It is currently 16 November 2025, 13:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

brak mocy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001
 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 18 March 2009, 17:53

wuja beznadziejny pomysł:) poprostu moto nie ma siły ciagnac tu cos innego jest przyczyna
sisi to jest gość

 
Posts: 22
Joined: 24 February 2008, 18:40
Location: WLKP
Motocykl: CBR 954
Year production: 0

Post » 18 March 2009, 17:59

Ale to w dowodzie byłaby wpisana normalna moc taka jaka powinna być tak mi się wydaje...tak sobie jeszcze myślę o EGCV ,że przy prędkości obrotowej ok 3500 obr/min czuć wyraźnego kopa wtedy powietrze w komorze filtra powietrza jest inaczej kierowane i czy taki sam kop powinien być przy ok 8000 obr/min ? Ja w moim moto czegoś takiego nie wyczuwam mimo ,iż regulowałem EGCV w połowie zeszłego sezonu...może blokada polega na tym ,że dostaje inną dawkę paliwa od jakiś określonych obrotów ,a w dole nadrabia momentem bo od dołu powera ma... wpisałem w googlacza numer ECU i dupa nic nie wyskoczyło ;/ ECU : 38770-MCJ-D01-9750-200667 jedynym sposobem to pewnie jak piszą ludziska na forum podpiąć inny moduł...
Robak

User avatar
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Post » 18 March 2009, 18:08

aa zasugerowałem się tym:
RobAk_CbR wrote:, do 240 km/h się zbiera , a później nagle staje jakbym miał spadochron na ogonie i to jest na 5 i 6 biegu ( na czwartym biegu też przy 240 staje nagle.... ;/ )
:)

 
Posts: 22
Joined: 15 October 2008, 12:33
Location: KUTNO
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Post » 18 March 2009, 18:23

Ktos zasugerował mi ze to moze byc brak cisnienia w silniku :twisted: , co o tm sądzicie

 
Posts: 22
Joined: 24 February 2008, 18:40
Location: WLKP
Motocykl: CBR 954
Year production: 0

Post » 18 March 2009, 18:41

W zeszłym sezonie miałem robioną regulację zaworów moto ma przejechane 30 tys , mechanior mi powiedział ,że silnik jest w stanie bardzo dobrym to była pierwsza regulacja, oleju mi nie bierze ,więc myślę, że kompreche ma dobrą ,a poza tym poprawcie mnie jeżeli się mylę ale to by chyba szedł gorzej od samego dołu ale sprawdzić na pewno nie zaszkodzi.
Robak

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 18 March 2009, 18:52

Jeśli masz w dowodzie 94kW to po co na siłę szukasz awarii w postaci słabego ciśnienia sprężania ? Słabe ciśnienie sprężania implikuje szereg innych niedomagań silnika a podstawowym zauważalnym byłaby niebieska chmura za plecami i apetyt na olej. Jeśli nie masz zwężek w króćcach dolotowych a motocykl bez obciążenia wkręca się do odcięcia to masz blokadę w serowniku. odłącz czujnik prędkościomierza z bloku i niech Ci kolega zmierzy prędkość to będziesz miał pewność czy blokuje go magiczne 250
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 468
Joined: 05 March 2009, 19:59
Location: Warszawa/Lublin
Points: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Year production: 2007

Post » 18 March 2009, 20:58

hmnnn chłopaki ja także mam z Francji i w papierach mam 122kW,,,co o tym myślicie???

[ Dodano: Sro Mar 18, 2009 8:04 pm ]
czy to jest pomyłka??

User avatar
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Post » 18 March 2009, 23:06

No raczej, wyszłoby ci coś koło 195 koni... chyba łatwiej potraktować to jako KM, czyli ok. 76kW...

User avatar
 
Posts: 76
Joined: 25 February 2009, 20:13
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Year production: 2008

Post » 18 March 2009, 23:16

122kW = 163,6KM

User avatar
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Post » 18 March 2009, 23:23

Ok późno jest, zły przelicznik ;-)

 
Posts: 22
Joined: 24 February 2008, 18:40
Location: WLKP
Motocykl: CBR 954
Year production: 0

Post » 19 March 2009, 10:50

Będzie trzeba go dobrze przymocować i spróbować czy silnik kręci do odcięcia...a z czujnikiem będzie trzeba poczekać na lepszą pogodę ;/...
Robak

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 19 March 2009, 11:23

Jesli sie nie myle to jak nie masz zwezek to bedziesz mial zablokowany na module a wtedy raczej wymagana jest zmiana na niezablokowany. Gdybys potrzebowal takowy to mam od wersji europejskiej z cala instalacja.

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests