Felga jest na 100% pewna, opona pod obciążeniem może się inaczej zachowywać. Co do główki ramy, żadnych pęknięć itp. Łożysko jest nowe, wczoraj zakładane. A jeśli chodzi o lagi... mam wymienić olej i uszczelniacze czy sprężyny też?
na razie sprawdź czy są proste. Jak dawno nie zaglądałeś do lag, to wymień olej i uszczelniacze. Sprężyny pomierz czy mieszczą się w swoich prawidłowych wartościach. Jeśli sie mieszczą to nie ma sensu ich wymieniać.
ja nigdy koła w motocyklu nie wyważałem i nic się nigdy nie działo. Sprawdź sobie może ośka jest krzywa, laga może jest krzywa któraś a co oleju w lagach to sprawdź poziom czy jest ok w jednej i drugiej, same sprężyny raczej nic do tego nie mają a tym bardziej uszczelniacze
Tylko czy różna ilość oleju w lagach miała by taki objaw ? Dawno temu gdy jeszcze nie byłem tak świadomy i przeżywający w F2 strzelił mi uszczelniacz w jednej ladze i przejeździlem tak ok 1000 km tak ze zostało ok 50 ml oleju i nie było żadnych problemów z wibracjami.
Sądzę, że przypadek przypadkowi nie równy. Niektórzy mieli taki przypadek przy uszkodzonym łożysku główki ramy powstawało shimmy, u mnie łożysko już miało wyrobione gniazda na misce prowadzącej. No ale po wymianie nie przyniosło to rezultatu. Co do lag... żeby się skrzywiły to muszą dostać konkretnego strzała no ale nie od gumy przecież. Najlepszym sposobem, żeby je sprawdzić to wsadzić oś bez koła, czy przechodzi ona swobodnie przez obydwie lagi. Tak mi się przynajmniej wydaje. Choć w dalszej mierze obstawiam na oponę, na wyważarce jest niby ok ale tak jak mi tłumaczył wulkanizator, że pod wpływem ciężaru i wyższej prędkości może zachowywać się zupełnie inaczej.
niekoniecznie, miałem kiedyś f3 po strzale, przejechałem się niby wszystko dobrze, jechała prosto, żadnych wibracji a lagi krzywe widać było gołym okiem ale wygięły się równo i koło było po prostu cofnięte. A co do oleju to też w sumie bym w to wątpił no ale jak w jednej ladze jest poziom a w drugiej może wcale nie ma to kto wie
Nie mam podnośnika,bo łożysko akurat w warsztacie motocyklowym wymieniałem. Właśnie rozmawiałem, z kolegą który też ma sc33. W tym roku też wymienił oponę bo miał podobny problem, po wymianie rozwiązał się. U niego stara opona też wyglądała bez skazy.
Zamówiłem oponę Pirelli Diablo, aktualnie mam Metzeler Sportec M3. Kiedyś już był z nią problem bo tak samo motocykl łapał shimmy ale wyważenie pomogło. Dam znać za dwa tygodnie bo wyjeżdżam
Opona założona nówka, znowu bez poprawy Przed chwilą, pojechałem na długi prosty odcinek, przy 160 zaczyna już bujać, z tym że jak położę się na motocyklu to dopiero przy 200 w górę. Próbowałem też ze ściągniętą owiewką ale również bez efektu. Kolejne podejście to lagi, zamówię nowe uszczelniacze i olej.