Pytanie odnośnie wymiany uszczelniaczy lag

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Pytanie odnośnie wymiany uszczelniaczy lag

Postby Hondasc3398 » 19 March 2013, 13:34

Witam mam pytanie. Mianowicie chciałbym wymienić uszczelniacze w przednim zawieszeniu. Podejrzewam, że lepiej wymienić razem z kapturkami. Chodzi o to czy uszczelniacz olejowy różni się od kapturka ? Na allegro znalazłem aukcje gdzie sa razem z kapturkami http://allegro.pl/uszczelniacze-lag-4sz ... 34452.html Ten zestaw kosztuje 100zł jednak sprzedający zaplanował urlop do końca marca, a ja maksymalnie do końca marca chciałbym juz wyjechać ;D Dlatego pytam czy można zamówić poprostu 4 szt uszczelniaczy olejowych i 2 robiłyby za kapturki, czy jednak te różnią się od siebie ?
Hondasc3398
 
Posts: 3
Joined: 25 February 2013, 15:37
Location: Koronowo
Motocykl:

Postby crazyduck » 19 March 2013, 13:43

różnia sie,zamów z kapturkami nie kombinuj zadzwon do larssona nastepnego dnia masz w domu,po za tym w bydzi jest intermotors masz nie daleko
crazyduck
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Postby Hondasc3398 » 19 March 2013, 13:54

Ok dzięki
Hondasc3398
 
Posts: 3
Joined: 25 February 2013, 15:37
Location: Koronowo
Motocykl:

Postby KIELEKK01 » 09 April 2013, 09:35

Niech ktoś poratuje. Wymieniłem kilka tygodni temu uszczelniacze lag razem z przeciwpyłowymi w sc 33 i wydawało sie że wszystko jest ok. Wczoraj było w miarę cieplo więc postanowiłem przetestowac motor no i lipa. Lagi się pocą i to dosyć konkretnie. Może muszą się jakoś ułożyć? Może trzeba trochę pojezdzić? Dodam że uszczelniacze zamówiłem w inter motors chociaż na allegro były dużo tańsze zestawy. Motor jakieś dwa tygodnie po wymianie przestawiłem do nieogrzewnego garażu. Nie wiem juz sam co jest nie tak? Jak ktoś wie coś na ten temat to proszę o pomoc
KIELEKK01
 
Posts: 3
Joined: 08 April 2013, 21:13
Location: Zamość
Motocykl:

Postby wiertło » 09 April 2013, 09:44

KIELEKK01 wrote:Niech ktoś poratuje. Wymieniłem kilka tygodni temu uszczelniacze lag razem z przeciwpyłowymi w sc 33 i wydawało sie że wszystko jest ok. Wczoraj było w miarę cieplo więc postanowiłem przetestowac motor no i lipa. Lagi się pocą i to dosyć konkretnie. Może muszą się jakoś ułożyć? Może trzeba trochę pojezdzić? Dodam że uszczelniacze zamówiłem w inter motors chociaż na allegro były dużo tańsze zestawy. Motor jakieś dwa tygodnie po wymianie przestawiłem do nieogrzewnego garażu. Nie wiem juz sam co jest nie tak? Jak ktoś wie coś na ten temat to proszę o pomoc


Jak wyglądały lagi ?? były idealne bez zadziorów itp ??

mogłeś sam je skaleczyć przy zakładaniu lub za dużo nalałeś oleju

robiłeś tą operacje według serwisówki ??
Oddam nerkę za cbr :)
wiertło
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Postby crazyduck » 09 April 2013, 09:55

jeszcze opcja ze odwrotnie założone ;)
crazyduck
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Postby KIELEKK01 » 09 April 2013, 10:02

540 mililitrów na lage. Nie no raczej odwrotnie nie założyłem ;) Mają kilka delikatnych wgnieceń ale to u góry ponad przeciwpyłowym. Nie wiem może na serio odwrotnie... :027: zaczyna się sezon i mam ciśnienie.zastanawiam się czy to rozbierac od nowa

[ Dodano: Wto Kwi 30, 2013 10:51 am ]
Pany a jest roznica w rozmiarach uszczelniaczy w rocznikach ponizej lub powyzej 97 roku?
KIELEKK01
 
Posts: 3
Joined: 08 April 2013, 21:13
Location: Zamość
Motocykl:


Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests