Dzisiaj jest 17 sierpnia 2022, 07:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana przerywacza w 954

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 471
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Wymiana przerywacza w 954

Post » 30 kwietnia 2012, 21:04

Pytanko już padło w innym temacie ale nikt nie zareagował, nie znalazłem odpowiedzi i innych tematach więc czyżby nikt nie wiedział gdzie jest przerywacz w 954 a muszę go zmienić na ledowca. Ktoś gdzieś napisał że pod zadupkiem z prawej strony ale go tam niema, za zegarami jak w 1000-cu też go nie widziałem.Prosił bym o konkretny strzał bo pogoda do jazdy a nie na rozkręcanie moto ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 11 kwietnia 2011, 08:43
Lokalizacja: Garwolin
Motocykl: 929rr
Rok produkcji: 0

Post » 30 kwietnia 2012, 21:49

Moze Cie konkretnie nie naprowadze ale mozesz przekrecic stacyjke wlaczyc kierunkowskaz ktorys i po tykaniu przerywacza go zlokalizowac :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 471
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 30 kwietnia 2012, 22:50

Przerabiałem to dziś i kumpel był też 954 z oryginalnymi kierukami i też nic nie słychać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 231
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 30 kwietnia 2012, 22:53

jesli sie nie myle to sprawdz pod czarna plastikowa pokrywa tam gdzie jest modul. Czyli musisz odkrecic zawiaz z baku pod siedzeniem kierowcy i nastepnie bedzie pokrywa czarna plastikowa a tam kupa kabli, zlaczek, modul i wlasnie przerywacz migaczy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 471
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 01 maja 2012, 13:42

Niestety kolego nie ma go też tam :/ . Zostaje tylko jeszcze pod zbiornikiem i owiewkami bocznymi.

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 maja 2012, 13:54

Kecajm69, a czy czasem w 954 nie ma go w liczniku ?? mogę się mylić
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 471
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 01 maja 2012, 15:14

Przynajmniej po ściągnięciu szyby i po dokładnym oblukaniu miejsca koło i za licznikiem nie zauważyłem go ani takiej wtyczki która by pasowała a powiedz mi gzie masz w 929.

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 maja 2012, 19:53

w 929 jest za licznikiem zaraz. Stojąc na wprost motocykla po zdjęciu szyby jest to lewy przerywacz bo są tam dwa z prawej drugi jest od świateł
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 471
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 02 maja 2012, 00:34

Oki jutro musze się tam dobrać jeszcze bardziej. Dzięki.

Awatar użytkownika
 
Posty: 142
Rejestracja: 29 marca 2010, 16:27
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pochwały: 3
Motocykl: Sprzedany
Rok produkcji: 2002

Post » 02 maja 2012, 08:04

Koledzy temat przerywacza w 954 to niestety nieciekawa rzecz, ponieważ jest wbudowany w zegary (odłącz zegary to się przekonasz), więc jego wymiana raczej nie będzie łatwa, ponieważ będzie trzeba wlutowywać go w układ, tylko czy znajdziesz pasujący? pozostaje wstawić w kierunki odpowiednie oporniki lub jak niektórzy wstawiają pod owiewkę żarówkę z oryginalnych kierunków, zawsze to jakiś sposób ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 471
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 02 maja 2012, 08:14

No to kupa, jak tak jest to zostają tylko oporniczki.Dzięki.

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 maja 2012, 20:36

czyli dobrze gadałem zonk jest w 954 z tym przerywaczem
Oddam nerkę za cbr :)

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości