mam pytanie: czy u was klamka przedniego hamulca jest twarda i moto hamuje praktycznie jak się dotknie klamkę czy jest taka bardziej miękka?? u mnie właśnie jest miękka jakby układ był zapowietrzony ale niedawno wymieniłem płyn, odpowietrzyłem wszędzię (także przy pompie) i nadal jest miękka... brat ma cb 1300 i tam jest zwykła pompa (nie radialna) i praktycznie wystarczy dotknąć klamkę i moto staje no i wogóle klamka jest o wiele twardsza. CB hamuje lepiej niż moje sc57, a przecież sc57 ma radialną pompę i jest o wiele lżejsze niż cb1300.
u mnie jest to samo.. wymienilem przewody na stalowe i klamka jest jakby taka miekka troche i moge np ja docisnac do samej manetki.. no ale hebel mam zajebisty i jednym palcem moge zrobic stopala. ogolnie to klamka jest miekka ale nie musze mocno dusic zeby ostro hamowac..
regulacja jest chyba do wysokości klamki a nie twardości. też mogę ją docisnąć do manetki gazu, ogólnie hamuje zawsze jednym albo dwoma palcami i nie muszę bardzo dusić ale wydaje mi się że nie powinno jednak tak być i klamka powinna być twarda...
Witam!!
U mnie tez jest miękka ... czasem jak by szybciej brała..... nie mam pojęcia od czego to zależy ... (odpowietrzone jest w 100% i wszytko gra w układzie) .. Kumpel w 954 ma tez tak jak pisał kolega że jak mucha siądzie na klamce to można przelecieć przez owiewkę ..... a u mnie bez problemu dognę hebel do manetki na postoju .. ale w czasie jazdy jest ok ... jak pare razy wcisłem hebel panicznie to mało jajecznicy nie miałem w gaciach
witajcie, u mnie klamka jest twarda, fakt - gdy zaloze nowe klocki to bierze wyzej, jak mam juz wyjechane klocki to nizej, ale jest twarda. Nie ma mowy o dojsciu do manety. A moze masz stary lub przegrzany płyn ? Ja leje motula RBF660 i jestem zadowolony.
Witam!!
hiklif >> kurcze możesz mieć i racje ... płyn wymieniłem na nówkę w marcu ... i jak tak teraz siedzę i dumam .. to na początku było brzytwa .. klamka uginała się może z 1,5 cm i opór .... brało od razu .... a płyn mam jakiś DOT4 ze stacji od "wujka Cześka" firmy "cho..lera wie co " .....
1000 tak juz chyba maja z ta klamka. W porownaniu do innych moto wydaje sie miekka ale w czasien jazdy jest ok.
Polecam jeszcze jedna metode zeby byc pewnym odpowietrzenia. Bo u mnie po zmianie przewodow na oplot tez niby byla odpowietrzona a jednak nie do konca.
Trzeba podpompowac pare razy klamka i nastepnie wcicnac ja z calych sil i w tym polozeniu zablokowac np. trytytka (czyt jak to sie pisze) i zostawic tak na noc.
Rano po zwolnieniu klamki powinna byc juz duza roznica w twardosci. Ale dla pewnosci dobrze jest jeszcze raz odpowietrzyc. Po tym zabiegu sie nie przejmowac tylko przyzwyczaic do nieco miekszej klamki.
Nie wiem od czego to zależy, ale u mnie w sc33 nie ma takiej opcji żeby kalmka do manetki doszła. W puszcze jak zapodam na postoju ostro w hampel, to po jakiś 7 sekundach powoli dochodzi do podłogi - ale trzeba naprawde mocno cisnąć (firmówka więc jej nie boli).