929rr Napęd ! Jaki wybrać ? Porady/sugestie.

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

929rr Napęd ! Jaki wybrać ? Porady/sugestie.

Postby Kuba929 » 04 October 2013, 14:25

Siema tak jak w temacie. Odłożyłem trochę kaski na napęd bo mój już sie kończy. Pytanie do was jakie polecacie bo ja zastanawiałem sie nad Łańcuchem DiD zvmx i zębatkami sunstar ale nie wiem czy mój budżet to wytrzyma. Kupować teraz czy czekać na zimę ? Co radzicie. Pozdrawiam.
User avatar
Kuba929
 
Posts: 29
Joined: 08 October 2011, 15:47
Location: Białystok
Motocykl: CBR 929rr
Year production: 2001

Postby roksc33 » 04 October 2013, 16:10

taki jaki jest dedykowany do tego modelu.

lecz odpusc sobie okazje z allegro. bo to czesto lancuch o innym przeznaczniu. czyt. slabszy w opakowaniu z silniejszego... pozdrowka
roksc33
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Postby tomekn » 04 October 2013, 16:33

roksc33 wrote:taki jaki jest dedykowany do tego modelu.

lecz odpusc sobie okazje z allegro. bo to czesto lancuch o innym przeznaczniu. czyt. slabszy w opakowaniu z silniejszego... pozdrowka


przecież na każdym łańcuchu jest oznaczenie, nie tylko na opakowaniu, chyba trzeba być ślepym żeby tego nie zobaczyć
tomekn
 
Posts: 168
Joined: 06 July 2010, 14:59
Location: Świdwin
Points: 8
Motocykl: CBX 1000
Year production: 0

Postby wiertło » 04 October 2013, 17:25

Kuba929, kup na forum u Tytusa bież zvmx czarny będziesz bardzo zadowolony :)
Oddam nerkę za cbr :)
wiertło
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Postby roksc33 » 04 October 2013, 17:26

tomekn wrote:
roksc33 wrote:taki jaki jest dedykowany do tego modelu.

lecz odpusc sobie okazje z allegro. bo to czesto lancuch o innym przeznaczniu. czyt. slabszy w opakowaniu z silniejszego... pozdrowka


przecież na każdym łańcuchu jest oznaczenie, nie tylko na opakowaniu, chyba trzeba być ślepym żeby tego nie zobaczyć


Wiec poczytaj o lancuchach zvmx 530 ktore skonczyly sie po 10tk w okazyjnej cenie z allegro.
roksc33
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Postby OZI » 04 October 2013, 20:42

Jak masz troche monet to polecam: łańcuch EK 530 ZZZ QX-ring , zębatki Sunstar lub JT 16/43
W tym roku sam taki zamontowałem i jest git :)
User avatar
OZI
 
Posts: 246
Joined: 26 November 2010, 15:52
Location: Dolny Śląsk
Points: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Year production: 2000

Postby cziken929 » 04 October 2013, 20:48

50VX w zupełności wystarczy do 929 i zębatczyny JT mówię z doświadczenia
wciąż zajmuję się serwisem
cziken929
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Postby maciekx » 04 October 2013, 22:26

wlasnie tak tez sie zastanawialem czy przypadkiem przy lancuchu 530 nie wystarczy VX do 929 bo jednak 530VX a 525VX to inna bajka chyba co cziken?
User avatar
maciekx
Moderator
Moderator
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Postby AdamSsS » 05 October 2013, 01:28

525 jest wąski do 929 zalecany jest 530 . U siebie mam 50VA i powiem kupa w majtach . założył go przyjaciel poprzedni właściciel i jest przeznaczony do moto do 900ccm i niestety blady zniszczył go mimo czyszczenia i smarowania po 20 k km .
AdamSsS
 
Posts: 660
Joined: 13 August 2013, 11:00
Location: Tarnów
Points: 20
Motocykl: CBR1100XX
Year production: 2001

Postby cziken929 » 05 October 2013, 10:10

Średnie "życie napędu" to 25 Kkm a myślę, że obecny VX jest super do 900 starszych o mocy do 150hp. Do wszelkich litrów typu RR GSX-R ZX R1 tych poza 160 koni zalecam z całą stanowczością ZVMX bądź RK GXW. U mnie VX przeszedł test w GSX-R 1000 K1 z powercomanderem zestrojonym aż z tyłu czarno. Koleś taki napęd sobie zarzyczył i przejechał już 20 tysięcy a jak on się znęca nad tym gixem to świat nie widział ! Napęd dopiero zaczyna się wyciągać więc wiem co piszę. U mnie komplet srebrnego VX plus JT 440pln. ZVMX plus SUNSTAR 670pln. Jeśli jednak ktokolwiek czuje się bardziej spełniony i zadowolony zakładając ZVMX i sunstara to ok bo najważniejsze jest to jak czuje się właściciel swojej ukochanej maszyny:)
wciąż zajmuję się serwisem
cziken929
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Postby Kuba929 » 05 October 2013, 10:53

Powiem tak. Jakiś tam wielkim zapiedzielaczem to nie jestem, hondą przelatałem 2gi sezon ale nie latam za często, na gumie też nie latam i kata też ostrego nie dostaje ode mnie więc z tego co piszecie vx w zupełności powinien mi wystarczyć na sporo kilometrów co ?
User avatar
Kuba929
 
Posts: 29
Joined: 08 October 2011, 15:47
Location: Białystok
Motocykl: CBR 929rr
Year production: 2001

Postby cziken929 » 05 October 2013, 14:53

w zupełności wystarcz uwierz mi
wciąż zajmuję się serwisem
cziken929
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000


Return to Ogólne (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests