Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 00:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

gumki zaworowe

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

gumki zaworowe

Post » 14 lipca 2009, 23:28

witam zalozylem gumki zaworowe zamienniki i przejechalem z 2000 kilometrow kopci mi jak diabel jak dostanie w gar i pali olej jak bym zalozyl orginaly to przestanie tak chlac olej
przemo

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 14 lipca 2009, 23:31

a kto to ma wiedziec?? rotfl2:

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 14 lipca 2009, 23:54

Rozłoz i zobacz jak wygladaja i bedziesz mial odpowiedz. Byc moze przyczyna tkwi w innych rzeczach...

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 15 lipca 2009, 21:13

glowica byla robiona co moze byc innego
przemo

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 lipca 2009, 21:47

Kolego Przemo...hmmm...jeśli trzonek zaworu lata w prowadnicy jak za mały ptaszek w dość dużej piczy to nawet uszczelniacze OEM HUNDA nie pomogą hihi: A jeżeli nima pirścieni i po honowaniu ni śladu to i nowa głowa OEM HUNDA na nic się nie zda. Moja rada - sprzedać...zarobić...dołożyć...kupić dobry i latać. Każdy motocykl i jego podzespoły mają swój kres i próba reanimacji zwłok daje jedynie efekt w postaci bardzo lekkiego portfela :mrgreen: :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 141
Rejestracja: 14 września 2008, 11:03
Lokalizacja: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 15 lipca 2009, 22:13

wystarczy ze zmierzysz cisnienie i bedziesz wiedzial co dolega z tego co wiem jak nie ma pierscieni a uszczelinisz gore to motocykl wiecej bierze oleju i bardziej kopci

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 16 lipca 2009, 00:58

Wydaje mi sie kolego sympatyczny ze juz masz wyczerpujaca odpowiedz na swoje pytanie... :diabel2:

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 16 lipca 2009, 13:46

teraz juz tak chyba do konca sezonu posmigam a potem pomysle nad zmiana sprzetu dzieki
przemo

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 20 lipca 2009, 11:54

Jeżeli zużyte są pierścienie to powinno być również paliwo w oleju. Sprawdź, czy olej nie śmierdzi wachą.
Wymieniałeś gumki, a jaki luz miały trzonki zaworów w gniazdach?

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 20 lipca 2009, 19:17

paliwa nie czucz w oleju a prowadnic zaworowych nie sprawdzalem
przemo

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 20 lipca 2009, 21:26

Nic więcej nie przychodzi mi do głowy, a raczej nigdzie więcej nie może przelatywać- albo gumki, albo pierścienie. Pomiar sprężania może coś wyjaśni.

No to ogólnie kicha - wyrazy współczucia.
Szkoda włożonych pieniędzy w gumki... A może źle założone? Ina średnica, albo nie nabiłeś na prowadnicę...


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość