Co do stanu błędów jest korekta, nie wiedziałem że trzeba zrobić zworę pod siedzeniem żeby MIL mrugał.
takie błędy odczytałem ( liczę że dobrze, sprawdzałem po kilka razy)
9- coś z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego
11- coś z czujnikiem prędkości- akurat jego wymieniałem bo nie działał- teraz jest wszystko OK- no poza błędem oczywiście

z manuala wynika że te dwa błędy nie mają wpływu na pracę silnika.
12- coś z wtryskiem na cylinder nr.1 niby manual podaje, że silnik nie będzie pracował, ale jeśli przerwa pojawia się podczas pracy to by to wiele wyjaśniało- może nie robi odcinki tylko kuleje na 1 cyl.
Edit:
Błędy dały się skasować i nie pojawiły się ponownie czyli wynikały z odpięcia wtyczek na włączonym zapłonie, szukam dalej. Podejrzenie padło na wydech przelotowy i prawdopodobny brak adaptacji wtrysków, niedługo podmienię wydech na seryjny i zobaczę co wyjdzie.