It is currently 16 November 2025, 13:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

opony michelin pilot road 3 czy pirelli angel st

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003
 
Posts: 41
Joined: 30 March 2011, 20:56
Location: berlin
Motocykl: sc50 954
Year production: 2003

Post » 26 March 2013, 22:04

Przyjechały:) piękne nówki sztuki tylko ten tył 190/50 a moto wygląda lepiej gdyż tak na sucho nie na feldze wąskie się wydaje


Nierozumiem to znaczy ze na moto zalozone wygladaja na wezsze ? podziel sie wrazeniami kawecki z jazdy na tych oponkach bo te same narazie wybralem PP3 ale kaske puscilem na kierownice Gilles Vario i teraz musze nazbierac na te oponki a moto dopiero melduje od 1 Maja :)

Ale jeszcze ostatnio natknalem sie na Pirelli Diablo Rosso 2 i czytalem ze dobre oponki ale szybko sie koncza , mial ktos okazje na nich latac ? Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i Pozdrawiam.

User avatar
 
Posts: 32
Joined: 26 February 2012, 12:56
Location: Gdynia
Motocykl:

Post » 27 March 2013, 23:01

Mi się wydaje, że nie tylo na prostych PP3, bo poprzednia 2ct była i tak i tak zajebsta a tam ma być lepsza.

 
Posts: 41
Joined: 30 March 2011, 20:56
Location: berlin
Motocykl: sc50 954
Year production: 2003

Post » 09 April 2013, 22:17

Witam ponownie , drozylem temat z oponami i kupilem juz w koncu zestaw zupelnie inny a mianowicie Pirelli Angel GT ( Grand Turismo) no i zobacze w maju jak oponki sie beda sprawowac , czytalem i czytalem i juz metlik w glowie wiec postanowilem sprubowac cos nowego , jezdze glownie miasto i autostrady na torze nielatam wiec mysle ze bedzie ok ;)

User avatar
 
Posts: 32
Joined: 26 February 2012, 12:56
Location: Gdynia
Motocykl:

Post » 10 April 2013, 15:12

Podobnie jak ja :) od czytania głowa pęka a i tak co głowa to opinia NC2 miały ok opinie dziś mi zakładają, ale jakoś pogoda nie odpuszcza:(

 
Posts: 2
Joined: 28 September 2013, 13:29
Location: Katowice
Motocykl:

Post » 08 November 2013, 17:09

Mam pytanie do użytkowników Michelin Pilot Power 3 jak się na nich lata ponieważ chodzą opinie że wężykują na prostych i wrażenie jest jak by sie moto przewracało że takie mocno okrągłe są

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 08 November 2013, 18:43

Mam Pilot Powery 3 i żadnego wężykowania nie ma. W porównaniu do Dunlopów Q2, to fakt może troszkę chętniej się kładzie moto.

User avatar
 
Posts: 211
Joined: 01 April 2007, 22:25
Location: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Year production: 2007

Post » 08 November 2013, 19:24

Nie mam pojęcia jak tam PP3 ale 2CT to badziewie. Mocno rozgrzana strasznie puszcza w konkretnym złożeniu :/. Po zmianie na Metzelera M5 inna jazda :clap:

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 14 November 2013, 16:42

stawros wrote:Mam pytanie do użytkowników Michelin Pilot Power 3 jak się na nich lata ponieważ chodzą opinie że wężykują na prostych i wrażenie jest jak by sie moto przewracało że takie mocno okrągłe są


Jak kto ma krzywe moto to później opowiada Ci o takich bajkach.. :D

Na tor montują bardziej okrągłe gumy na 55 ,zresztą nawet seryjnie je już montują.P3 to dobra guma ale do ostrej jazdy lepiej kupić P/Super/Sport .

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 14 November 2013, 17:27

Angel ST, Pilot Road i tego typu opony to przedział turystyczny i mają za zadanie zrobić większy przebieg oraz znośnie pracować na mokrym. Do ostrego latania się niestety nie nadają, bo nie do tego je zrobiono.

 
Posts: 41
Joined: 30 March 2011, 20:56
Location: berlin
Motocykl: sc50 954
Year production: 2003

Post » 22 November 2013, 23:22

Witam sezon zakonczony i oponki sie spisaly jak dlamnie mowa o Pirelli Angel GT o pieknym biezniku , z moich spostrzezen opony rewelacja na deszcz odwijanie na mokrym jak i hamowanie bez uslizgu to dobry atut i dobrze trzyma rowniez przy ostrej jezdzie na winklach jezeli chodzi o zuzycie gumy to tez jestem zadowolony takze przekonaly mnie i nastepny wybor bedzie taki sam , pozatym nowe 2013 rok nie jakies lezaki , takze niewszystko co do turystyka niejest dobre do szlifierki ;) Pozdrawiam i oby wam czas zlecial szybko do nowego sezonu :)

User avatar
 
Posts: 32
Joined: 26 February 2012, 12:56
Location: Gdynia
Motocykl:

Post » 11 December 2013, 12:49

Ja latam na PP 3 i powiem Ci, że nie odczułem, żadnego wężykowania, chłop jak mi je zakładał ( serwis) kazałem mu na nich pojeździć chwilę i czekałem na jego opinię wiec mówił że podobne do poprzednich PP2 a jak wiecie PP2 miały bardzo dobrę opinę

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 13 December 2013, 01:46

kawecki wrote:Ja latam na PP 3 i powiem Ci, że nie odczułem, żadnego wężykowania, chłop jak mi je zakładał ( serwis) kazałem mu na nich pojeździć chwilę i czekałem na jego opinię wiec mówił że podobne do poprzednich PP2 a jak wiecie PP2 miały bardzo dobrę opinę


Chwile czyli ilę? Bo opona przez pierwsze 100km nie ma przyczepności ze względu na natarcie środkiem konserwującym. Wiec opinia po paru km jest dla mnie bynajmniej nie obiektywna. Odbijając, to mam Powery 3jki i jak narazie spisują się ok.

Previous

Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests