Dzisiaj jest 09 czerwca 2025, 20:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Silnik

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 58
Rejestracja: 14 grudnia 2013, 16:01
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Silnik

Post » 18 kwietnia 2014, 10:27

Witam. Co myśłicie o tym sprzedawcy?? Miał ktoś z nim styczność?? Warto brać silnik od nie go??



http://otomoto.pl/honda-cbr-900rr-sc-33 ... 77871.html

[ Dodano: Pią Kwi 18, 2014 4:58 pm ]
Czyli nikt nic nie wie w tym temacie. Może ktoś z forumowiczów ma do sprzedania dobry, niezjeżdżony wyczynowo silnik do SC33. Nawet nie zdążyłem zaprowadzić maszyny do mechanika. Przyszykowałem się do odprowadzenia moto do warsztatu, odpaliłem poczekałem aż się zagrzeje wsiadłem wbiłem jedynkę i korbowód wylatał bokiem. rozbiło silnik z przodu między kolektorami i z tyłu pod gaźnikami. Z silnika wyleciał kawałek korbowodu (góra z oczkiem na sworzeń) i kawałek sworznia (zaznaczę że te dwie części były osobno a nie jedna w drugiej). Teraz nic mi nie zostało jak szukać dobrego serducha do mojej ukochanej. Jestem zrozpaczony i tro chę zły że właśnie mi to się zdarzyło co tak dbałem o moją Hondzie, nigdy nie paliłem gumy nigdy na koło nie postawiłem, zawsze czysta i błyszcząca.

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 18 kwietnia 2014, 17:46

ten koles a własdciwie kilku kupuja tanio i sprzedaja troche drozej albo lepia i sprzedaja .
jak dadza ci gwarancje to mozna brac .

spytam kumpla gdzie kupił on silnik do sc28 . dam znać jak cos bede weiedziec

 
Posty: 58
Rejestracja: 14 grudnia 2013, 16:01
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Post » 18 kwietnia 2014, 18:01

Dzięki bardzo że ktoś się odezwał w temacie bo ja już nie wiem co mam robić z tego wszystkiego. Koleś mówił że daje 12 dni gwarancji i że można jechać i odpalić i posłuchać tylko że mam do niego daleko. Ale powiedział że gwarancja 12 dni. Silnik bez dekla i alternatora 2800

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 18 kwietnia 2014, 18:06

Kolega mial identyczna sytuacje w 600rr nie pałował jeździł bardzo spokojnie i nagle wyprulo korbe bokiem, wina leżała w tym że moto bylo odpicowane z zewnątrz a silnikowo padaka.
Z reguły takie odrapane sa lepsze i mniej zajeźdzone- ale to tak odemnie,

Co do linku warto wziąść tę całą cebre bo mam przynajmniej przy zakupie obraz tego jak ten silnik pracuje dobrze ze siedzi w ramie bo można go odpalić i sprawdzić w jak wszystko działa. Co do reszty gratów sprzedasz na cześci i przy dobrych wiatrach goły silnik wyjdzie ci ok 2000zł.

 
Posty: 58
Rejestracja: 14 grudnia 2013, 16:01
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Post » 18 kwietnia 2014, 20:08

A czy podejdzie silnik z fazera 900??? Czy szukać tylko SC33. Muszę coś zaradzić bo pogoda taka, moto kupiłem w grudniu i nawet nie zdążyłem się nacieszyć.

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 16 marca 2012, 20:35
Lokalizacja: CCH
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 18 kwietnia 2014, 22:33

domagalka pisze:A czy podejdzie silnik z fazera 900??? Czy szukać tylko SC33. Muszę coś zaradzić bo pogoda taka, moto kupiłem w grudniu i nawet nie zdążyłem się nacieszyć.

Toc fazer to yamaha wiec jak ma podejsc ? Inne mocowania,elektryka itp.
Ewentualnie CB 900 ale tez trza sie pobawic z przerobkami.

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 18 kwietnia 2014, 22:52

Fazer 900? Co to w ogóle jest? ...

 
Posty: 58
Rejestracja: 14 grudnia 2013, 16:01
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Post » 19 kwietnia 2014, 07:18

Przepraszam za pomyłke. Chodziło mi o HORNETA 900. Przepraszam.

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 19 kwietnia 2014, 09:54

Podejdzie widziałem już sc33 z silnikiem z pc 36 ale nie wiem jak z modolem itp . Ogólnie to może warto poszukać całej sc33 rozbitej .

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 19 kwietnia 2014, 10:55

Przecież w cb jest wtrysk . Pewnie trzeba drzeć całą elektryke no i jeszcze spadek osiągów kosztem rownej pracy na wolnych obrotach bo mamy 30koni mniej.
Ogólnie może i warto jakby dorwać jakieś rozwalone ale w miare całe moto i wydrzeć z niego całą elektryke + silnik i pompe paliwa- no właśnie albo trzeba robić dzire w baku pod pompe albo kombionowac z zewnętrzną pompą.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 19 kwietnia 2014, 12:02

W hornecie jest wtrysk, ale przeklada sie silnik bez głowicy, glowca zostaje od sc33. Wtedy standardowo montuje sie gazniki i elektryke, moc zostaje wtedy taka jak w fajerze. Dodakowo trzeba tylko nawiercic i nagwintowac jeden otwor pod mocowanie silnika, w hornecie fabrycznie jest on nie obrobiony. Najlepiej szukac silnika od Horneta z czarnym blokiem, były to ostatnie roczniki wiec piec najswiezszy.

 
Posty: 51
Rejestracja: 30 listopada 2012, 01:25
Lokalizacja: opatów
Motocykl:

Post » 20 kwietnia 2014, 20:06

a jak chciałem sprzedac to nie było chętnego. zajebisty silnik pogonilem za 1800.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości