Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 03:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Czerwone pole na obrotomierzu

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 80
Rejestracja: 05 kwietnia 2008, 18:28
Lokalizacja: Tarnów /
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1100 XX
Rok produkcji: 97

Czerwone pole na obrotomierzu

Post » 20 maja 2008, 19:47

Witam niedawno zakupiłem Fajera ze Szwajcari i od 6,5 tys zaczyna sie cienkie czerwone pole a od 11 juz typowe czerwone. Silnik pracuje bez problemów w każdym zakresie wiec zastanawiam sie po co takie dziwne oznaczenie na obrotku bo w innych modelach czerwone pole jest od 11 tys

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 20 maja 2008, 22:38

To znaczy, że powinieneś zapier... od 6,5 tysia :lol:
kogut

 
Posty: 25
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 19:46
Lokalizacja: Marklowic
Pochwały: 1
Motocykl: sc33 96r
Rok produkcji: 0

Post » 21 maja 2008, 20:11

Moge się mylić ale prawdopodobnie moto buł kiedyś zblokowany i maiał odcięcie przy 6,5 tyś. Znajomy miał sc28 z takim obrotomierzem kupioną w Czechach i właśnie tak miała.
marblade

 
Posty: 13
Rejestracja: 18 lutego 2009, 21:26
Lokalizacja: Jarocin
Motocykl: Honda Fireblade 900
Rok produkcji: 1995

Post » 02 marca 2009, 02:17

hmmm co to zdlawienia to nie wiem ale podejrzewam ze chodzi o oznaczenie optymalnych/uzytecznych obrotow:) czyli moto czuje sie najlepiej i najlepiej leci o 6,5 do 11:) moja teoria:P

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 02 marca 2009, 14:23

moto bylo zblokowane

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 30 marca 2009, 16:51
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: CBR 900RR fireblade sc28
Rok produkcji: 1992

Post » 01 marca 2010, 02:59

Ja mam takie samo oznaczenie na obrotku i mi powiedzieli w serwisie że od 6,5 tys mozna bez problemowo zmieniac biegi bez sprzegla. Troche mi sie to dziwne wydawalo ale faktycznie ze wchodza jakmaslo :)

 
Posty: 40
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 12:11
Lokalizacja: opole
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 2002

Post » 01 marca 2010, 10:40

Swirek13 pisze:Ja mam takie samo oznaczenie na obrotku i mi powiedzieli w serwisie że od 6,5 tys mozna bez problemowo zmieniac biegi bez sprzegla. Troche mi sie to dziwne wydawalo ale faktycznie ze wchodza jakmaslo :)


:ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo: :ooo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 01 marca 2010, 11:46

Wszystkie wersje szwajcarskie miały tak oznaczony obrotomierz. Bez wzgledu na to czy był zblokowany czy nie. Z tego co sie dowiadywałem (lata temu) na ten temat to to ze w Szwajcarii występuja wysokie wzniesienia a teren jest górzysty wiec, aby nie meczyc silnika oznaczyli obrotomierz dla utrzymywania optymalnych obrotów przez kierowce.

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 01 marca 2010, 16:06

Miałem tak samo i też ze Szwajcarii moto było. http://www.youtube.com/watch?v=m84uX80JY7A

Nie wydaje mi się, żeby czerwonym kolorem optymalne obroty oznaczali. To bez sensu.

Nie masz się czym przejmować. Nie zwracaj na to uwagi. Mi to w niczym nie przeszkadzało. :)


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości