Dzisiaj jest 21 maja 2024, 07:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z CBR 900 99r

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 22 lutego 2010, 23:44
Lokalizacja: Złotów
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Problem z CBR 900 99r

Post » 24 marca 2011, 22:04

Witam mam taki mały problem z moja cbr-ką otóż przy jeździe np przy predkosci 100km/h (a dzieje się to w zakresie od 70km/h i wzwyż) a przy niższych prędkościach tak się nie dzieje.przy odpuszczeniu gazu i gwałtownym dodaniu motocykl dosłownie na pól sekundy przymula i następnie przyspiesza normalnie nie wiem czym jest to spowodowane :( mam zdjęte owiewki. czy to możne być tym spowodowane??? czy coś z gaźnikami???Będę wdzięczny za odpowiedź:) Pozdrawiam

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 24 marca 2011, 22:44

moze filt powietrza zajeb.......... jest :) sprawdzales ??
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Post » 24 marca 2011, 23:05

Często jest to objaw gaźników, czyli trzeba zrobić synchro i czyszczenie,wielu znajomych tak miało i zawsze to były gaźniki :)
Pozdro :)
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 24 marca 2011, 23:13

było przerabiane na forum, bez owiewek dostaje zbyt bogatką mieszankę, polecam poszukać w archwium. Był post o cbr w psie i tym samym problemie. Chłopaki chyba skarpetkę na wlot filtra założyli czy coś takiego ^^

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 22 lutego 2010, 23:44
Lokalizacja: Złotów
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 28 marca 2011, 19:25

No to tak gaźniki całe mam wyczyszczone tylko jeszcze synchro. a z pończochą tez próbowałem i było trochę lepiej ale nie chciała się wkręcić na pełne obroty :D

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 28 marca 2011, 21:33

wiem z autopsji ze zdjecie owiewek nie ma nic z tym ze sie muli u mnie nic takiego sie nie dzialo jak sciagalem owieki a nawet lepiej wchodzil na kolo bez nich ;)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 marca 2011, 21:50

w 900 zdjecie owiewek nie ma nic wspolnego z praca silnika bo nie ma tu systemu doladowania dynamicznego
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 28 marca 2011, 22:44

najprostsze co moze byc. obstawiam gazniki. w momencie jazdy czyli od 70 do 100 na h zaciagnij ssanie i zobacz czy dzieje sie to samo. obstawiam mieszanki zle. przerabialem to w swoim sc33

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 22 lutego 2010, 23:44
Lokalizacja: Złotów
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 29 marca 2011, 14:16

No to będę kombinował z gaźnikami:) w piątek zakładam od znajomego bo ma takowe na stanie i zobaczymy co się będzie działo :) dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 30 marca 2011, 23:28

a ja ciągle uważam że to przez zawirowania powietrza przy tych predkościach sprawiają że do filtra dochodzi za dużo lub za mało powietrza :)

 
Posty: 31
Rejestracja: 09 grudnia 2009, 14:14
Lokalizacja: Czeremcho
Motocykl: CBR 900
Rok produkcji: 1996

Post » 30 marca 2011, 23:45

Hejo, miałem tak samo, u siebie wyjąłem spod iglic przepustnic podciśnieniowych takie podkładki, miały z pół do milimetra grubości i teraz nie ma tego efektu zamulenia, bo iglice są niżej i obstawiam że teraz mniej paliwa idzie i się nie dławi. W kwestii wytłumaczenia: kiedy kręcisz manetką, otwierasz przepustnicę powietrza i podciśnieniem są otwierane iglice które dają paliwo i one się podnoszą i dają za dużo paliwa, chyba w tych gaźnikach nie ma regulacji iglic od paliwa i tak się dzieje że zamula, może to spowodowane zużyciem jakimś... u mnie przebieg jest około 60 tyś. km. pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 22 lutego 2010, 23:44
Lokalizacja: Złotów
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 31 marca 2011, 21:19

No to dzisiaj dostałem gaźniki i jutro sprawdzę co się dzieje jak założę inne :) a i przebieg 48 99r. Pozdrawiam

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości