It is currently 16 November 2025, 16:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Napęd 16/44

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 07 March 2009, 20:52

Ile razy mam Ci pisać ?? Podjedź jeśli to co piszę nie jest prawdą daję Ci za paliwo i jeszcze tysiak na drogę..Chyba,że ja mam podjechać tylko wtedy Ty płacisz za paliwo do 2 moto i fatygę,bo przyjadę z ziomalem.2 954.1 będzie na gumie 190/50 55 jak wolisz a 2 na 180 60 i sobie sam porównasz jak jest różnica.Jeśli powiesz ze 1 moto jest gorsze przełożymy koła i nie kumam po co ta gadka? :)

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 07 March 2009, 21:21

Martin, a skąd Ty taką wielką banię do Franka wytrzasnąłeś 180/60 ? z tego co widziałem to montują takie do choperów albo innych goldasów.
A wracając do tematu nie mam zamiaru się z nikim kłucić. Ja osobiście nie odczuwałem znaczącej różnicy pomiedzy 180/50, a 190/50 w TL, natomiast 929 jeszcze nie miałem okazji sprawdzać, więc werifikacji doświadczalnej nie mam. A teoretycznie:
Franek 954 produkuje (pomijając straty na skrzyni i wynikające z przeniesienia siły łańcuchem) moment siły (obrotowy) 104Nm na oś. Moment siły to iloczyn wektorowy promienia wodzącego i siły, jak sobie policzymy to dla opony 180/50 siła z jaka działa kolo na asfalt to 199N, a dla opony 190/50 - 197N. Różnica niewielka pozatym to teoria ;)

pozdrawiam
ps. aproksymacja to nie to samo co przybliżenie

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 07 March 2009, 21:59

τ bla
Last edited by motobandyta on 07 March 2009, 22:46, edited 1 time in total.

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 07 March 2009, 22:07

a ja stawiam motor do pionu bez wzgledu jaka mam opone :mrgreen: ,cala tajemnic tkwi w opanowaniu manetki gazu i utrzymaniu rownowagii :mrgreen: , czytam z moja dziewczyna o tych obliczeniach i mam niezla beke :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 04 February 2009, 17:53
Location: Busko-Zdr
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Year production: 2003

Post » 07 March 2009, 23:53

HAHAHAHA :mrgreen: rozbawiliście mnie do łez tymi swoimi obliczeniami co tu filozofować 954 jest stworzony do jazdy na kole i bez zmiany zębatek czy gumy postawisz go w pion a jeśli nie to daruj sobie jazdę na kole bo żadnym innym się tego nie nauczysz :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 08 March 2009, 00:02

Miałem jedną taką Dunlopa ale różnicę czuć nawet między 190/50 a 180/55.Jeśli ktoś dobrze zna swój moto i trochę gumuje i ma 190/50 niech spróbuje kiedyś założyć taką 180/55 lub 60 może być też slik i wyczuje różnicę od razu.To wiem,że 954 idzie na gumę beż żadnego problemu i można nim na 2 ,3 pokonywać po parę km na gumie.Mało moto jest tak dzikich może k3 1000 resztę moto nowszych tonują z dzikością ze względu na tor jak r1 05/07r.Ale mówię tu o reakcji,że jest inna na tych 2 rodzajach ogumienia z mniejszych obrotów się wyrywa.Pozdrawiam.. :D

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 16 March 2009, 20:37

az mnie glowa rozbolala po przeczytaniu dwoch stron....... ostro dajecie. 954 wstanie na kolo nawet na oponie od GoldWinga lub GS-a.....

Previous

Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest