Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 20:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zablokowana sc33 ?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 19
Rejestracja: 06 września 2011, 12:07
Lokalizacja: Bełchatów
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 19 września 2011, 11:32

Być może tak, byłem przed chwila w garażu mam 919 99' i czerwone pole zaczyna się od 11 tyś. a do tego miejsca wszystko mam normalne ( czyt. szarego koloru) .

Może była zablokowana no ale gdzie? na module, kruććach. Przy motocyklach, które byly blokowane na krucćach ssących często możemy spotkać bardzo wyeksploatowaną przepustnicę, która w jakimś tam stopniu wpływa na energię, którą oddaje nasza maszyna.
Sprawdź to. Przy okazji sprawdź stan i przeprowadź porządny serwis gaźników. 900tka musi iść na koło z gazu z 1 czy się jej to podoba czy nie i prawie w każdym zakresie obrotów, na dodatek zdrowa powinna odrywać koło od ziemi na drugim biegu przy użyciu manetki. Pozdrawiam:)
Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko nieopłacalne .

 
Posty: 14
Rejestracja: 28 maja 2009, 16:58
Lokalizacja: Janów Lub
Motocykl: Cbr 954
Rok produkcji: 2002

Post » 19 września 2011, 14:04

Olsen, czyli teraz masz wykręconą śrubę od regulacji o 3,5 obrotu? a jak ze spalaniem, nie wzrosło? Widze, ze na dupy do janowa przyjezdzasz:D

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 19 września 2011, 22:13

w stawianiu na koło najczęsciej problem jest w kierowcy, nie każdy ma odwagę przy 5000 czy 6000 obrotach odkręcić gaz energicznie prawie do pełnego otwarcia :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 19 września 2011, 23:02

vap pisze:Olsen, czyli teraz masz wykręconą śrubę od regulacji o 3,5 obrotu? a jak ze spalaniem, nie wzrosło? Widze, ze na dupy do janowa przyjezdzasz:D


Śrubę mam wykręconą 2,75. Ale mam DynoJety i K&N więc trzeba kombinować. A spalanie pewnie wzrosło, ale kto by się przejmował :diabel:

Gdzie mnie widziałeś? W trasie? Bo nie kojarzę :)

 
Posty: 19
Rejestracja: 06 września 2011, 12:07
Lokalizacja: Bełchatów
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 20 września 2011, 07:56

Miałęm podobny problem w SRAD 750 , tez nie rozwijał pełnej mocy , po ustawieniu składu mieszanki różnica przed i po była zajebista. Bierz się chłopie porządnie za gaźniki tak jak juz wyżej pisałem, ta maszyna musi zapier.dalać :diabel2:
Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko nieopłacalne .

 
Posty: 14
Rejestracja: 28 maja 2009, 16:58
Lokalizacja: Janów Lub
Motocykl: Cbr 954
Rok produkcji: 2002

Post » 21 września 2011, 11:53

olsen pisze:
vap pisze:Olsen, czyli teraz masz wykręconą śrubę od regulacji o 3,5 obrotu? a jak ze spalaniem, nie wzrosło? Widze, ze na dupy do janowa przyjezdzasz:D


Śrubę mam wykręconą 2,75. Ale mam DynoJety i K&N więc trzeba kombinować. A spalanie pewnie wzrosło, ale kto by się przejmował :diabel:

Gdzie mnie widziałeś? W trasie? Bo nie kojarzę :)


Jestem z janowa, na miescie Cie czesto widze jak z laską "towarowca pilnujecie" :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 21 września 2011, 12:07

To chyba nie ja :D W Janowie byłem jakiś miesiąc temu, jak nas policja spisała (byliśmy trochę za głośno na stuntowni)

OK, koniec OFFtopa :mrgreen:

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości