Dzisiaj jest 24 czerwca 2025, 22:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

dobra ta opona w tej cenie ?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 06 lipca 2010, 21:41
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2002

dobra ta opona w tej cenie ?

Post » 09 stycznia 2011, 12:39

Siemanero,

szukam opon do 954, ta jest warta wg Was, 2007 to juz byl 2ct , czy lepiej w 2ct uderzyć ?
http://allegro.pl/michelin-pilot-power- ... 56828.html

?
Move your head and your ass will follow.

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 09 stycznia 2011, 13:18

Paweł na torze nie jeździsz zwykły pilot power Ci w zupełności wystarczy to jest dobra opona.

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 06 lipca 2010, 21:41
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2002

Post » 09 stycznia 2011, 13:26

Guliver pisze:Paweł na torze nie jeździsz zwykły pilot power Ci w zupełności wystarczy to jest dobra opona.


to może lepszy bylby pilot road, pewnie twardsza guma i na dluzej wystarczy. faktycznie moja jazda nie nalezy do ekstremalnych hihi:
Move your head and your ass will follow.

 
Posty: 155
Rejestracja: 16 maja 2009, 22:14
Lokalizacja: PL
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 09 stycznia 2011, 14:57

jak dla mnie opona bardzo dobra,cena idealna,na dwa sezony masz z głowy
_______________________________________________________________
pozdrawiam

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 09 stycznia 2011, 15:30

opona starczy na 8 tys lajtowej jazdy, i 4 tys mocnej
sisi to jest gość

 
Posty: 63
Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 19:59
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Rok produkcji: 2003

Post » 12 stycznia 2011, 18:07

Cena bardzo fajna jak za taką gumę, ale chyba warto dorzucić trochę do 2ct. Oponki są wytrzymalsze, a przyczepność nie jest zła.

Awatar użytkownika
 
Posty: 83
Rejestracja: 04 maja 2010, 22:40
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 12 stycznia 2011, 18:53

Bierz 3 składnikowe pirelki i będziesz zadowolony ;) ... a co do laczek z linka to cena według mnie bardzo dobra ....

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 12 stycznia 2011, 18:55

Paweł Pilot Road sobie odpuść. Martinezzz miał taką założoną w jajku (gsxf600) a mocy to to nie ma żadnej a jednak często miał uślizgi. Pilot Power to bardzo dobra opona. Przejeździłem na niej w 954 prawie 8000km. Co prawda wtedy jeździłem lajtowo.

[ Dodano: Sro Sty 12, 2011 6:08 pm ]
bmd pisze:Cena bardzo fajna jak za taką gumę, ale chyba warto dorzucić trochę do 2ct. Oponki są wytrzymalsze, a przyczepność nie jest zła.

Chyba Ci się cos kolego pomyliło. Niby dlaczego 2CT są wytrzymalsze. Przecież po środku maja ta samą mieszankę co zwykły pilot power. 2CT ma tylko mieksze paski po bokach co sprawia że żywotność z pewnością nie jest więkasz.

Lary ale Paweł nie jeździ na torze to mu nie potrzeba takich oponek jak mówisz.

Awatar użytkownika
 
Posty: 83
Rejestracja: 04 maja 2010, 22:40
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 12 stycznia 2011, 19:21

No to fakt Grzesiu - masz rację jeżeli spokojnie lub typowo turystycznie lata to żeczywiście PP będą ok :P

aaa i zapomniałbym - naskrobałbyś tam w moim topicu z klamkami - moze mi coś rozjaśnisz , bo wiem że u siebie zmieniałeś a nie przyglądałem sie hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 12 stycznia 2011, 20:04

MICHELIN PILOT ROAD -RADIAL---B.D.B OPONY!!!!
zrobiłem na nich 929 -ponad 30 tys km

bez gleby i uślizgów :D -używki 3-5 letnie po 90zł/szt.

.ktoś nie umiał na 'JAJKU' jezdzic. hihi:

 
Posty: 63
Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 19:59
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Rok produkcji: 2003

Post » 13 stycznia 2011, 00:56

Guliver pisze:Paweł Pilot Road sobie odpuść. Martinezzz miał taką założoną w jajku (gsxf600) a mocy to to nie ma żadnej a jednak często miał uślizgi. Pilot Power to bardzo dobra opona. Przejeździłem na niej w 954 prawie 8000km. Co prawda wtedy jeździłem lajtowo.

[ Dodano: Sro Sty 12, 2011 6:08 pm ]
bmd pisze:Cena bardzo fajna jak za taką gumę, ale chyba warto dorzucić trochę do 2ct. Oponki są wytrzymalsze, a przyczepność nie jest zła.

Chyba Ci się cos kolego pomyliło. Niby dlaczego 2CT są wytrzymalsze. Przecież po środku maja ta samą mieszankę co zwykły pilot power. 2CT ma tylko mieksze paski po bokach co sprawia że żywotność z pewnością nie jest więkasz.


Guma na środku jest twardsza. Doczytaj troszkę :mrgreen:. Mam teraz trzy-składnikowe Pirelli Angel ST i jest ok, ale wydaje mi się, że Michelin Road 2 były lepsze i wytrzymalsze.

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 13 stycznia 2011, 22:29

bmd pisze:Guma na środku jest twardsza. Doczytaj troszkę :mrgreen:. Mam teraz trzy-składnikowe Pirelli Angel ST i jest ok, ale wydaje mi się, że Michelin Road 2 były lepsze i wytrzymalsze.


Drogi kolego niestety się mylisz albo masz jakieś złe źródło informacji. PP 2CT nie ma twardszego środka tylko miększe boki niż zwykły PP. Zarówno normalny PP jaki i PP 2CT mają środek opony z tej samej mieszanki o tej samej twardości.

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości