Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 01:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Panewki cbr 900rr 96r sc33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 22
Rejestracja: 14 marca 2011, 21:55
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Rok produkcji: 1996

Panewki cbr 900rr 96r sc33

Post » 21 marca 2011, 23:45

witam dzis wkoncu rozebral mi mechanik silnik poszla panewka:) zyletki po niej zostaly;D , zdecydowalem sie na remont silnika;) zrobie szlif walu , wymienie panewki (tylko te na korbowodach 8) i do tego zaloze nowe pierscienie:) a pozniej zdam relacje ile przejechalem itd;)
spiewam tancze zrywam pomarancze

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 22 marca 2011, 00:12

powodzenia :) Póki się nie nauczysz jezdzić dobre rozwiązanie.... Tyle że.... 8 panewek = 400zł najmarniej. Szlif wału na 1 korbowodzie , bez prostowania najmarniej 100zł. Mechanik to jeden pełny dzień roboty (od świtu do nocy) więc najmarniej 500zł (po znajomości) i olej z filtrem to już 1150zł za niepewny silnik składany na sztukę ^^ W praktyce nie zmieścisz się w 1500zł.

My przynajmniej się dowiemy ile takie silniki na prawdę żyją :)

 
Posty: 22
Rejestracja: 14 marca 2011, 21:55
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Rok produkcji: 1996

Post » 22 marca 2011, 00:50

pekal1 pisze:powodzenia :) Póki się nie nauczysz jezdzić dobre rozwiązanie.... Tyle że.... 8 panewek = 400zł najmarniej. Szlif wału na 1 korbowodzie , bez prostowania najmarniej 100zł. Mechanik to jeden pełny dzień roboty (od świtu do nocy) więc najmarniej 500zł (po znajomości) i olej z filtrem to już 1150zł za niepewny silnik składany na sztukę ^^ W praktyce nie zmieścisz się w 1500zł.

My przynajmniej się dowiemy ile takie silniki na prawdę żyją :)



szlif walu 60 zl , panewki 40 zl za sztuke czyli 8x4 = 320zl :) zmieszcze sie w 1500 a kupisz nowy silnik zrobisz rozruch a i tak nie ebdziesz wiedzial co siedzi w nim :P

[ Dodano: Wto Mar 22, 2011 12:15 am ]
sorki panewki (dwie polowki 45zl ) czyli 4 180 zl:)
spiewam tancze zrywam pomarancze

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 24 marca 2011, 12:38

1000% ze silnik padnie po 1000km przerabialem to juz:) gwarantuje ci to

 
Posty: 22
Rejestracja: 14 marca 2011, 21:55
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Rok produkcji: 1996

Post » 24 marca 2011, 13:35

roksc33 pisze:1000% ze silnik padnie po 1000km przerabialem to juz:) gwarantuje ci to



hehe no zobacze jak to bedzie:D jutro wstawiam nowa panewke bo juz w hondzie zamowilem:P zdam relacje ile na tym przejade:D
spiewam tancze zrywam pomarancze

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 24 marca 2011, 14:56

Ciekawi mnie jdno, jesli robisz szlif wału, to jak dobrałeś panewki z ASo Hondy, przeciez nie ma nadwymiaru ??.

 
Posty: 22
Rejestracja: 14 marca 2011, 21:55
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Rok produkcji: 1996

Post » 24 marca 2011, 14:57

toper-utl pisze:Ciekawi mnie jdno, jesli robisz szlif wału, to jak dobrałeś panewki z ASo Hondy, przeciez nie ma nadwymiaru ??.



nie robilem szlifu walu jest dobry;) , a panewki nadwymiarowe sa jest chyba 5 roznych kolorow :) , jutro wstawiam ta panewke i zdam relacje:P
spiewam tancze zrywam pomarancze

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2011, 14:57

Spóźniłem się z pytaniem!!! Czekamy z niecierpliwością!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 24 marca 2011, 15:13

wroclawianinek pisze:a panewki nadwymiarowe sa jest chyba 5 roznych kolorow :)

To nie są panewki nadwymiarowe a kolory są związane z klasą pasowania i tak jak napisałeś jest ich 5. Nie miałeś uszkodzonego wału czyli nie robiłeś szlifu i kupiłeś panewkę o oryginalnym wymiarze dobierając ją wg koloru i tyle. Jeśli wał był nie ruszony to taka operacja jak najbardziej zda egzamin tylko pytanie dlaczego poprzednia panewka tak dostała po dupie
Zbyszek

 
Posty: 22
Rejestracja: 14 marca 2011, 21:55
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Rok produkcji: 1996

Post » 24 marca 2011, 20:58

zbyszek007 pisze:
wroclawianinek pisze:a panewki nadwymiarowe sa jest chyba 5 roznych kolorow :)

To nie są panewki nadwymiarowe a kolory są związane z klasą pasowania i tak jak napisałeś jest ich 5. Nie miałeś uszkodzonego wału czyli nie robiłeś szlifu i kupiłeś panewkę o oryginalnym wymiarze dobierając ją wg koloru i tyle. Jeśli wał był nie ruszony to taka operacja jak najbardziej zda egzamin tylko pytanie dlaczego poprzednia panewka tak dostała po dupie



no dokladnie jak piszesz , a poprzednia szlak trafil ze wzgledu na jezdzie na kole :P
spiewam tancze zrywam pomarancze

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 21:20
Lokalizacja: Wieluń
Motocykl: Fireblade SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 07 maja 2012, 12:40

no i jak tam fajer chodzi jeszcze??? mam to samo i zastanawiam się co robic czy kupić nowy silnik czy naprawić tego

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 07 maja 2012, 21:05

nigdy nie wiesz jaki piec kupisz..

kup czesci i dobrego mechanika ...
u mnie w 929 panewki po remoncie, mowil jak dotzrec i dali gwarancje..i juz ponad 10tys nakrecilem i jest git:)
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości