It is currently 16 November 2025, 13:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

954 Niechce odpalic gdy silnik jest Goracy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 9
Joined: 22 November 2011, 10:41
Location: Rozkochów
Motocykl: honda sc 28
Year production: 1995

954 Niechce odpalic gdy silnik jest Goracy

Post » 23 February 2013, 14:31

Witam mam problem z moja 954 gdy sie silnik zagrzeje to nie chce palic kreci kreci i nie chce chycic wie ktos co sie moze dziac ?
Maxi

User avatar
 
Posts: 42
Joined: 16 September 2012, 20:38
Location: Bydgoszcz
Motocykl:

Post » 23 February 2013, 14:55

nie wiem jak w 954 ale miałem taki przypadek w aucie i okazało się, że luzy zaworowe....
WTRYSKIWACZE DENSO SPRZEDAŻ GWARANCJA

 
Posts: 111
Joined: 06 September 2010, 14:00
Location: WLKP
Points: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Year production: 0

Post » 23 February 2013, 14:58

Ale kręci Ci normalnie czy ciężej? Tak jak kolega wyżej napisał, na dzień dobry sprawdziłbym luzy

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 23 February 2013, 15:04

xmajcin26x, były już takie przypadki na forum opisywane tak jak koledzy piszą
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 9
Joined: 22 November 2011, 10:41
Location: Rozkochów
Motocykl: honda sc 28
Year production: 1995

Post » 27 February 2013, 19:59

Dzieki chłopaki ;D czyli jak oddam Sprzeta do mechanika to ma mi sprawdzic luzy i jak cos to trzeba bedzie wymieniac cale plytaki?
Maxi

 
Posts: 321
Joined: 10 July 2010, 15:45
Location: Połaniec
Points: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Year production: 2000

Post » 27 February 2013, 20:53

Miałem to samo w 929, ciężko dość kręciła na ciepłym i nie mogła odpalić, regulacja luzów zaworowych pomogła.

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 27 February 2013, 22:30

Dość ogólnie to opisałeś. Jeżeli po dłuższej jeździe odpala ale trzeba dłużej kręcić lub kilka razy i wtedy odpali to teoretycznie masz za ciasno zawory ustawione, one puchną jak cały silnik. Wyreguluj je i powinno być ok. Sprawdź przy okazji świece, powinny mieć kolor kawy z mlekiem, jeżeli są obkopcone to zbyt bogatą masz mieszankę ustawioną (regulacja gaźników) jeżeli będą mokre to wogóle nie podają iskry. Odkręć puche filtra wywal świecę i połóż je na silniku zakręć silnikiem na zmianę muszą podawać iskrę jeśłi będzie git, zwal głowicę weź szczelinomierz i ustaw zawory. Nie chce mi się już dalej pisać temat był wałkowany kolego sympatyczny, a Ty zbyt ogólnie opisałeś usterkę. Jak źle napisałem to mnie poprawić.

[ Dodano: Sro Lut 27, 2013 9:34 pm ]
PS: nie napalaj się na płytki zaworowe bo to drogi temat gdybyś miał do wymiany, po ściągnięciu głowicy i przy ustawianiu luzów można dopiero stwierdzić czy płytki są do wymiany, wyreguluj i daj znaka co było.

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 27 February 2013, 23:30

A jeśli na gorącym nie może odpalić a rozrusznik kręcąc silnikiem ma jakby lżej?

 
Posts: 9
Joined: 22 November 2011, 10:41
Location: Rozkochów
Motocykl: honda sc 28
Year production: 1995

Post » 28 February 2013, 17:53

Tz rozrusznik kreci tak samo jak na zimnym tylko nie chce zapalić później jak ostygnie to pali normalnie właśnie mi mechanik zaglądał w jesieni to mówił ze świece sa juz do wymiany ale tez mówił o regulacji zaworów na dniach go zawiozę i napisze jakie efekty ;D
Maxi

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 28 February 2013, 18:33

Luki213 wrote:Dość ogólnie to opisałeś. Jeżeli po dłuższej jeździe odpala ale trzeba dłużej kręcić lub kilka razy i wtedy odpali to teoretycznie masz za ciasno zawory ustawione, one puchną jak cały silnik. Wyreguluj je i powinno być ok. Sprawdź przy okazji świece, powinny mieć kolor kawy z mlekiem, jeżeli są obkopcone to zbyt bogatą masz mieszankę ustawioną (regulacja gaźników) jeżeli będą mokre to wogóle nie podają iskry. Odkręć puche filtra wywal świecę i połóż je na silniku zakręć silnikiem na zmianę muszą podawać iskrę jeśłi będzie git, zwal głowicę weź szczelinomierz i ustaw zawory. Nie chce mi się już dalej pisać temat był wałkowany kolego sympatyczny, a Ty zbyt ogólnie opisałeś usterkę. Jak źle napisałem to mnie poprawić.

[ Dodano: Sro Lut 27, 2013 9:34 pm ]
PS: nie napalaj się na płytki zaworowe bo to drogi temat gdybyś miał do wymiany, po ściągnięciu głowicy i przy ustawianiu luzów można dopiero stwierdzić czy płytki są do wymiany, wyreguluj i daj znaka co było.

do pomiaru luzów nie sciągamy głowicy lecz pokrywe zaworów,warto też zmierzyć cisnienie na cylindrach ale odstawiasz do mechania to bedzie wiedział co robić

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 02 March 2013, 01:39

A jednak, pokrywa zaworów, głowica jest poniżej mój błąd. Ciśnienia nie sprawdzaj na cylindrach bo jak będzie zbyt duża różnica na cylindrach albo w którymś nie będzie wogóle to se CENZURA odrazu w łeb. Także myślę żeby odłożyć sprawdzanie ciśnienia na jakiś inny moment to tylko kwestia odkręcenia samych świec.... :D

 
Posts: 22
Joined: 11 February 2013, 19:42
Location: Rzezawa
Motocykl:

Post » 19 April 2014, 11:23

Mam problem podobny do tego w temacie, 954 czasami nie chce odpalić na ciepłym. Luzy zaworowe były sprawdzane. Jak długo kręce to czuć paliwo, a ona nawet nie zagada, a jak ją pchne to zapali od razu. Dzieje się tylko czasami, ale wiocha brać na pych takie moto. Macie jakieś pomysły?

Next

Return to Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests