CBR 1000 RR 08 kupić czy nie?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

Postby miloch » 10 February 2009, 21:39

Mor,
jaki jest minimalny koszt takich modyfikacji??Mam wersję USA kupiłem za 35 tyś. Zrobiłem dopiero około 2000 kilometrów i na razie akcje serwisowe mnie omijają. Nie wiedziałem, że wykorzystuje tylko część potencjału silnika. :(
Oczywiście to tylko spekulacje, halucynacje, paranoja i teoria spiskowa, ale temat trzeba podjąć....
User avatar
miloch
 
Posts: 40
Joined: 10 January 2009, 00:06
Location: PGN
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 2008

Postby Mor » 10 February 2009, 22:13

miloch wrote:jaki jest minimalny koszt takich modyfikacji??

Kupno z DynoJet PowerCOmmandera III USB + Ignition Module. Jak znajdziesz dobrą ofertę to koło $250/szt. Zakładasz samemu jeśli umiesz pogrzebać w moto, bo trzeba trochę porozbierać, co widać na moim zdjęciu w galerii w dodatkach (kumpel się uśmiecha szyderczo, jak rozebraliśmy pół moto montując wydech i te bajery).
User avatar
Mor
 
Posts: 197
Joined: 09 August 2008, 18:10
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Year production: 0

Postby heniek » 11 February 2009, 14:52

dzieki mor

wszystkiego sie spodziewalem, ale ze w stanach tez dlawia moto
wiesz takie wazne rzeczy i dopiero teraz je opisujesz?
wybiles mi z glowy wersje us, kurcze wiesz jaki to bol dac 40tys za moto,
jak sie moja zona dowie to znowu bede odstawiony, tak jak bilo 4 lata temu jak kupilem 954

pozdrawiam
heniek
 
Posts: 56
Joined: 16 March 2007, 18:14
Points: 1
Motocykl:

Postby Tytus » 11 February 2009, 16:03

Mor, a tak szczerze to czules roznice w dole i gorze po zalozeniu tego wszystkiego? Piszesz ze latasz szybko wiec moze napiszesz obiektywnie jak to jest w gorynych granicach w porownaniu do wersji stock? Jestem ciekaw , bo nie zabardzo wnikalem w wersje USA (nie mialem nigdy zamiaru tam kupowac) ale bylem pewnien ze tam normy sa mniejsze niz w Europie...
User avatar
Tytus
Administrator
Administrator
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Postby Mor » 11 February 2009, 18:51

Po założeniu wszystkiego to mogę napisać. Nie latałdem z samą elektroniką bez wydechu, więc nie wiem jak to jest w porównaniu do stock.

Powiem tak, najpierw chciałem założyć samego slip-ona. Ale i tak trzeba wywalić exup, a ja jednak używam moto również po mieście do pracy. Jazda miejska od 7-8 tys RPM jest mało zabawna jak się wraca zje... z kancelarii po całym dniu użerania się z klientami. W związku z tym zależało mi na zachowaniu (ew. podciągnięciu) dołu. Dlatego ostatecznie wziąłem cały układ, bo wtedy zakładanie elekroniki typu PC ma sens IMO.
Wcześniej, jeżdżąc zuepłnie stock czuć było, że moto powyżej 10 tyś RPM nie idzie już dalej za konkretnie. Zwłaszcza tak od 3-4 biegu. Teraz są zupełnie inne wrażenia, ciągnie ładnie do 13 tys. Pewnie będzie idealniej jeszcze, jak się w końcu wybiorę na hamownię, po pierwszych cieplejszych dniach. Nie żyję w przekonaniu posiadania umiejętności Rossiego ani nie mam takich ambicji. Ale to jednak fajne uczycie, jak obrotek idzie konktretnie do końca na 5 i 6...
Zdecydowanie jednak bardziej zauważalne jest pojawienie się czegokolwiek w okolicy 4 tys RPM. Zaczęło mi się udawać częściej włączać 3 a czasem i 4 w mieście, bo teraz da się na tych biegach sprawnie poruszać, pomimo natężenia ruchu w ciągu dnia. Nie mówię oczywiście o skuterowaniu między autami stojącymi kilometrami do świateł, bo tu w sumie przydały by się biegi polowe. Jeśli ktoś ma Fajera jedynie do pałowania, to nie zkuma o czym mówię, bo mi chodzi o jazdę użytkwą. Można sobie po prostu zwolnić i przyspieszyć konkretnie bez redukcji, sprawnie wężykując między pasami.

Co do norm w USA, to u nich w ogóle jest pomieszanie z poplątaniem. Wersje USA moto nie mają przecież sondy Lambda, czyli czystością spalin aż tak się tam nie martwią. znowu na Californię idą moto nawet z węglowy filtrem oparów paliwa.

Heniek. Ja nie mam tych problemów. Moja żona też jezdzi. Najwyżej przytruje, żeby jej nowe rękawice kupić (jak teraz, musiałem jej Alpinestars GP Pro kupić), albo coś innego. Także nie narzekam. Jedyne co, to ze względu na cenę dolara wybiłem jej na razie z głowy nowe R1. A miało być tak pięknie, cholera.
Last edited by Mor on 11 February 2009, 19:09, edited 1 time in total.
User avatar
Mor
 
Posts: 197
Joined: 09 August 2008, 18:10
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Year production: 0

Postby goOly19 » 11 February 2009, 19:06

no i wlasnie dlatego nie chce 1000rr ... zeby pozniej go uswietniac itd ...
goOly19
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Postby Mor » 11 February 2009, 19:09

goOly19 wrote:zeby pozniej go uswietniac itd ...

Rozwiniesz myśl, bo jestem ciekaw.
User avatar
Mor
 
Posts: 197
Joined: 09 August 2008, 18:10
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Year production: 0

Postby heniek » 11 February 2009, 20:03

Mor , dzieki
super, ze masz taka zone bo , ja z tym to mam prz....ne.Teraz sie cieszy bo sprzedalem 954 i nastepne moto dobrze byloby kupic niebieskie (1000rr08 nie ma)
bo moze sie nie kapnie.
chłopie z tymi opiniami na temat wersji us to mi znieba spadles bo ja jestem wrogiem takich modyfikacj, uwazam bezsensowne jest miec 100 KM. i kombinować jak zrobic 120 KM. lepiej od razu kupic 120 KM. FABRYCZNIE jeszcze nie napisales ile Cie te zadowolenie kosztowalo, a juz nie mowie o tym ze zawsze moze cos pojsc nie tak
pozdrawiam
heniek
 
Posts: 56
Joined: 16 March 2007, 18:14
Points: 1
Motocykl:

Postby Mor » 11 February 2009, 20:12

heniek wrote:ja jestem wrogiem takich modyfikacj, uwazam bezsensowne jest miec 100 KM. i kombinować jak zrobic 120 KM. lepiej od razu kupic 120 KM. FABRYCZNIE jeszcze nie napisales ile Cie te zadowolenie kosztowalo


Widzisz, a ja lubię się pobawić. Każde moto jakie miałem, zawsze było "pokombinowane". Miałem zawsze frajdę z jazdy zmodyfikowanym sprzętem, choć tak prawdę mówiąc, to gdzie ja np. wykorzystałem różnice między stock, a hamulcami Brembo czy zawiechą Ohlinsa. Ale przynajmniej wiem, jak się z tym jezdzi. Teraz w moto już raczej aż tak daleko nie pójdę, bo nie miałem szczęścia w przeszłości sprzedawać moto w całości... Więc nie ma co przesadzać z inwestycjami. Ale to co mam mnie cieszy, jeszcze założę fender eliminator z Rizomy, może coś jeszcze z tej formy, zacząłem od podnóżków i są bajerancko wykonane. Poza tym sprzedałem dzisiaj oryginalne sety, pchnąłem wcześniej cały OEM wydech, więc coś się zwróciło.
Podsumowując koszty. Jak by się dobrze pobawił, to by w zasadzie wyszła druga cena moto. Na razie jeszcze nie jest tak źle.
User avatar
Mor
 
Posts: 197
Joined: 09 August 2008, 18:10
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Year production: 0

Postby kaminski1988 » 12 February 2009, 01:31

panie heniek :) a co sprzedałeś 954 ? bo z łodzi sie dobijałem do ciebie, ale byles gdzies na wyjezdzie ciagle, napisz do mnie jak cos na email kaminski1988@o2.pl chyba ze sprzedałeś ;]
kaminski1988
 
Posts: 44
Joined: 04 February 2009, 21:24
Location: Pcim doln
Motocykl: Poszukiwana 954
Year production: 2003

Postby Tytus » 12 February 2009, 02:49

ok dzieki Mor za wyjasnienie :)

Ja chcialem do swoe kupowac PC ale po pierwsze juz mi sie nie oplaca bo i tak go sprzedam pod koneic roku po drugie wyszla teraz juz nowa wersja PC V wiec sobie sprawie ja do nowego moto :)

heniek wrote: jeszcze nie napisales ile Cie te zadowolenie kosztowalo

sam PC i IM ponad 1,5kzl a gdzie caly uklad yoshi i inne dodatki :)

W moto mozna kase wkladac i wkladac... ktos sie czuje z tym lepiej to jego sprawa (ja sie tak czuje ;) ) tylko nie wolno przesadzac bo moze to doprowadzic do podupadku na zdrowiu :D ;)
User avatar
Tytus
Administrator
Administrator
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Postby goOly19 » 12 February 2009, 11:18

a te super 1000rr wstaja juz na kolo z gazu? bo chyba mialy z tym problemy czy sie mylE?
goOly19
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

PreviousNext

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests