It is currently 16 November 2025, 14:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

mała przeróbka na pseudo streeta

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 9
Joined: 25 April 2013, 13:50
Location: Gdańsk Wrzeszcz
Motocykl:

Post » 11 June 2013, 20:38

Jeżeli chodzi o kierę to najtańszym wyjściem jest kupno jakiejkolwiek szerokiej kierownicy i dorobienie wieżyczek u ślusarza. najlepiej aby je od razu przyspawał i będziesz miał święty spokój.
Owiewka? zależy czy chcesz mieć punkt świetlny z przodu czy chcesz aby coś jednak świeciła. Pierwsza opcja polecam allegro i uszeregowanie pozycji względem ceny. W przypadku drugiej pomyśl o lampie z homologacją drogową która niestety ale kosztuje więcej.
Co do malowania to jak chcesz mieć tanio to napieraj zwykły czarny akryl. Blady w streecie wygląda fajnie a będzie po taniości.

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 11 June 2013, 21:06

szukaj w dziale giełda :one: były wieżyczki :diabel:
były też lampy czasze typu street :) jakiś forumowy kolega podawał zagraniczne strony z takimi przedmiotami :jupi: kozaki

[ Dodano: Wto Cze 11, 2013 9:40 pm ]
tak jak pisałem :D http://forum.fireblade.pl/topics11/s-wi ... htm#109610
-1--2--klama i guma haha

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 11 June 2013, 22:19

Fido wrote:Jeżeli chodzi o kierę to najtańszym wyjściem jest kupno jakiejkolwiek szerokiej kierownicy i dorobienie wieżyczek u ślusarza. najlepiej aby je od razu przyspawał i będziesz miał święty spokój.


raczej bym nic nie spawał i nie zakłądał jakiejkolwiek kierownicy no chyba ze to am być pseudo a nie street bo takiej opcji bym nie zamontował nawet w mojej starej WSce :)


co do tych wież na górze koleś z innego forum robi takie same za 50 a poza tym jak chcesz wiercić oryginalną to polecam wieże na jedną śrubę bo łatwiej to powiercić i mniej po dziur w półce :)

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Post » 12 June 2013, 08:55

DaroCBR wrote:dzieki wielkie! bede cos dzialal :) a z innej beczki... bede malowal moto na czarno. ale nie wiem jaki kolor konkretnie... czarna perła z brokatem? czy jaki? macie jakies doswiadczenie w kolorowaniu? :) <caly moto w 1 kolorze>



Jak czarny, to tylko MATTT!

User avatar
 
Posts: 44
Joined: 12 April 2012, 19:23
Location: Tuchola
Motocykl:

Post » 12 June 2013, 13:44

czarny mat wygląda jakby był sprayem malowany :PP przynajmniej w moim odczuciu. juz lepiej folie czarny mat nakleic... ale ma się błyszczeć :D
Honda 4ever <3

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 16 June 2013, 11:53

sorry ze tak późno,nie montowałem mocowań do lampy i licznika bo nie było kiedy,przyłożyłem tyklo i porobiłem fotki ,u Ciebie wieżyczki w 900rr bedą wyglądały trochę inaczej ale mocowania można od nich wyprowadzić tak samo .
Image
Image
Image
Image

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 16 June 2013, 11:54

no i oczywiście to plus kierunki i lusterka ;)

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests