Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kontrolka F1 w 929

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 05 lutego 2009, 03:36
Lokalizacja: Czeladź
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2009, 16:55

no mi mruga czerwona kontrolka i FI swieci sie po odpaleniu... a z odpiętym akumulatorkiem próbowałem na całą noc go zostawiłem odpiętego lecz nic to nie dało jedynie za pierwszym zapaleniem czerwona kontrolka cały czas się paliła ale chodził tak czy tak normalnie (stałe obroty) jak go wyłączyłem i po jakimś czasie znów odpaliłem to znów mruga 2długie i 3krótkie

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 22:06
Lokalizacja: LUBAŃ
Motocykl: HONDA CBR 929 RR SC44
Rok produkcji: 2000

Post » 21 sierpnia 2009, 22:53

DZISIAJ W SERWISIE HONDY W GERLIZ DOWIEDZIAŁEM SIE ŻE DWA DŁUGIE I TRZY KRUTKIE MRUGNIĘCIA CZERWONEJ KONTROLKI JEST TO " BŁĄD 23 " I OZNACZA AWARIE SONDY LAMBDA

 
Posty: 21
Rejestracja: 14 października 2009, 15:28
Lokalizacja: Pszczyna
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 października 2009, 14:59

Jak skasować ten błąd sondy lambda bo tez mi go wyświetla??Mam zmieniony wydech za sportowy czy to może przez to??
"Lewy pas, gaz i płyne..."

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 października 2009, 20:12

witam ja mam sonde odlaczonom kabel lezy sobie pod siedzeniem i nawet niewiem gdzie ja podlaczyc bylo juz tak jak ja kupilem i nie mruga mi nic jest wszystko ok tylko jak miesiac temu mylem z weza to zaczela chodzic na dwa gary i mrugala fi i czerwona kontr. po 20 minutach przeschla i bylo wszystko ok

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 18 października 2009, 21:11

Po prostu miałeś zwarcie na jakiejś kostce,jeśli Ci się to powtórzy to zapisz jaki błąd miga i w service manual poszukaj błędu i będziesz wiedział gdzie masz zwarcie :okulary:

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 05 lutego 2009, 03:36
Lokalizacja: Czeladź
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 09 listopada 2009, 08:23

Mam dosyć ciekawe pytanie :) a mianowicie z tego co zauważyłem CBR 929 wyszły dwie wersje, jedna ma sonde lambde a druga nie, i tu sie pojawia moje pytanie: czy gdybym zaslepił otwor w kolektorze po sondzie i przełożył komputer z tej drugiej wersji to czy wyszły by jakieś komplikacje??? pytam ponieważ powiedziano mi za lambde 1100zł a komp używka 500zł więc teoretycznie można by było zaoszczędzić :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 09 listopada 2009, 09:06

witam
jezeli masz kompa i kolektor przystosowane do sondy to nie widze innego wyjscia jak kupno używki ;) masz wszystko wtedy tak jak byc powinno. lepienie kolektorow i zmiana kompa to nie zbyt dobre rozwiązanie w tym przypadku aczkolwiek możliwe do wykonania :P

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 listopada 2009, 09:33

Na stronie DYNOjet UK znajdziesz tzw O2 eliminator (oxygen sensor), możesz także udać się do elektryka samochodowego, który zastąpi najprawdopodobniej 1V jednostanową sondę cyrkonową na jakikolwiek zamiennik. Może być szerokopasmowa tytanowa 5V z którą też nie będzie problemu
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 05 lutego 2009, 03:36
Lokalizacja: Czeladź
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 09 listopada 2009, 14:33

aha :) no powiem tak co do odpowiedzi BAX-a: lepić nie mam zamiaru śrube by sie wkręciło :D a co do odpowiedzi kolegi cziken929 to sprawa wygląda następująco nie ma zamiennika sondy o tej średnicy gwintu bo szukałem dosyć sporo lecz bezskutecznie, o oxygen sensor słyszałem ale nie napotkałem sie z nim w polsce a mój angielski kuleje i to bardzo :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 22:06
Lokalizacja: LUBAŃ
Motocykl: HONDA CBR 929 RR SC44
Rok produkcji: 2000

Post » 19 listopada 2009, 02:16

U MNIE OKAZAŁO SIE ŻE JEDEN Z PRZEWODÓW OD SONDY JEST URWANY POLUTOWAŁEM ,ALE BŁĄD JEST DALEJ, MOŻE KTOŚ WIE JAK ZRESETOWAĆ BŁĘDY BYŁBYM WDZIĘCZNY

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 listopada 2009, 08:17

odłącz minus z klemy i spokojnie idź na kawę i peta. Jak podłączysz spowrotem a błąd po jakimś czasie znów się pojawi to musisz sprawdzić sondę i poprawność sygnałów wchodzących i wychodzących do/od modułu
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 22:06
Lokalizacja: LUBAŃ
Motocykl: HONDA CBR 929 RR SC44
Rok produkcji: 2000

Post » 19 listopada 2009, 13:12

TAK ZROBIE , MOŻE TO COŚ POMOŻE DZIĘKI ZA RADE POZDRAWIAM

[ Dodano: Sob Lis 21, 2009 12:16 pm ]
NIESTETY NIC TO NIEDAŁO OBAWIAM SIE ŻE BĘDE ZMUSZONY ODWIEDZIĆ SERWIS HONDY BY ZRESETOWAĆ BŁĘDA . POZDRAWIAM

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości