It is currently 16 November 2025, 13:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Obroty na ssaniu.

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Obroty na ssaniu.

Post » 28 February 2014, 16:03

Witam.

Mam do Was pytanie.
Jak można ustawić maksymalne obroty, gdy moto jest na ssaniu.
Teraz jak jest zimno, to po uruchomieniu moto mam obroty w granicach 2,2-2,5tyś.

Nie lubię jak moto, na zimnym silniku tak od razu chodzi na tak wysokich obrotach.

Owszem z rozgrzewaniem się moto, obroty spadają i gdy silnik się już nagrzeje to mam te katalogowe 1,200, ale na tym ssaniu to jakaś porażka.

Czy można to zmniejszyć, tak do max 2tyś?

Jeśli tak, to jak?

Dzięki.

 
Posts: 130
Joined: 16 June 2007, 10:29
Location: Śląsk
Motocykl: 1000rr
Year production: 2004

Post » 28 February 2014, 18:07

Ja mam prawie 3tys na moim franku to i tak masz malo.

User avatar
 
Posts: 492
Joined: 12 November 2011, 21:22
Location: Utr
Points: 9
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 28 February 2014, 19:44

:ooo: o bosze....

 
Posts: 282
Joined: 25 May 2008, 19:51
Location: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Year production: 2004

Post » 28 February 2014, 20:16

No to u mnie przez kilkadziesiąt sekund jest ok 2000obr/min i powoli, stopniowo spada z każdą minutą. Motocykl w garażu w temperaturze ok 10stopni

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 28 February 2014, 20:16

Czarny wrote::ooo: o bosze....


już się zaczyna negowanie :(

Lepiej napisz jak to można zmienić jeśli wiesz.

[ Dodano: Pią Lut 28, 2014 7:18 pm ]
arek wrote:No to u mnie przez kilkadziesiąt sekund jest ok 2000obr/min i powoli, stopniowo spada z każdą minutą


Do 2tyś to i ja bym rozumiał. Ciągle się mówi, żeby nie gazować moto na zimnym silniku, ale tak się nie da, na tak wysokich obrotach ssania.

 
Posts: 282
Joined: 25 May 2008, 19:51
Location: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Year production: 2004

Post » 28 February 2014, 20:36

Jutro napisze dokładnie jakie mam obroty i w jakim czasie spadają.

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 28 February 2014, 22:19

Kolego do 2,5 tys. jest ok, ale jak chcesz pokombinować to znajdź w serwisówce regulację "starter valves"
Moto Psycho

 
Posts: 63
Joined: 18 February 2012, 23:19
Location: B-Z/W-wa
Motocykl: SC57B i FZS 600
Year production: 2007

Post » 28 February 2014, 23:50

Po co przejmować się obrotami skoro poprzednik dawał do odcięcia na zimnym ;) rotfl2:
A tak poważnie - wynajdywanie takich problemów to szukanie dziury w całym.
Ile razy odpala się przy bardzo niskiej temp.?; czy to są wysokie obroty?;
warto to roztrząsać?

 
Posts: 168
Joined: 06 July 2010, 14:59
Location: Świdwin
Points: 8
Motocykl: CBX 1000
Year production: 0

Post » 01 March 2014, 00:15

o matko! 2500 obr/min toż to prawie na czerwonym, Koczis, jak Ci nie pasuje to co wymyślili skośnoocy inżynierowie to kup sobie motocykl z ręcznym ssaniem i najlepiej w ogóle go nie używaj
tak się składa, że na biegu jałowym silnik rozgrzewa się dłużej i co za tym idzie zużywa się szybciej niż pracujący pod obciążeniem (oczywiście w średnim zakresie obrotów, nie maksymalnym) a jeśli jeszcze obniżysz mu obroty to tylko pogorszysz sytuację

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 01 March 2014, 07:57

Czy da się zrobić?? Da się ale o tym mówił nie będę... 2,5krpm jest w tolerancji i jak strasznie przeżywasz, że motocykl cierpi to zatkaj wydech szmatą a obroty spadną.
W avatarze masz, że jesteś specem od erjeden to jak można nie radzić sobie z innymi motocyklami??
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 01 March 2014, 12:32

Oj ludziska.
Ja nie lubię jak moto ma tak wysokie obroty bez obciążenia.
Najczęściej robię tak, że po 30-60s i tak już ruszam i jadę dość wolno aby właśnie silnik się rozgrzał. Tyle. Nie mówię, że to źle, bo skoro japońskie głowy coś wymyśliły to raczej dobrze :D

Tak więc Tomekn jak sam zauważyłeś, silnik zużywa się mocnej na biegu jałowym(bez obciążenia), więc chyba lepiej jak na tym biegu będzie miał niższe obroty. Dodatkowo zapinanie 1 przy obrotach 2,5, to też nie jest chyba dla skrzyni za dobrze?

Cziken w R1 jakoś to wszystko było łatwiejsze niż tu. Tam jedna śrubka i już obroty były niższe, bo wystarczyło tylko lekko ogranicznik przestawić. Tu wszystko jest tak zabudowane, że do niczego nie ma dostępu, bez demontażu połowy moto :D
Dodatkowo moja wiedza odnośnie R1 jest oparta na swoich doświadczeniach z R1, a z hondą nie mam żadnych więc nie wiem co i jak. A na samym Haynesie nie będę się opierał. Wolę poprzeć tą "wiedzę" waszymi opiniami i doświadczeniem.

User avatar
 
Posts: 17
Joined: 15 February 2012, 21:43
Location: slask
Motocykl: honda fireblade 929 rr 1000 rr
Year production: 0

Post » 01 March 2014, 12:50

u mnie na zimnym jest 2000...i z kazda minuta spada...wydaje mi sie ze jest ok..


Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests