It is currently 16 November 2025, 15:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nowy amortyzator tył - SC33 - alternatywa dla ASO

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Nowy amortyzator tył - SC33 - alternatywa dla ASO

Post » 08 January 2013, 23:18

Panie i Pany.
Jako ze mam delikatna korbe na punkcie mojej fajery chciał bym jej zrobic kolejny prezent...
Jak wiadomo tylne amorki w sc33 po ponad 13 latach (tyle maja lat w najnowszych wypustach sc33) uzywania lubia sobie popuscic gaz, regeneracja jest mozliwa, ale roznie bywa z trwaloscia po tym zabiegu, zreszta nie lubie regenerowanych czesci - zazwyczaj to nie to samo co fabryka. W mojej maszynie jak narazie wszystko z nim jest w 100% Ok - rocznik 99, elegancko tłumi, ale pewnie wczesniej czy pozniej klęknie. Zawsze staram sie zapobiegac a nie leczyc wiec wszystko co moglo ulec zuzyciu w maszynie mam juz nowe, zazwyczaj czesci kupuje w aso, chyba ze wiem iz jakosc i trwalosc czesci akcesoryjnych jest lepsza (np stozkowe lozyska glowki ramy). Zastanawiam sie teraz nad zakupem tylnego amortyzatora, cena nie ma wiekszego znaczenia, ten motocykl ma u mnie chyba dozywocie i musi pozostac perfekcyjny tak jak teraz.
Koszt nowego w aso to okolo 3.500 pln, ale moze w tej cenie da rade kupic cos lepszego - np z wiekszym zakresem regulacji , nie wiem nigdy nie zglebialem tego tematu wiec prosze poradzcie jakie macie doswiadczenia. Fajera nie lata po torze, nie jest gumowana, po prostu ma dobrze zachowywac sie na ulicy, szczegolnie na winklach!!!
Za rady typu sprzedaj sc33 i kase na czesci doloz do nowego moto dziekuje bardzo. Wg mnie sc33 to ostatnia naprawde dobra i niezawodna fajera i jestem pewny ze dojechał bym na niej na koniec swiata i wrocił okrezną drogą. Inni producenci wogole do mnie nie przemawiaja, nie no w sumie jest jeden litr ktorego chciał bym i moze nawet zamienił bym fajere -- Sokol 1000,, no ale to zupelnie inna bajka......
Jak ktos ogarniał temat niech da znac co i jak najlepiej zastosowac...

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Post » 08 January 2013, 23:54


User avatar
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Post » 09 January 2013, 00:15

luis954 , Ma tacje jeśli chcesz coś lepszego od seri to wg mnie tylko ohlins http://sklep.scigacz.pl/amortyzator-cen ... 19457.html
niestety do najtańszych nie należy, gadałem z gościem co miał taki zamontowany w sc33, używał moto bardziej do turystyki, i powiedział że nie ma porównania do tego co seria oferuje, że lepiej wybiera wszystkie nierównośći... ps. chyba jednak zregeneruje stary;/ (kasa)
Last edited by january on 09 January 2013, 11:32, edited 1 time in total.

 
Posts: 168
Joined: 06 July 2010, 14:59
Location: Świdwin
Points: 8
Motocykl: CBX 1000
Year production: 0

Post » 09 January 2013, 01:01

poza Öhlins'em dobrym rozwiązaniem jest też Wilbers, ceny od 500 Euro zależnie od modelu, do tego przy zamówieniu podajesz swoją wagę i rodzaj jazdy i dostajesz od razu z odpowiednią sprężyną i dostrojony

User avatar
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Post » 09 January 2013, 01:09

znalazłem również HYPERPRO nr katalog. SB-HO09-0AD dla naszych sprzentów, cena ok 2 tyś http://obchod.bikerscrown.cz/hyperpro-s ... 9900018719
ale nie wiem jak on się sprawuje

 
Posts: 25
Joined: 04 July 2011, 11:02
Location: GDAŃSK
Points: 1
Motocykl: /WSK DUDEK/SC33 NEMESIS FIGHTER
Year production: 0

Post » 09 January 2013, 14:05

Kolega ma w takim samym fajerze ohlinsa z 929 lub 954, delikatnie musiał coś podszlifować i pasował, dużo regulacji, można go dostać prędzej niż typowego w używce do sc33

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 09 January 2013, 15:47

toper-utl, ja bym zastanowił się nad ohlinsem jeśli jest taka sama cena praktycznie
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 10 January 2013, 23:15

Dzieki Pany za pomoc, jak narazie skłaniam sie ku ohlinsowi i pewnie to on zostanie zakupiony. Pochwałka dla kazdego leci..... :one:

 
Posts: 18
Joined: 25 June 2007, 19:54
Points: 1
Motocykl:

Post » 17 January 2013, 00:55

mozna wsadzic od aprilii rsv1000. ma taka sama dlugosc jak sc33 a latwo znalezc ohlinsa w dobrej kasie np na ebay.co.uk

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 17 January 2013, 18:32

serio pasuje plug and play od apki ? wujas ma rsv 1000 - musze do niego fajera podjechac i porownac.....
Dizkei za kolejny trop

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 23 December 2013, 01:47

A wiec pasuje taki amortyzator z Aprilii czy nie? Wie ktos ?

User avatar
 
Posts: 87
Joined: 23 September 2012, 09:59
Location: Siedlce
Points: 3
Motocykl: SC33 Lift
Year production: 1998
Samochód: Bora VR6 :)

Post » 23 December 2013, 07:54

Z tego co widziałem to z RSV używki są w podobnej cenie co do SC33 czy 954. Ja wolę zaadaptować z 954 ponieważ jeden na alle już kupiłem z SC33 i jeszcze gorsza kicha niż ten co obecnie mam. Najlepiej jak byś napisał do kogoś z alle albo forum RSV i Ci go zmierzył
... tak dużo za nami a jeszcze przed nami tyle...


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests