Dzisiaj jest 05 czerwca 2025, 09:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 33
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 11:48
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 1998

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 24 maja 2015, 19:04

no to jeszcze zostaje kwestia ze jest ta franca zblokowana na mniejsza ilosc KM i top speeda pytanicze czym .. dysze seria 120 i 40

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 24 maja 2015, 20:38

Były sztuki do 72kW blokowane i to by pasowało że idzie jak szejsetka heh
Najprościej na hamownie która rozwinie wątpliwość mocy
A później jakieś dysze wałki moduły czy jak to tam blokowane

 
Posty: 33
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 11:48
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 1998

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 24 maja 2015, 21:26

hehe w papierach pisze 90 Kw hee

Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Rejestracja: 19 października 2012, 13:13
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: Honda SC33
Rok produkcji: 1999

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 03 czerwca 2015, 00:02

Witam moja idze w dwie osoby 280 i to ja odpuscilem strach jechalem z swoja dziewczyna ... nawet nowe motory takie jak gsxr 1000 k9 mi nie uciekaja cialem sie z znajomym wygralem on odpuscil jak go wyprzedzalem przy 260 ile mialem nie powiem nie bylo czasu obczajic :P jedz go zhamuj bedziesz wiedzial wszystko zaplacisz z 50 zl mi wywalilo 132 km i 99.8 Nm a Moj przebieg to 94 tysie kmPozdrawiam

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 03 czerwca 2015, 20:38

sprawdź jaki masz napęd, może coś kombinowane itp moja sc33 szafę zamyka bez problemu :P silnik z XX rotfl2:

 
Posty: 33
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 11:48
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 1998

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 15 czerwca 2015, 15:46

naped tyl 43 a mala 16 hmmm niby seria

 
Posty: 7
Rejestracja: 08 czerwca 2015, 17:54
Motocykl: cbr 900 rr
Rok produkcji: 1999

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 20 czerwca 2015, 16:01

witam blokowana jest na gaznikach czeka cię wymiana i synchro pozdrawiam

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 20 czerwca 2015, 23:28

Możesz kolego rozwinąć temat blokady na gaźnikach? Co tam jest wg Ciebie zablokowane?

 
Posty: 33
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 11:48
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 1998

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 24 czerwca 2015, 10:35

Witam .. WYmienilem gazniki na inne .. okazuje sie ze sie faktycznie roznia .. jeszczenie mialem okazji probyna trasie ale roznica w odejsciu jest ..

Okazuje sie ze gazniki na austrie maja podokladane takie boczne zaworki z dyszami w srodu i zaslepieona jedna dysze air z 4 w kazdym z gaznikow.

Moto ma lepsze odejscie w gornej parti dol jest tez troszke lepszy.


KOlejna sprawa iglice maja inne oznaczenia .. na pierwszy rzut oka wygladaja identycznie ciezko okreslic czy moga sie roznic


Po testach napisze ./

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 24 czerwca 2015, 17:28

Napisz cos wiecej nt wymiarów dysz i onaczeń na iglicach możliwe że ktoś zmieniał gaźniki , albo faktycznie na austrie i szwajcarie szły jakieś pseudo - eko wydania.
Faktem jest że v-max w instrukcji jak dobrze pamietam był 270 wiec i tak dobrze ( tylko to jest 270 realne a nie licznikowe bo liczniki to lubią cuda pokazywać)
W każdym razie same dysze robią robote i to czuć - u mnie po zmianie dysz głównych dynojet stage 1 (dysze 125) na dysze glówne wersja szwajcarska (115) czuć było zdecydowanie mniejszy agresor na górze. / ale znowu spalanie sie poprawiło 1 -1.5 litra w dół.

 
Posty: 33
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 11:48
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 1998

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 24 czerwca 2015, 22:09

iglice mialy bardzo dziwne oznaczenie j5f i dziwny znaczek takie B pomniejszone z przelozona linia pionowa hehe dysze 120 - 40 wiesz ogolnie f4 i mnie odjezdzalo przy 255 hehehe no to porazka :D spalanie mam srednie 6.5

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 24 czerwca 2015, 23:01

no to iglice też oryginalne masz , ciekawe czy króćce ssące są odpowiednie,temu bym się najbardziej przyjrzał :P ja oryginalnym sc33 mieszałem f4i od początku do końca w dwie osoby a miałem tylko jeden ząb z tyłu mniejszy w napędzie ,nie miał żadnych szans :ooo:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości