It is currently 18 November 2025, 02:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wyłączanie świateł w 954 03`

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 3
Joined: 27 November 2011, 19:12
Location: Lublin
Motocykl: SC50
Year production: 0

Wyłączanie świateł w 954 03`

Post » 01 April 2012, 17:27

Witam,
mam moto z 2003 roku w którym jest automatyczny wyłącznik świateł. Mozna to jakoś przerobić żeby światła włączać ręcznie? Czy trzeba zastosować oddzielny wyłącznik?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 April 2012, 17:31

Wszystko można zrobić albo kupc takie same z mozliwością wyłączania ręcznie
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 3
Joined: 27 November 2011, 19:12
Location: Lublin
Motocykl: SC50
Year production: 0

Post » 01 April 2012, 17:35

Nie ma problemów z założeniem wyłącznika świateł z roku 2002?

User avatar
 
Posts: 45
Joined: 03 January 2011, 23:08
Location: Poręba
Points: 1
Motocykl: CBR SC59 '10 Torowa:)
Year production: 0

Post » 01 April 2012, 17:36

Nie nie będzie problemu kostki są te same

 
Posts: 3
Joined: 27 November 2011, 19:12
Location: Lublin
Motocykl: SC50
Year production: 0

Post » 01 April 2012, 17:44

W takim razie dzięki za pomoc.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 April 2012, 17:52

i sprawa rozwiązana :D pochwal się jak zrobisz :D
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 963
Joined: 18 March 2008, 21:58
Location: Varsovia
Points: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Year production: 2001

Post » 01 April 2012, 21:05

a Po co pytam z grzecznosci:)? nie boj sie.. akumulator nie padnie:)
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Post » 01 April 2012, 21:38

Yarson 954 wrote:a Po co pytam z grzecznosci:)? nie boj sie.. akumulator nie padnie:)


Właśnie mnie też zastanawia, po co robić ręczny włącznik.
Moim zdaniem, to automatyczne włączanie świateł to mega dobre rozwiązanie.

User avatar
 
Posts: 430
Joined: 16 January 2010, 14:23
Location: Kobyłka
Points: 5
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Post » 01 April 2012, 22:59

ale chociaż by jak próbujesz coś zrobić w motocyklu akumulator pada, np jak ustawiąłem exupa. dla mnie głupota że nie można sobie wyłączyć świateł. Najlepiej mam w samochodzie bo jak mam włączone światła to po wyłączeniu silnika gasną same ale mogę je sobie tez wyłączyć

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 02 April 2012, 08:26

z jednej strony to dobrze że nonstop się świecą ale faktycznie na jakiś serwis jak chociażby egcv to bez sensu żeby się świeciły jeszcze jak ktoś ma aku dobry żelowy to nic tam się nie stanie ale jak ktoś ma zwykly jak ja niby rok czasu ma tylko ale nie ufałbym mu haha moto stało w cieplutkim a po 2 czy 3 miechach się rozładował hehe
ale wyłącznik powinien być ja robie pierwsze odpalenie bez swiatel potem włączam swiatła i gasze dopiero jak parkuje z powrotem na koniec jazdy i też nie ma problemu zeby zapomniec włączyć po jakims postoju

 
Posts: 18
Joined: 27 September 2010, 13:03
Location: nieokresl
Motocykl: brak
Year production: 0

Post » 04 April 2012, 11:21

MaciekM wrote:ale chociaż by jak próbujesz coś zrobić w motocyklu akumulator pada, np jak ustawiąłem exupa. dla mnie głupota że nie można sobie wyłączyć świateł. Najlepiej mam w samochodzie bo jak mam włączone światła to po wyłączeniu silnika gasną same ale mogę je sobie tez wyłączyć


automatyczne zapalanie swiatel to dobre rozwiazanie, w koncu japonskie glowy mysla jak cos robia :) a przy dlubaniu zawsze mozna odlaczyc kostke od zarowki i po problemie. pozdr.

 
Posts: 69
Joined: 26 August 2011, 03:09
Location: z Polski
Points: 1
Motocykl: Yamaha RN19
Year production: 0

Post » 04 April 2012, 12:48

Może kolega często ucieka w nocy od policji i przydatną rzeczą w moto jest odłączanie ręczne świateł hah :D
Wielu ludzi ma marzenia i ja też należe do nich:)

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests