
.
Z drugiej strony jeśli faktycznie jest w oryginale to niekoniecznie musiała być kręcona, ale to trzeba sprawdzić po ogólnym stanie moto, tarczach hamulcowych i ogólnym zużyciu (chociaż w przypadku moto jeśli ktoś dobrze konia odpicuje to się w życiu nie poznasz, że była kręcona nawet o połowę. IMO sprzęty sprowadzane do PL przez handlarzy są powiedzmy w 80% kręcone.
)), łatwe odpalanie na zimnym jak i ciepłym, sprzęgło (zapinasz np 4-5-6 bieg - maneta do oporu i sprawdzasz czy sprzęgło się nie ślizga) itd. 

Zamierzam sie blizej przyjzec temu egzemplarzowi i jezeli przebieg bedzie nieudokumentowany to sobie opuszcze
A co do kultury pracy silnika to musze sie osluchac po youtubach zeby miec porownanie jakiekolwiek
Sprzedawca ma dwa takie modele na pewno poslucham obydwu
Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości