pekal1 pisze:powodzeniaPóki się nie nauczysz jezdzić dobre rozwiązanie.... Tyle że.... 8 panewek = 400zł najmarniej. Szlif wału na 1 korbowodzie , bez prostowania najmarniej 100zł. Mechanik to jeden pełny dzień roboty (od świtu do nocy) więc najmarniej 500zł (po znajomości) i olej z filtrem to już 1150zł za niepewny silnik składany na sztukę ^^ W praktyce nie zmieścisz się w 1500zł.
My przynajmniej się dowiemy ile takie silniki na prawdę żyją
roksc33 pisze:1000% ze silnik padnie po 1000km przerabialem to juz:) gwarantuje ci to
toper-utl pisze:Ciekawi mnie jdno, jesli robisz szlif wału, to jak dobrałeś panewki z ASo Hondy, przeciez nie ma nadwymiaru ??.
wroclawianinek pisze:a panewki nadwymiarowe sa jest chyba 5 roznych kolorow![]()
zbyszek007 pisze:wroclawianinek pisze:a panewki nadwymiarowe sa jest chyba 5 roznych kolorow![]()
To nie są panewki nadwymiarowe a kolory są związane z klasą pasowania i tak jak napisałeś jest ich 5. Nie miałeś uszkodzonego wału czyli nie robiłeś szlifu i kupiłeś panewkę o oryginalnym wymiarze dobierając ją wg koloru i tyle. Jeśli wał był nie ruszony to taka operacja jak najbardziej zda egzamin tylko pytanie dlaczego poprzednia panewka tak dostała po dupie
Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości