a więc w zeszłym tygodniu sezon otworzony i ruszyły jakieś chociaż prace nad bzykiem, zaciski hamulcowe wyczyszczone przesmarowane, założone przewody hamulcowe w stalowym oplocie, filtr k&n umyty naoliwiony, zostało jeszcze wyczyszczenie i wyregulowanie EGCV i można latać
dodam że stalowy oplocik jest fajny naprawdę hamulec jest lepszy i lepiej dozowalny
foto z zeszłego tygodnia jeszcze lód na jeziorze
na foto prawy zacisk wyczyszczony lewy czeka
[ Dodano: Wto Maj 14, 2013 9:18 am ]ten rok jest bardzo obfity w gifty dla cebry

tym razem nowy napęd RK +JT ale co miałem za zakuwkę do łańcucha to pożal się boże

hehe bolce do zakucia były pełne nie tak jak w DID ze mają otwór nawiercony w środku przez co bardzo łatwo zakuć, tutaj była mordęga a że postanowiłem zrobić sobie zakuwarkę była 2 razy przerabiana i 2 razy wzmacniana w końcu wyszła taka że gąsienice w czołgach można zakuwać

śruba drobnozwojowa 20stka utwardzana 8.8

hehe wszystko zakuje
zakuwareczka

wychodzi jak oryginał zakucie pięknie
u mnie wyszło trochę brzydziej ale u kolegi w jego DID wyszło piknie
Zakuwareczka oczywiscie wzorowana od kolegi Max_929 Dzięki
[ Dodano: Czw Cze 20, 2013 2:53 pm ]wleciała nowa gumka metz m5
[/URL]
zebrałem w końcu siły i chęci na zajrzenie do egcv

ponad rok się zbierałem hehhe a okazało się fajna przyjemna i prosta robota.
w sumie chyba dobrze że zajrzałem bo wałek nie ustawiał się idealnie na punkt 180st czyli sam dół max otwarty gdzie powinien się otwierać przy 7 tyś obr. i silniczek tyrkotał co mogło doprowadzić do jego spalenia.
rozebrałem wszystko wyczyściłem nasmarowałem smarem miedziowym do temperatury 1100st i działa pięknie ustawia się jak trzeba a o to dowody w postaci fotek i filmików
rozebrany przed czyszczeniem
wałek po czyszczeniu[
tutaj filmik z regulacji na zworce diagnostycznej
http://www.youtube.com/watch?v=JdHVrFdx ... e=youtu.be
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JdHVrFdxUWE&feature=youtu.be[/youtube]
a tutaj na odpalonym silniku poniżej 3 tyś obr ustawia się na punkt 90st, potem przy 3 tyś obr na 0st max u góry i przy 7 tyś obr staje na 180st max dół full otwarty i tak też jest na tym filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=o1dJ2TOa ... e=youtu.be
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o1dJ2TOamTc&feature=youtu.be[/youtube]
na chwilę obecną to już chyba nie mam co robić przy bzyku

bo zawory po regulowane, egcv wyregulowany wyczyszczony, wszystkie płyny zmienione jakie mogły by być, klamki, oploty, szybki,napęd, cuda wianki chyba trzeba zamknąć temat hahhahahaha bo zostało tylko jeździć i km nabijać

na co zbytnio czasu nie ma hehe. :tanczacybanan2:
aa zostało folię ciemną nakleić na szybkę żeby przyslonić wnętrze zegarów. :lol2: