Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 01:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

pomoc dla nowicjusza

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 06 marca 2011, 02:14
Lokalizacja: RDE/ uk
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 1998

pomoc dla nowicjusza

Post » 10 czerwca 2011, 21:55

witam. po krotce opisze moj problem, otóż dzis 2 raz od zimy odpalilem moto(szczegol ze aku nie trzyma, wymienie wkrotce) ponieważ moto w pl a ja nie, poza tym moto zakupione w zimie i ciezko powiedziec co poprzedni wlaciciel mial,po przejechaniu 100km moto zaczelo mi jakos dziwnie chodzic, "jak motorynka" wydaje mi sie ze na 2 cylindry, zanik mocy, zjechalem, probowalem odpalic i nic, moto ostyglo i zapalil szczescie dojechalem do domu (jakies 7 km od domu) w domu zostawilem i ostyglo lepiej, zaplil i nawet normalnie dziala, tylko niepokoi mnie co sie stalo, macie jakis pomysl??dodam ze dziwnie na nierownej drodze i przy znacznym spadku obrotow slychac jakis metaliczny halas, ale wydaje mi sie ze od drgan byc moze bak o jakas metalowa czesc pod spodem, jutro sprawdze, nie wiem czy to cos zmienia ale pisze.mam w zamiarze jutro wymienic olej i filtr, oraz swiece. ale niepokoi mnie tamto zjawisko

 
Posty: 56
Rejestracja: 20 stycznia 2011, 23:37
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 11 czerwca 2011, 00:13

musiałbyś głębiej opisać temat, bo może to by exup, rozrząd albo (oby nie) panewki opcji może by dość sporo
przy jakim zakresie obrotów słychać ten dźwięk i z której strony silnika go słychać i czy tylko podczas jazdy na nierównościach czy podczas postoju na biegu jałowym również ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 06 marca 2011, 02:14
Lokalizacja: RDE/ uk
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 1998

Post » 11 czerwca 2011, 02:21

tzn na biegu jałowym również,ale bardzo rzadko, tzn 2 razy było słychać, ale tylko wtedy jak obroty spadają poniżej 1tys,ale najczęściej przy niskich obrotach na wyboistej drodze, jakiś taki dziwny rezonans dostaje,wydaje się jak by z prawej str silnika,spróbuje jutro odkręcić bak i może tam coś wynajdę.zapomniałem dodać że ma problemy na ciepłym silniku ze startem,jak trochę ochłonie to ok ale tak to nawet dziś jak sie to stało moto nie mógł zaskoczyć

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 czerwca 2011, 07:29

a nie czasem napinacz i łańcuszek rozrządu
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 118
Rejestracja: 01 stycznia 2010, 17:59
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 2
Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2011, 08:33

majzel pisze:musiałbyś głębiej opisać temat, bo może to by exup,

Exup w sc33?
wiertło, ma chyba racje. Napinacz i łańcuszek.
Kolego powiedz jeszcze jaki masz przebieg.
Najlepiej podjedz do jakiegoś mechaniora
Mechaniora nie do pana Heńka :D

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 czerwca 2011, 08:39

Exup jestw w modelu sc44 od 2000r.

[ Dodano: Sob Cze 11, 2011 8:41 am ]
chyba że jeszcze jest pęknięta sprężynka w napinaczu lepiej to sprawdzić żeby nie narobic kosztów sobie
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 06 marca 2011, 02:14
Lokalizacja: RDE/ uk
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 1998

Post » 11 czerwca 2011, 10:59

przebieg 31 tyś, kurde,szkoda a łudziłem się że jeżeli nie podczas jazdy,i tylko jak obroty są poniżej 1000 to nie będzie to żadna mechaniczna część silnika, no cóż, dzięki za odzew

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 11 czerwca 2011, 11:48

w przebieg 31 tysi to jest na pewno przekręcony i tyle to on miał ok 2002 roku więc nie bierz go pod uwagę. wymień koniecznie świece jeżeli nie były wymieniane. stukać może łańcuszek ale nie przy nagłym spadku obrotów tylko będzie cały czas go słychać i to coraz głośniej przy wzroście obrotów. zalej świeżej wahy, przeczyść gaziory bo może być już ostry syf, synchro do tego.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posty: 56
Rejestracja: 20 stycznia 2011, 23:37
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 11 czerwca 2011, 19:39

wiem, mój błąd, myślałem że chodzi o sc44, bo w tym dziale to jest napisane

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 06 marca 2011, 02:14
Lokalizacja: RDE/ uk
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 1998

Post » 18 czerwca 2011, 01:28

dzieki chlopaki, oddalem do mech, powiedzial ze raczej wporzo, drobne regulacie, gaznik, zawory i powinno byc ok, wiec wasze rady spox



majzel pisze:wiem, mój błąd, myślałem że chodzi o sc44, bo w tym dziale to jest napisane
wiem, zrypalem, jakos przez przypadek tu dodalem, sorry, nast. razem sprawdze 2 razy


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości