P
- Motocykl: CBR 1000 RR SC57
- Year production: 2005
-
» 22 March 2009, 12:47
Jak można je sprawdzić tzn w jaki sposób?? Bo szczerze mówiąc przy gaźnikach jeszcze nie grzebałem ale chętnie sobie pogrzebie heh.
-
betiGIRL
-
- Posts: 309
- Joined: 28 December 2008, 19:33
- Location: Bytom
- Points: 2
- Motocykl: FRANEK
- Year production: 0
-
» 22 March 2009, 15:06
na mój chłopski rozum to jedynie jak leżał w tym busie to paliwo mogło ciec z gaźników przez otwarte zawory ssące do komory spalania.
Franek mój to jest to, kocham go!
-
cziken929Staly Bywalec
-
- Posts: 789
- Joined: 20 July 2008, 16:42
- Location: krasnysta
- Points: 22
- Motocykl: w narzędziach to z 5x929
- Year production: 2000
-
» 22 March 2009, 15:12
Brawo Beatka Cukiereczku

Wejdz na chat popisac bo tam nikt nie zagląda...tylko ja:P
wciąż zajmuję się serwisem
-
-
- Posts: 308
- Joined: 17 January 2008, 00:27
- Location: Krosno (P
- Motocykl: CBR 1000 RR SC57
- Year production: 2005
-
» 23 March 2009, 01:45
Też miałem taką opcję ale coś dużo się naczytałem o tym kraniku i zaworkach iglicowych . Narazie nic nie będe robił tylko poprostu wymienie olej tzn spuszcze ten z benzynką i naleje zuzytego żeby przynajmniej sprawdzić czy wszystko jest ok z gaźnikami bo nowego szkoda postoi troche i odpale go troche sobie poochodzi i sprawdze wtedy olej. Myśle że na początek tak będzie najlepiej. Beti ty jednak chyba nie przypadkowo pracujesz w tej branży heh Pozdrawiam .
Return to Ogólne Dyskusje
Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests