It is currently 16 November 2025, 21:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zaciski - Widział ktoś coś takiego???

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 45
Joined: 06 January 2011, 12:59
Location: podkarpac
Motocykl: SC57b
Year production: 0

Zaciski - Widział ktoś coś takiego???

Post » 01 December 2012, 20:34

Witam
Kumpel w tamtym sezonie kupił 1000rr z 2006r od I właściciela (salon polska)
Moto przejechane 16tys. pojeździł ten sezon i zrobił 6tys.
Czasami było w palnik ale nie bez przesady.
Jak kupił moto to zaciski były jak nowe, natomiast teraz wyglądają strasznie.
Porobiły się jakieś plamy! Na początku myśleliśmy że z jakiegoś wosku z myjni itd.
Teraz jak je ściągnęliśmy okazało się że to lakier zmienił kolor ale tylko z jednej strony bo z drugiej wszystko jest oka.
Czy ktoś miał taki przypadek lub wie czym to jest spowodowane???
pozdr
Attachments
20121201_094852.jpg
20121130_181733.jpg
20121130_181217.jpg
20121130_181452.jpg

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 December 2012, 20:47

pierwszy raz się z tym spotykam :|
nigdy tego przy Hondzie nie widziałem nawet angliku
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 72
Joined: 09 October 2008, 18:43
Location: Tarnowskie Góry
Points: 2
Motocykl: SC33 (stunt) , SC57a , CRF 450
Year production: 2010

Post » 01 December 2012, 21:02

Wygląda jakby potraktowanem silnym preparatem, nie były myte zaciski jakims ostrym płynem??

 
Posts: 45
Joined: 06 January 2011, 12:59
Location: podkarpac
Motocykl: SC57b
Year production: 0

Post » 01 December 2012, 21:05

No właśnie nie. Przez cały sezon nie dotykał zacisków. Kilka razy mył moto na myjni bezdotykowej i tyle.
Nie wiem o co chodzi :(

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 01 December 2012, 22:17

mam to samo w swojej na obu zaciskach

User avatar
 
Posts: 492
Joined: 12 November 2011, 21:22
Location: Utr
Points: 9
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 01 December 2012, 22:32

wg mnie to poprostu rózne partie malowań.sa takie przypadki w malowaniu alufelg w autach.

 
Posts: 70
Joined: 25 July 2009, 18:20
Location: małopolsk
Motocykl: SC59
Year production: 2007

bezspornie był bity przodem...

Post » 02 December 2012, 00:10

bezspornie był bity przodem...

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 02 December 2012, 12:41

zaciski zostaly potraktowane plynem do silnikow. i doszlo do reakcji utlenienia sie metalu/aluminium. kup najtanszy srodek do tapicerek kokcip do nablyszczania tapicerek. spryskaj zostaw. i nie wycieraj i tak na drugi dzien znow. gwarantuje ze beda jak nowe.

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Re: bezspornie był bity przodem...

Post » 02 December 2012, 21:58

excat wrote:bezspornie był bity przodem...

Widze że fachura z Ciebie niesamowity... Linke metalową zakładasz na szyje jak jeździsz? ;)

[ Dodano: Nie Gru 02, 2012 9:03 pm ]
Wracając do tematu, to elementy z amellinium mają tą tendecje do siebie, że utleniają sie jeśli są agresywnie myte, bądź w złych warunkach eksploatacji. Widziałem już pare takich zacisków w 1000rr i Yamaszkach. Ja niczym nie myłem, taki już kupiłem

 
Posts: 131
Joined: 19 September 2010, 13:49
Points: 1
Motocykl: było SC57B obecnie brak
Year production: 2006

Post » 03 December 2012, 21:41

kiedyś swoją była 1000rr umyłem jak była bardzo gorąca środkiem który ma za zadanie rozpuszczać owady (bardzo silny środek w dłuższym kontakcie bez rozwadniania z skórą zaczyna ją rozpuszczać) po wyschnięciu Hondy okazało się ze lewa pokrywa silnika jest w cętki dokładnie takie jak na twoich zaciskach tylko kolor aż tak nie zblakł. Strasznie mnie to irytowało i tylko Plakiem do tapicerki można było to przy-maskować i powiem ze po dłuższym czasie jak by mniej było to widać. Więc sądzę ze mogło dojść do tego przy myjni bo te środki są dodawane, przynajmniej mi go dali w bance 20 litrowej jak kupiłem karczera.

[ Dodano: Pon Gru 03, 2012 8:45 pm ]
sorki z prawej strony silnika na pokrywie.

 
Posts: 45
Joined: 06 January 2011, 12:59
Location: podkarpac
Motocykl: SC57b
Year production: 0

Post » 04 December 2012, 10:18

roksc33 wrote:zaciski zostaly potraktowane plynem do silnikow. i doszlo do reakcji utlenienia sie metalu/aluminium. kup najtanszy srodek do tapicerek kokcip do nablyszczania tapicerek. spryskaj zostaw. i nie wycieraj i tak na drugi dzien znow. gwarantuje ze beda jak nowe.


Spryskałem środkiem do nabłyszczania i lipa :( Jest dalej to samo :(
Wydaje mi się że już z tym nic nie zrobimy :/

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 04 December 2012, 16:21

spryskaj zostaw i na drugi dziej znow spryskaaj ta czynnosc trzeba powtorzyc pare razy.

Next

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest