It is currently 16 November 2025, 15:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zapach

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 141
Joined: 14 September 2008, 11:03
Location: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Year production: 2008

zapach

Post » 21 February 2009, 21:17

witam niedawno kupilem sprzet i niepokoi mnie zapach plynu z pod baku czy to normalne w tych modelach???? zagladlem pod spod i zdziwilo mnie umiejscowienie zbiornika z plynem chlodniczym przy kolektorze wydechowym prawie sie z nim styka :shock: temperature trzyma normalnie

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Re: zapach

Post » 22 February 2009, 10:01

Witam,u mnie nic nie czuć żadnego płynu nawet jak moto ma 100%...Mówisz o zbiorniku wyrównawczym czy chłodnicy,że dotyka ?? Chłodnicę mam ok 1,5cm od kolektorów a zbiornik wyrównawczy ok 4 cm od kolektorów w najbliższym punkcie,jeśli chcesz to wyślę Ci fotkę jakie są odstępy..Może moto miało małą kolizję lub jakieś śrubki się wykręciły i przez to dotyka.Sprawdź też jak odpalisz moto i trochę pochodzi czy spod korka chłodnicy nie wycieka lub może nie kapie płyn z zbiornika wyrównawczego bo może być tak ,że poszła uszczelka pod głowicą lub korek z chłodnicy jest uszkodzony ,źle wkręcony,czy chłodnica się nie poci ..Pozdrawiam.. :)

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 22 February 2009, 13:10

Prawdopodobnie gdzies Ci ucieka plyn i kapie na kolektory poki nie ma sezonu sprawdz dokladnie szczelnosc calego ukladu chlodzenia bo moze to byc delikatna dziurka na wezu albo dosc powazny wyciek z chlodnicy a pozniej w trasie tego juz nei uratujesz

User avatar
 
Posts: 141
Joined: 14 September 2008, 11:03
Location: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Year production: 2008

Post » 24 February 2009, 16:52

dzisaj znalazlem przyczyne zbiornik wyrownawczy plynu jest u gory przepalony :shock:
i jest lekko dziurawy ciekawe dlaczego tak mysle ze jest przepalony albo cos go przezarlo jakbty jakas ostra substancjas

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 24 February 2009, 18:28

Moto,albo miał ślizga i zbiornik dotknął kolektorów ,albo wykręciły się śruby i był luźny i dotykał kolektorów bo ciężko aby z takiej odległości (ok 4cm) się stopił i to w dodatku tylko w 1 egzemplarzu,a w innych 954 jest ok. 8)

User avatar
 
Posts: 141
Joined: 14 September 2008, 11:03
Location: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Year production: 2008

Post » 24 February 2009, 18:40

moto mialo lekkiego slizga ale to byl parkingowy slizg jak wyciagne ten zbiornik to lukne dokladnie co sie z nim stalo widze ze na nim jest kilka dziwnych sladow i jeden duzy to mi raczej wyglada na jakas zraca substancje

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 24 February 2009, 19:00

adam76 wrote:moto mialo lekkiego slizga ale to byl parkingowy slizg


kocham to stwierdzenie :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 24 February 2009, 19:13

RosA wrote:
adam76 wrote:moto mialo lekkiego slizga ale to byl parkingowy slizg


kocham to stwierdzenie :mrgreen:


Czemu... :D Dobre są też wywrotki na stacji paliw :D

User avatar
 
Posts: 141
Joined: 14 September 2008, 11:03
Location: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Year production: 2008

Post » 24 February 2009, 19:22

tak wyglada bo nie bylo po tym szlifie nic robione owiewki sa lekko przetarte nawet nie widac :P a znaki sa u samej gory zbiornika jakby bylo uderzenie to raczej z przodu a moto jest 100% bezwypadkowe :!: 8)

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 24 February 2009, 19:27

adam76 wrote:tak wyglada bo nie bylo po tym szlifie nic robione owiewki sa lekko przetarte nawet nie widac :P a znaki sa u samej gory 8)


Specjalnie dla ciebie zrobiłem test polałem mój zbiorniczek samym elektrolitem (kwasem,został mi z naboju z skutera) i ponad 10 minut i nic,ale zobaczymy może do jutra będą dziury.. :D

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 24 February 2009, 19:41

Martin.B.M wrote:Dobre są też wywrotki na stacji paliw


albo wywrotki przy wprowadzaniu do garażu tzw "garażówki" 8)


Return to Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest