It is currently 18 November 2025, 02:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana przerywacza w 954

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Wymiana przerywacza w 954

Post » 30 April 2012, 21:04

Pytanko już padło w innym temacie ale nikt nie zareagował, nie znalazłem odpowiedzi i innych tematach więc czyżby nikt nie wiedział gdzie jest przerywacz w 954 a muszę go zmienić na ledowca. Ktoś gdzieś napisał że pod zadupkiem z prawej strony ale go tam niema, za zegarami jak w 1000-cu też go nie widziałem.Prosił bym o konkretny strzał bo pogoda do jazdy a nie na rozkręcanie moto ;)

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 11 April 2011, 08:43
Location: Garwolin
Motocykl: 929rr
Year production: 0

Post » 30 April 2012, 21:49

Moze Cie konkretnie nie naprowadze ale mozesz przekrecic stacyjke wlaczyc kierunkowskaz ktorys i po tykaniu przerywacza go zlokalizowac :)

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 30 April 2012, 22:50

Przerabiałem to dziś i kumpel był też 954 z oryginalnymi kierukami i też nic nie słychać.

User avatar
 
Posts: 220
Joined: 11 October 2007, 19:06
Location: Rybnik
Points: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Year production: 0

Post » 30 April 2012, 22:53

jesli sie nie myle to sprawdz pod czarna plastikowa pokrywa tam gdzie jest modul. Czyli musisz odkrecic zawiaz z baku pod siedzeniem kierowcy i nastepnie bedzie pokrywa czarna plastikowa a tam kupa kabli, zlaczek, modul i wlasnie przerywacz migaczy.

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 01 May 2012, 13:42

Niestety kolego nie ma go też tam :/ . Zostaje tylko jeszcze pod zbiornikiem i owiewkami bocznymi.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 May 2012, 13:54

Kecajm69, a czy czasem w 954 nie ma go w liczniku ?? mogę się mylić
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 01 May 2012, 15:14

Przynajmniej po ściągnięciu szyby i po dokładnym oblukaniu miejsca koło i za licznikiem nie zauważyłem go ani takiej wtyczki która by pasowała a powiedz mi gzie masz w 929.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 May 2012, 19:53

w 929 jest za licznikiem zaraz. Stojąc na wprost motocykla po zdjęciu szyby jest to lewy przerywacz bo są tam dwa z prawej drugi jest od świateł
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 02 May 2012, 00:34

Oki jutro musze się tam dobrać jeszcze bardziej. Dzięki.

User avatar
 
Posts: 136
Joined: 29 March 2010, 16:27
Location: Dolnośląskie
Points: 3
Motocykl: Sprzedany
Year production: 2002

Post » 02 May 2012, 08:04

Koledzy temat przerywacza w 954 to niestety nieciekawa rzecz, ponieważ jest wbudowany w zegary (odłącz zegary to się przekonasz), więc jego wymiana raczej nie będzie łatwa, ponieważ będzie trzeba wlutowywać go w układ, tylko czy znajdziesz pasujący? pozostaje wstawić w kierunki odpowiednie oporniki lub jak niektórzy wstawiają pod owiewkę żarówkę z oryginalnych kierunków, zawsze to jakiś sposób ;)

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 02 May 2012, 08:14

No to kupa, jak tak jest to zostają tylko oporniczki.Dzięki.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 May 2012, 20:36

czyli dobrze gadałem zonk jest w 954 z tym przerywaczem
Oddam nerkę za cbr :)

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests