Dzisiaj jest 24 czerwca 2025, 22:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Uszczelnienie dekla sprzęgła

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 62
Rejestracja: 29 października 2013, 14:11
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Uszczelnienie dekla sprzęgła

Post » 29 listopada 2013, 21:25

Witam,
szukam na forum jakiś tematów co do uszczelnienia dekla sprzęgła i nic.
Dokładnie rzecz biorąc to chce zakupić uszczelki na obie strony bo dość mocno rosi. Od strony alternatora jest dostępna choćby na allegro, jednak tej od strony sprzęgła nie mogę znaleźć. Macie może jakąś tania i dobrą firmę co ładnie wycina uszczelki?
Oczywiście poza uszczelkami dam silikon dla pewności tylko najpierw muszę je zakupić...

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 29 listopada 2013, 21:29

michal_beny, siem uszczelkę zakładaj od strony altka bez kleju tylko wyczyść chyba ze było po dzwonie i było spawane. Od strony sprzęgła nie występuje uszczelka kup dobry sylikon wyczyść odtłuść i składaj. Moment dokręcania 12-13Nm tu z tym musisz uważać żeby gwintu nie przekręcić.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 62
Rejestracja: 29 października 2013, 14:11
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 29 listopada 2013, 21:38

Niestety było spawane więc silikon musi być. A od strony sprzęgła też by się przydała bo tam bardziej cieknie i znacznie większy spaw jest. Rozumie że pozostaje mi kupić papier do robienia uszczelek i samemu rzeźbić bo nigdzie takiej nie dostanę? A czemu odradzasz silikon? Dla pewności lepiej i tak posmarować chyba?

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 29 listopada 2013, 22:16

Wiec wyglada to tak:

Alternator

uszczelka moze byc z atheny. sa ok. dokladnie czyscisz dekiel odtluszczasz i bardzo delikatnie smarujesz z obu strona czyli na deklu pod uszzelka i na uszczelce na karter silnika.
w miejscu gdzie karterjest nierowny nakladas troche wiecej silikonu. dokrecasz bardzo delikatnie doslownie na pare obrotow klucza tak aby powierzchnie sie zeszly i tak zostawiasz na noc. na drugi dzien dokrecasz... gwarantuje ze ciec nie bedzie.

UWAZaj jezeli jak brudas nawalisz silikonu i silikonu dostanie sie do kanalow olejowych to zatka je silnik niema smarowani i kaput. byly takie przypadki.

sprzeglo uszczelke robisz samemu i postepujesz jak wyzej.

pamietaj zanim nalejesz oleju to odczekaj niec to wszytso wyschnie poskrecaj do kupy i bedzie ok

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 30 listopada 2013, 04:03

michal_beny, tak jak kolega napisał roksc33, i będzie idealnie. A jak spawane było pozostaje rzeźba bo nikt gwarancji Ci nie da że nie będzie ciec.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 03 grudnia 2013, 17:59

Tekturę na uszczelki kupisz poniżej 20zl ,jak byś nie umiał znaleźć to mogę Ci wysłać.
Jeśli nie masz dużych szpar to cieniutko sylikonem na pokrywę jak i karter ,poczekać 10 min i przyłożyć pokrywkę i dociągnąć ,nawet nowe fajery są tak składane.
Załączniki
1.jpg


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości