Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 07:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ocenianie ogłoszeń z internetu - SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 19
Rejestracja: 06 września 2011, 12:07
Lokalizacja: Bełchatów
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 24 września 2011, 10:53

trauma pisze:
Leyek pisze:
trauma pisze:Powiem tak: "Szukanie motocykla po taniości to bardzo drogie hobby" :diabel:


Kolego ile motocykli kupiłeś, że tak twierdzisz?



Aż Ci odpowiem ;]. Będzie 6. Nie licząc takich małych pędziwiatrów ;].


To kup jeszcze z 5, wtedy porozmawiamy.

Koledzy okazje w tym kraju jak najbardziej są i to nawet takie, że w głowach sie nie mieści.
Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko nieopłacalne .

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 24 września 2011, 11:25

Jest mnóstwo okazji. Stąd też później tyle tematów na forum o stukach, pukach i innych niesamowitych historiach :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 24 września 2011, 12:10

Są okazje, ale najczęściej rozchodzą się szybko pocztą pantoflową.

 
Posty: 15
Rejestracja: 20 sierpnia 2011, 20:06
Lokalizacja: Swędzieni
Motocykl: Honda Fireblade SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 24 września 2011, 13:25

Ta SC33 co to niby pęknięty blok, na blachach z wielkopolski, i w nieoryginalnym malowaniu, ludzie co za znawcy ... To normalna Honda lekko się ślizgnęła i jest ryśnięta co koleś pisze w żywe bez ściemy a malowanie jest oryginalne. Za te pieniądze liczy się silnik i rama panowie, jak masz blisko to sprawdź ramę i silnik bo widać, że przy plastikach dużo się nie narobisz drobna kosmetyka (no chyba że chcesz odpicować na lale to 1000 trzeba wydać). A blok napewno nie będzie pęknięty jak kolo pisze, że pali od strzała
[C]alkowity [B]rak [R]ozumu

 
Posty: 5
Rejestracja: 22 listopada 2011, 17:07
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 grudnia 2011, 14:16

mankut84

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 25 grudnia 2011, 18:58

jakiś ulepek- malowanie, śruby(zadupek). cena trochę wysoka

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 02 stycznia 2012, 20:10
Lokalizacja: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Rok produkcji: 0

Post » 02 stycznia 2012, 20:39

Prośba o prześwietlenie togo moto . Zależy mi i to bardzo ;)
http://moto.allegro.pl/honda-cbr900rr-s ... 00659.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 22:02
Lokalizacja: turek
Pochwały: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 02 stycznia 2012, 21:07

kolego zbiornik od modelu sprzed liftingu, ogon tak samo, ogolnie kazda owiewka od innego sprzeta, musiala miec jakas powazniejsza przygode za cala poskladana z kilku, i tak jakos albo mi sie wydaje albo czacha bardzo nisko wisi... ja bym dal sobie spokoj chyba ze chcesz kupic sc33 za nie duze pieniadze i potem wlozyc w nia kilka tys pln zeby to jezdzilo :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 02 stycznia 2012, 21:16

no chyba z 2 malowań jest złożony hehe ktoś się nie mogł zdecydować co wybiera. mi się wydaje że po jakiś, nie wiadomo jacich przejściach, jest sporo akcesorji w nim dobrych (jeśli ktoś lubi gadgety, ja wolę orginał:) ) ale koleś nic nie pisze o el eksploatacyjnych jak opony, klocki, łańcuch itp wiadomo że to są części expl. ale może się nazbierać ponad 1,5 tyś, do tego malowanie, a ciekawe jak tam silniczek pracuje i ile ma nakręcone ogólnie. [to tylko moje skromne zdanie znawcą nie jestem więc nie musisz się sugerować] :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 02 stycznia 2012, 20:10
Lokalizacja: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Rok produkcji: 0

Post » 02 stycznia 2012, 21:38

Dzięki wielkie :)
Rozmawiałem z nim i powiedział, że był ślizg i to bardzo dawno, poskładał to i jeździł bo plastiki nie przeszkadzały. Daje gwarancję, że moto proste, silnik pracuję bez problemowo, skrzynia bez usterki. Może ktoś z Was mógłby podjechać i obejrzeć fachowym okiem. Nie chcę przekulać 600km by zobaczyć rzeźnie i się wkur **

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 02 stycznia 2012, 22:48

co to za ślizg musiał być skoro każda owiewka z innej parafii.

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 02 stycznia 2012, 20:10
Lokalizacja: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Rok produkcji: 0

Post » 02 stycznia 2012, 22:53

Pewnie z pociągiem spotkanie. Dzięki za uwagi , odpuszczam :/

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości