It is currently 16 November 2025, 13:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
 
Posts: 96
Joined: 09 February 2008, 21:24
Location: kielce&am
Points: 3
Motocykl: 1000 rr4
Year production: 0

Post » 03 April 2011, 15:10

40z faktycznie nie warto ja teraz zmieniłem na 42z i wrażenie mega pozytywne :)

User avatar
 
Posts: 49
Joined: 31 May 2011, 18:04
Location: Warszawa
Points: 1
Motocykl: Litr RR '04
Year production: 2004

Post » 09 August 2011, 20:08

40z z tyłu nie warto jak dla mnie, mi teraz strzelił łańcuch i bede chcial miec z tylu 42z a nawet 44z co by na gumie sie lepiej latało ;]
Macie moze gdzies takie zestawy do kupienia z 42-44zębami :okulary2: ?

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 10 August 2011, 13:04

http://sklep.fireblade.pl/uklad-napedowy-sc57-c62.html z tego co widzilem to najwieksza dostepna z JT Sprocket to 43 zeby

 
Posts: 319
Joined: 06 November 2008, 14:02
Location: katowice
Points: 1
Motocykl: sc57
Year production: 0

Post » 10 August 2011, 18:01

też bym wymienił chętnie 40z na 42 gdyby tylko nie przekłamywał licznik

 
Posts: 2
Joined: 12 April 2014, 16:40
Location: Wschowa
Motocykl:

Re: czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Post » 03 July 2014, 12:53

Odswierze temat. Czy po zmianie zebatki w Hondzie sc 57a 04-05r z 40z na 42z z tylu sa duze roznice w v-max i jak tak to jakie?? Przy jakich obrotach osiąga 299? pozdrawiam!

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Re: czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Post » 03 July 2014, 18:50

chyba licznikowe 299... wg przelozen to po zmianie z 40 na 42 stracisz 15 km/h na vmax czyli 280,8km/h na 6 biegu przy 11700 rpm , oryginal osiaga 294 vmax wg przelozen z oryginalna opona 190/50

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Re: czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Post » 04 July 2014, 08:25

Na tej stronie http://www.gearingcommander.com/ wybierasz swoje moto, wpisujesz zębatki i podaje prędkość max i na każdym biegu (realne nie licznikowe).
Żeby licznik nie przekłamywał zakłada się speedohealer i po kłopocie :D

User avatar
 
Posts: 670
Joined: 01 October 2011, 08:51
Location: Śląsk Bytom
Points: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Year production: 4

Re: czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Post » 05 July 2014, 11:03

super ten kalkulator w moim temacie też teraz go znalazłem ktoś link wkleił
przy mojej oponie 190/55 przełożeniu 16/40 najbardziej opłaca się wymienić przednią zębatkę na mniejszą o jeden ząb i wtedy jest najbardziej zbliżone do serii dokładniej było by do tylnej dołożyć dwa zęby ale cena samej zębatki jest dużo większa :/

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest