It is currently 16 November 2025, 16:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Klatka z crash padami ;)

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 60
Joined: 20 October 2008, 20:53
Location: Stargard
Motocykl: CBR 900RR FireBlade SC33
Year production: 1997

Klatka z crash padami ;)

Post » 03 March 2009, 21:45

Miał ktoś z Was do czynienia z taką klatką ?
http://www.allegro.pl/item544366580_kla ... h_pad.html
ponieważ przymierzam się do kupna czegoś takiego, plastiki zostają i wydaje się być lepszą ochroną przed porysowaniem niż same pady - jak sądzicie?
Żyję zawsze jak chcę
Żyję ciut niebezpiecznie ;)

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 03 March 2009, 22:47

Fajnie wygląda ,ale z ceną to troche przegieli i powina troche lepiej chronic ze wzgledu na większą powieszchnie stykową

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 03 March 2009, 23:13

witam napisze innaczej moja dziewczyna przypadkiem przewrocila mi moto,mialem kraszpada i nic sie nie stalo,wiec moze lepiej w krasza zainwestowac tylko z tym,ze nie bylo to podaczas jazdy a na postoju.

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 04 March 2009, 00:12

Powiem wam że życiu to jest tak co byś nie założył , to jak CENZURA..lisz to najczęsciej nić nie pomoże , ale warto inwestować , bo niejeden głupi w życiu ma szczęście :D

 
Posts: 44
Joined: 24 September 2008, 11:27
Location: Nowa Dęba
Motocykl: sc33
Year production: 1997

Post » 04 March 2009, 00:28

to zależy do czego będziesz motocykl używał jeśli chcesz stuntowac to taka klatka będzie najlepszym rozwiązaniem ale jak do normalnej jazdy to zwykle crash pady powinny wystarczyć ewentualnie załóż sobie jakiś pałąk

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 04 March 2009, 08:09

Jesli chodzi o klatki z tej firmy to nie bedziesz na pewno zalowal wydanych pieniedzy jesli ja kupisz bo wykonana jest tak ze za chiny jej nie rozpieprzysz a w sumie lepiej wydac raz 500zl za klatke niz kilka razy na malowanie....
Chociaz sam do plastika wole crashpady bo sa bedziej dyskretne.

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 01 October 2010, 07:05

tylko że klatka jest jest czyms w rodzaju amortyzatora przy upadku i musi sie poddawać (giąć) żeby nie uszkodziła ramy itd.


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests