It is currently 16 November 2025, 14:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mała ingerencja w zegary

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 126
Joined: 27 July 2009, 16:37
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: CBR 900 RR SC33
Year production: 1998

Mała ingerencja w zegary

Post » 06 May 2010, 09:58

Witam.
Mam takie pytanko, czy ktoś z Was zmieniał może tarcze zegarów w sc33 po lifcie?
Jakoś ta myśl chodzi za mną juz od dłuższego czasu, bo ja kupiłem moto z Anglii więc mam tarcze w tych nieszczęsnych milach... Wiem, że przebieg wraz będzie pokazywało w milach, wiem że to może troche wieś, wiem, wiem, no ale kurde całe życie człowiek przyzwyczajony do tych km/h, a tu taraz mph no i trzeba cały czas w myślach kalkulować ile to się jedzie...
Wiem, że borek w swojej 929 zmienił tarczę obrotomierza i wygląda to naprawdę ładnie...
A jeśli jest taka możliwość zamiany w sc33 to czy trudno rozbiera się zegary i ewentualnie skąd wziąć tarczę w km/h? Wychył wskazówki jest chyba taki sam więc raczej powinno wksazywać dobrze...
Zakup całych zegarów niestety nie wchodzi w grę bo są zbyt drogie.
I mówię, narazie to są tylko takie rozmyślania ale może ktoś podrzuci pomocny pomysł, lub radę czy warto się w to pobawić.
Pozdr.
Franek '98

 
Posts: 118
Joined: 01 January 2010, 17:59
Location: Rybnik
Points: 2
Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
Year production: 0

Post » 06 May 2010, 10:41


User avatar
 
Posts: 269
Joined: 06 July 2007, 08:32
Location: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Year production: 0

Post » 06 May 2010, 10:55

Mój znajomy w Yamaha Tanderace miał zegary w milach i zmienił same tarcze i było oki. Oczywiście przebieg w milach ale to juz mniejszy problem. Ja sam tego nigdy nie robiłem ale z tego co mówił to tylko trzeba było ostrożnie zdjąć wskazówkę i później ją dobrze włożyć a reszta to już poszła mu jak po maśle.

 
Posts: 118
Joined: 01 January 2010, 17:59
Location: Rybnik
Points: 2
Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
Year production: 0

Post » 06 May 2010, 11:21

aa no tak jak mówi jacko najgorzej ze wskazówka. Poszukaj, napewno gdzieś był już podobny temat :)

User avatar
 
Posts: 126
Joined: 27 July 2009, 16:37
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: CBR 900 RR SC33
Year production: 1998

Post » 06 May 2010, 11:26

Kurde czemu ja nie pomyślałem, żeby sprawdzić wszechstronne allegro! Dzięki Kamilo :)
Teraz tylko pytanie, czy zegary da radę łatwo rozebrać... I kurde 50zł to chyba lekka przesada...
P.S. Szkoda że dopiero teraz przerzuciłem forum bo znalazłem podobne tematy, także Adminie wszechmocny przepraszam, bije sie w piers i obiecuje poprawe ;)
Franek '98

User avatar
 
Posts: 349
Joined: 22 September 2009, 18:05
Location: Nysa
Points: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Year production: 2006

Post » 06 May 2010, 12:10

W manualu masz obrazki jak rozebrać zegary! Tu masz link http://www.fireblade.pl/down_serwisowki.php
Byle do Wiosny :)

 
Posts: 20
Joined: 14 September 2009, 13:32
Location: Janikowo
Motocykl: Honda CBR 900 RR sc33
Year production: 1999

Post » 06 May 2010, 13:01

Ja zmieniałem tarcze na białe i nie ma z tym żadnego problemu. Wskazówki zdjąłem przy pomocy widelca i karty płatniczej (visa itp.) widelec podkładasz pod wskazówkę w misjscu jej mocowania, a pod widelec kartę płatniczą i delikatnie naciskasz widelec .Przed zdjęciem wskazóweki podnieś końcówkę wskazówki i przenieś nad ogranicznikiem wtedy ustalisz gdzie się zatrzyma i oznacz to miejsce na tarczy (ja robiłem to z zegarami położonymi poziomo na stole)potem zdejmij wskazówkę następnie tarczę i przenieś zaznaczone miejsce ze starej tarczy na nową .Przy składaniu ustaw wskazówkę dokładnie tam gdzie się zatrzymała na tarczy i przenieś przed ogranicznik i po sprawie. Powodzenia :)

[ Dodano: Czw Maj 06, 2010 1:44 pm ]
jeszcze zapomniałem napisać o podświetlaniu tzn nie licz na to że te nowe tarcze będą tak ładnie poświetlone jak oryginale . Bez zmian w podświetlaniu nowe tarcz świecą jak choinka więc pomyśl o zmianie podświetlania przed zmianą tarcz żeby nie rozbierać zegarów dwa razy. tu masz fotki jak świecą http://marko32.wrzuta.pl/obraz/7271DmWO89E/pict5404
Pozdrawiam Marek

User avatar
 
Posts: 126
Joined: 27 July 2009, 16:37
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: CBR 900 RR SC33
Year production: 1998

Post » 06 May 2010, 14:16

Dzięki Panowie ze podpowiedzi, Tobie Marko szczególnie za tą ostatnią, takie podświetlanie jest niestety dla mnie niedopuszczalne... W jednym miejscu prawie że widać żarówe, w drugim ledwo co swieci... Chyba muszę pogodzić się z tymi milami...
Franek '98


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest