It is currently 16 November 2025, 13:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Akcje serwisowe cbr1000rr sc59

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 140
Joined: 02 January 2008, 12:10
Location: Katowice
Motocykl: CBR 1000 rr SC-59
Year production: 2008

Post » 26 January 2009, 12:46

Mike RR wrote:Teraz nie pozostaje nic innego jak udać się bo beti i sprawdzić co i jak

wystarczy zadzwonić lub napisać, ale jako że masz rzut beretem do salonu to oczywiście zapraszam, zrobię nawet kawusię :P[/quote]

No to nie pozostaj mi nic innego tylko wpaśc na kawę do nowej siedziby mysle że jutro dam radę :D

 
Posts: 6
Joined: 08 March 2009, 21:41
Location: wrocław
Motocykl: honda cbr 1000rr
Year production: 2008

Post » 08 March 2009, 22:26

czy cos wam wiadomo o piszczących sc 59 ze stanów????? czy to prawda ze maszyny ze stanów nie powinno sie tankowac wysoko oktanowym paliwem ???? ponoc wypala zawory...... :? :? :? :?
pozdrowienia z wrocka ......
www.ogryteam.com
capirex

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 08 March 2009, 22:59

hmmm nic o czyms takim nie slyszalem...

 
Posts: 75
Joined: 18 February 2009, 17:12
Location: Gdansk
Motocykl: SC 59
Year production: 2010

Post » 09 March 2009, 11:36

Prawda jest ze na stacji w stanach najwyzszej jakosci paliwo na 95 oktanow ale pierwsze slysze zeby maszyny sprowadzane mialy z tym problem. Ciekawe natomiast jest to ze gdy niedawno odbieralem swojego bladego to mechanik sam mi powiedzial ze 95 w zupelnosci wystarczy.

 
Posts: 6
Joined: 08 March 2009, 21:41
Location: wrocław
Motocykl: honda cbr 1000rr
Year production: 2008

Post » 14 March 2009, 00:40

pisze wam o tym bo sam tego doswiadczyłem na własnej skorze!!! zaworki miałem wypalone po przejechaniu 1700km,a prowadnice popekane. w serwisie stwierdzili ze tankowałem za mocne paliwo ....... ciekawi mnie czy ktos miał taką sytuacje...???? szkoda tylko ze nie uznano mi gwarancji na ta naprawe..... :evil: pozdrowienia z wrocka dla wszystkich posiadaczy ,,hond'' :wink:
capirex

User avatar
 
Posts: 197
Joined: 09 August 2008, 18:10
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Year production: 0

Post » 14 March 2009, 09:40

capirex wrote:ze tankowałem za mocne paliwo .......

Co to znaczy za mocne? Bo napewno paliwo 98 oktanów nie jest "mocniejsze" od 95. Ta liczba świadczy jedynie o odporności paliwa na spalanie stukowe, czyli można zwiększyć kąt wyprzedzenia zapłonu w silniku, aby uzyskać nieco więcej mocy. Ono nie ma wcale większej kaloryczności, która wpływałaby na większą wydajność energetyczną. Pomijam, że często paliwo 98 leży w zbiornikach na stacji trochę "za długo" i stąd nieraz wrażenie, ża pojazd na nim "kiepsko idzie".

 
Posts: 6
Joined: 08 March 2009, 21:41
Location: wrocław
Motocykl: honda cbr 1000rr
Year production: 2008

Post » 15 March 2009, 13:40

chodzi mi o v-power,,,werwa'' itd.

[ Dodano: Nie Mar 15, 2009 1:00 pm ]
pytanie co zpowodowało wypalenie zaworków i popękanie prowadnic w nowym bladym??????? słyszałem tez ze to samo spotkało własciciela nowej R1 sprowadzonej ze stanów...... albo wyjątkowo zalałem kiepskie paliwo albo cos sknocili panowie z HONDY .......???? POZDRO Z WROCKA!!!! :wink: :wink: :wink: :wink:
capirex

User avatar
 
Posts: 197
Joined: 09 August 2008, 18:10
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Year production: 0

Post » 15 March 2009, 16:58

Widzisz, ja znam faceta co mu po 4000km od nowości wypaliło tłok w nowej Yarisce. Też zalał niby dobre paliwo. ALe nie było za mocne, tylko niecałe 70% z litra benzyny nie było benzyną. A nie przejechał więcej jak 30 km od tankowania.
Nie ma opcji, żeby Ci się rozsypały zawory od benzyny 98 z naciskiem na słowo benzyna.

 
Posts: 75
Joined: 18 February 2009, 17:12
Location: Gdansk
Motocykl: SC 59
Year production: 2010

Post » 16 March 2009, 08:16

Dobra uwaga!
Czytalem ze ostatnio chrzcza na potege i wzrasta liczba zlapanych na tym procederze stacji.
Moze we tym temacie bedziemy sie ostrzegac gdzie lepiej nie tankowac?

User avatar
 
Posts: 197
Joined: 09 August 2008, 18:10
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Year production: 0

Post » 16 March 2009, 19:46

Myślę, że po pierwsze ten temat nie jest od tego, bo miał być od akcji serwisowych, a zrobił się wielki OT, do czego się sam przyczyniłem po trochu... :P
A z drugiej strony, takie info powinno być poparte dowodami... Bo w razie czego ktoś dostanie pozew i po co to komu. To forum publiczne, więc dyskredytowanie czyjejś działalności gospod. choć czasem w pełni uzasadnione, ale nie poparte dowodami może się dla kogoś skończyć wydatkami niekoniecznie związanymi z paliwem do moto.

User avatar
 
Posts: 76
Joined: 25 February 2009, 20:13
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Year production: 2008

Post » 18 March 2009, 21:52

http://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=51105

Myślę że warto sie przekopać przez ponad 60stron i poczytać.

User avatar
 
Posts: 309
Joined: 28 December 2008, 19:33
Location: Bytom
Points: 2
Motocykl: FRANEK
Year production: 0

kampania serwisowa SC59

Post » 24 March 2009, 16:39

Uwaga Uwaga nadaję komunikat :mrgreen:

Wszystkie fajerki SC59 r. prod. 2008 podlegają kampanii wymiany tarcz sprzęgłowych. Nie jest to akcja dotycząca bezpieczeństwa, dlatego nie będziecie dostawać bezspośrednio wezwań od HPL. Wasz dealer natomiast przy okazji przeglądu lub innych usług serwisowych ma obowiązek wymienić te tarczki na nowe. Moja rada - dopilnujcie sobie tego teraz żeby później nie tracić czasu w sezonie :wink:
Last edited by beti on 24 March 2009, 21:32, edited 1 time in total.
Franek mój to jest to, kocham go!

PreviousNext

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests