Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 05:01

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wentylator

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 17
Rejestracja: 16 kwietnia 2008, 21:12
Lokalizacja: ostrów wi
Motocykl: cbr 900 rr sc33
Rok produkcji: 0

Post » 21 kwietnia 2008, 21:17

103

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 21 kwietnia 2008, 22:38

Miałem ten sam problem tylko u mnie temperatura doszla do 108C i nic wylaczylem silnik zeby nie przegrzac. Przeczyscilem styki co ida do wentylatora, bo poprzedni wlasciciel mowil ze napewno dziala no i po jezdzie zatrzymalem sie i dalem mu sie nagrzac i przy 104C zaskoczyl i wlaczyl sie wnetylator. Takze obejrzyj zlaczki przewodow a jesli nie to czujnik juz nie mrawy. Pzdr

 
Posty: 49
Rejestracja: 24 marca 2008, 23:00
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Rok produkcji: 0

Post » 21 kwietnia 2008, 23:19

w sc33 przy 108 dopiero wlaczal mi sie wiatrak ale zalo zylem czujnik temperatury od ciezarowki :P bez zadnych przerobek i chodzi juz przy 78 temperatura do 100 nie dochodzi wogole

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 22 kwietnia 2008, 09:23

Luki213 pisze:Miałem ten sam problem tylko u mnie temperatura doszla do 108C i nic wylaczylem silnik zeby nie przegrzac. Przeczyscilem styki co ida do wentylatora, bo poprzedni wlasciciel mowil ze napewno dziala no i po jezdzie zatrzymalem sie i dalem mu sie nagrzac i przy 104C zaskoczyl i wlaczyl sie wnetylator. Takze obejrzyj zlaczki przewodow a jesli nie to czujnik juz nie mrawy. Pzdr


widzisz, kurde tak zrobie. moze dzisiaj po robocie jak znajde troche wolnego czasu..

ale mam inne zmartwienie. cos w silniku mi stuka, grzechocze cholera wie jak to nazwac. na 100% mam do zrobienia zawory i w tym tyg. pojade to zrobic (bo już cykają). ale nie wiem czy to juz nie rozrząd sie zaczyna odzywać - na zimnym silniku slychac bardzo, jak sie rozgrzeje to cichnie (ale nadal zauważalny). pierwszy raz to usłyszałem kilka dni temu, wczesniej bylo wszystko OK. moto ma przejechane ponad 43 tyś - z tego co wiem, po ok. 50tyś nalezy wymienic.. no i musze dodać, ze cebra troche dostaje czasami po dupie, bo ja lubie i pozapierdalac i polatac na laczku..

zna ktoś może koszty ewentualnych wymian rozrządu i ustawienia luzów zaworowych? (części + robocizna) aha dodam, ze bede robil to w 100licy - a tu niestety wszystko droższe..

[ Dodano: Pon Kwi 28, 2008 7:37 pm ]
wiecie co - jednak mam problem z tą temp. pracy... wlasnie wróciłem z parkingu (odkręcałem plastiki). nie latałem od paru dni, bo jutro odstawiam moto do serwisu na wymiane rozrządu i reg. zaworów. odpaliłem sprzęta, poczekałem aż się nagrzeje (na postoju, bez jazdy). temp. doszła do 106*C i wiatrak się załączył zbijając do 104*. najwiecej dochodziło do 108*C po czym wiatrak zbijał na 105-106*. wcześniej zdaje mi się tak nie było (przypominam sobie, ze wiatrak zalaczal sie przy 105 i gasił jak spadła do ok. 100?). czy mógłby ktoś z Was spojrzeć jak jest u niego? czyli odpalić sprzęta na postoju, poczekac az sie zalaczy wiatrak i sprawdzic do jakiej temp. zbije ?? bede bardzo dźwięczny i browarka postawie, za rzetelne info.

zgasiłem sprzęta po tym, jak zobaczyłem że z przewodu wyrównawczego (tego co idzie od zbiorniczka z płynem chłodniczym) po prostu LEJE się płyn tworząc kałużę pod motocyklem. zanim odpaliłem honde sprawdzałem stan płynu i był idealny (pomiędzy min i max), natomiast po zgaszeniu juz przy 108*, odczekałem az temp. spadnie do ok 103* i sprawdzilem raz jeszcze stan płynu - wtedy był pod sam korek. czy to normalne? czy płyn chłodniczy wlasnie tak sie zachowuje? czy to moze nie czujnik temp. mi siadł a np. pompa wody - dlatego tak się grzeje i rzyga wodą przez przewód odprowadzający? w sensie takim, że wogóle nie pompuje wody?

bedzie wdzieczny za kazdą sensowną odpowiedź.

pozdrawiam

 
Posty: 42
Rejestracja: 02 marca 2008, 19:49
Lokalizacja: Chełm
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 2006

Post » 05 maja 2008, 22:49

Moja 954 szybko lapie temperature.......90....95...103stopnie i zalancza sie wentylator i chlodzi do ok 97 stopni......nie wiem czy to tak ma byc.....bo w miescie mam tak ciagle....od swiatel do swiatel........w trasie jak sie jedzie,,przepisowo,, :twisted: to 85 stopni ciagle jest.....tylko w miesice takie temperatury lapie :? :?

Awatar użytkownika
 
Posty: 25
Rejestracja: 31 maja 2008, 11:15
Lokalizacja: Podlasie
Motocykl: 900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 18 maja 2009, 18:56

gogo_one pisze:
[ Dodano: Pon Kwi 28, 2008 7:37 pm ]
wiecie co - jednak mam problem z tą temp. pracy... wlasnie wróciłem z parkingu (odkręcałem plastiki). nie latałem od paru dni, bo jutro odstawiam moto do serwisu na wymiane rozrządu i reg. zaworów. odpaliłem sprzęta, poczekałem aż się nagrzeje (na postoju, bez jazdy). temp. doszła do 106*C i wiatrak się załączył zbijając do 104*. najwiecej dochodziło do 108*C po czym wiatrak zbijał na 105-106*. wcześniej zdaje mi się tak nie było (przypominam sobie, ze wiatrak zalaczal sie przy 105 i gasił jak spadła do ok. 100?). czy mógłby ktoś z Was spojrzeć jak jest u niego? czyli odpalić sprzęta na postoju, poczekac az sie zalaczy wiatrak i sprawdzic do jakiej temp. zbije ?? bede bardzo dźwięczny i browarka postawie, za rzetelne info.

zgasiłem sprzęta po tym, jak zobaczyłem że z przewodu wyrównawczego (tego co idzie od zbiorniczka z płynem chłodniczym) po prostu LEJE się płyn tworząc kałużę pod motocyklem. zanim odpaliłem honde sprawdzałem stan płynu i był idealny (pomiędzy min i max), natomiast po zgaszeniu juz przy 108*, odczekałem az temp. spadnie do ok 103* i sprawdzilem raz jeszcze stan płynu - wtedy był pod sam korek. czy to normalne? czy płyn chłodniczy wlasnie tak sie zachowuje? czy to moze nie czujnik temp. mi siadł a np. pompa wody - dlatego tak się grzeje i rzyga wodą przez przewód odprowadzający? w sensie takim, że wogóle nie pompuje wody?

bedzie wdzieczny za kazdą sensowną odpowiedź.

pozdrawiam


Czesc, mam podobny problem co gogo_one temp na postoju skacze mi do 106 stopni wiatrak zbije do około 102 później znowu rośnie i tak w kółko, gdy zgasze motocykl odczekam chwile to ze zbiorniczka z płynem chłodniczym przez tą rurke zdołu wycieka płyn... i tu pytanie do Was: Czy nie wiecie jaka może być tego przyczyna?
tem podczas normalnej jazdy mam 78 - 80 podczas postojów 105 - 106 później nawet gdy temp spadnie płyn i tak wylatuje (nie zawsze ale ostatnio często mi się to zdarza) w poprzednim sezonie ani razu mi nie uciekło, oczywiście teraz za każdym razem dolewam płynu...

 
Posty: 7
Rejestracja: 04 sierpnia 2008, 02:47
Lokalizacja: śląsk
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2010, 12:53

Witam. Ja do mojej 929 załozyłem czujnik temperatury w chłodnice od mitsubishi. Pasuje jak ulał tylko ma dwa piny. Trzeba podpiąć mase na jeden pin. Wszystko działa fajnie. temperatura włącznia wiatraka 90 stopni. Koszt czujnika 32 zł

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości