It is currently 18 November 2025, 04:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

dobra ta opona w tej cenie ?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 51
Joined: 06 July 2010, 21:41
Location: Lublin
Motocykl: Honda 954
Year production: 2002

dobra ta opona w tej cenie ?

Post » 09 January 2011, 12:39

Siemanero,

szukam opon do 954, ta jest warta wg Was, 2007 to juz byl 2ct , czy lepiej w 2ct uderzyć ?
http://allegro.pl/michelin-pilot-power- ... 56828.html

?
Move your head and your ass will follow.

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 09 January 2011, 13:18

Paweł na torze nie jeździsz zwykły pilot power Ci w zupełności wystarczy to jest dobra opona.

User avatar
 
Posts: 51
Joined: 06 July 2010, 21:41
Location: Lublin
Motocykl: Honda 954
Year production: 2002

Post » 09 January 2011, 13:26

Guliver wrote:Paweł na torze nie jeździsz zwykły pilot power Ci w zupełności wystarczy to jest dobra opona.


to może lepszy bylby pilot road, pewnie twardsza guma i na dluzej wystarczy. faktycznie moja jazda nie nalezy do ekstremalnych hihi:
Move your head and your ass will follow.

 
Posts: 155
Joined: 16 May 2009, 22:14
Location: PL
Motocykl: cbr 954
Year production: 0

Post » 09 January 2011, 14:57

jak dla mnie opona bardzo dobra,cena idealna,na dwa sezony masz z głowy
_______________________________________________________________
pozdrawiam

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 09 January 2011, 15:30

opona starczy na 8 tys lajtowej jazdy, i 4 tys mocnej
sisi to jest gość

 
Posts: 63
Joined: 24 August 2008, 19:59
Location: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Year production: 2003

Post » 12 January 2011, 18:07

Cena bardzo fajna jak za taką gumę, ale chyba warto dorzucić trochę do 2ct. Oponki są wytrzymalsze, a przyczepność nie jest zła.

User avatar
 
Posts: 83
Joined: 04 May 2010, 22:40
Location: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Year production: 2008

Post » 12 January 2011, 18:53

Bierz 3 składnikowe pirelki i będziesz zadowolony ;) ... a co do laczek z linka to cena według mnie bardzo dobra ....

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 12 January 2011, 18:55

Paweł Pilot Road sobie odpuść. Martinezzz miał taką założoną w jajku (gsxf600) a mocy to to nie ma żadnej a jednak często miał uślizgi. Pilot Power to bardzo dobra opona. Przejeździłem na niej w 954 prawie 8000km. Co prawda wtedy jeździłem lajtowo.

[ Dodano: Sro Sty 12, 2011 6:08 pm ]
bmd wrote:Cena bardzo fajna jak za taką gumę, ale chyba warto dorzucić trochę do 2ct. Oponki są wytrzymalsze, a przyczepność nie jest zła.

Chyba Ci się cos kolego pomyliło. Niby dlaczego 2CT są wytrzymalsze. Przecież po środku maja ta samą mieszankę co zwykły pilot power. 2CT ma tylko mieksze paski po bokach co sprawia że żywotność z pewnością nie jest więkasz.

Lary ale Paweł nie jeździ na torze to mu nie potrzeba takich oponek jak mówisz.

User avatar
 
Posts: 83
Joined: 04 May 2010, 22:40
Location: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Year production: 2008

Post » 12 January 2011, 19:21

No to fakt Grzesiu - masz rację jeżeli spokojnie lub typowo turystycznie lata to żeczywiście PP będą ok :P

aaa i zapomniałbym - naskrobałbyś tam w moim topicu z klamkami - moze mi coś rozjaśnisz , bo wiem że u siebie zmieniałeś a nie przyglądałem sie hihi:

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 12 January 2011, 20:04

MICHELIN PILOT ROAD -RADIAL---B.D.B OPONY!!!!
zrobiłem na nich 929 -ponad 30 tys km

bez gleby i uślizgów :D -używki 3-5 letnie po 90zł/szt.

.ktoś nie umiał na 'JAJKU' jezdzic. hihi:

 
Posts: 63
Joined: 24 August 2008, 19:59
Location: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Year production: 2003

Post » 13 January 2011, 00:56

Guliver wrote:Paweł Pilot Road sobie odpuść. Martinezzz miał taką założoną w jajku (gsxf600) a mocy to to nie ma żadnej a jednak często miał uślizgi. Pilot Power to bardzo dobra opona. Przejeździłem na niej w 954 prawie 8000km. Co prawda wtedy jeździłem lajtowo.

[ Dodano: Sro Sty 12, 2011 6:08 pm ]
bmd wrote:Cena bardzo fajna jak za taką gumę, ale chyba warto dorzucić trochę do 2ct. Oponki są wytrzymalsze, a przyczepność nie jest zła.

Chyba Ci się cos kolego pomyliło. Niby dlaczego 2CT są wytrzymalsze. Przecież po środku maja ta samą mieszankę co zwykły pilot power. 2CT ma tylko mieksze paski po bokach co sprawia że żywotność z pewnością nie jest więkasz.


Guma na środku jest twardsza. Doczytaj troszkę :mrgreen:. Mam teraz trzy-składnikowe Pirelli Angel ST i jest ok, ale wydaje mi się, że Michelin Road 2 były lepsze i wytrzymalsze.

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 13 January 2011, 22:29

bmd wrote:Guma na środku jest twardsza. Doczytaj troszkę :mrgreen:. Mam teraz trzy-składnikowe Pirelli Angel ST i jest ok, ale wydaje mi się, że Michelin Road 2 były lepsze i wytrzymalsze.


Drogi kolego niestety się mylisz albo masz jakieś złe źródło informacji. PP 2CT nie ma twardszego środka tylko miększe boki niż zwykły PP. Zarówno normalny PP jaki i PP 2CT mają środek opony z tej samej mieszanki o tej samej twardości.

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests