Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 06:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

954 nie odpala

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 11 marca 2011, 12:08
Lokalizacja: Ozorków
Pochwały: 1
Motocykl: sc33 i sc50
Rok produkcji: 0

954 nie odpala

Post » 25 lutego 2012, 13:56

Witam. Chcialem dzis wyjechac moja strzała a tu dupa kontrolki sie nie swieca hiss nie mryga. czy to rozladowane do zera aku ? Jeszcze jedno pytanie. Mam taki beznadziejny alarm DATATOOL i jestem ciekaw czy on ma wlasne oddzielne zasilanie czy pobiera prad z aku ? Jesli ma oddzielne to gdzie i jak wymienić ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2012, 14:11

A nie prościej naładować aku i sprawdzić czy odpali?

A co do alarmu, to wydaje mi się, że jak by miał oddzielne zasilanie, to mógł byś go "uzbroić" i normalnie by się włączył jak byś ruszył moto czy coś ( bo nie wiem kiedy się włączają alarmy w moto, bo nigdy nie miałem z tym styczności ).

A jeśli nie możesz go "uzbroić" to zapewne pobiera prąd z aku.
Ale mogę się mylić, bo nie miałem styczności z alarmami nigdy.

 
Posty: 480
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2012, 14:25

Alarm pobiera prąd z aku w 95% przypadków. W takim przypadku na zime warto wyjąć akumulator.
Naładuj, a odpali ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 11 marca 2011, 12:08
Lokalizacja: Ozorków
Pochwały: 1
Motocykl: sc33 i sc50
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2012, 14:27

Własnie ładuje ale wiadomo nerwy zżeraja ... dzieki

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 25 lutego 2012, 14:35

Na przyszłość wyciąg aku z moto na zimę i przynajmniej raz małym prądem podładuj go. Ja robię tak już parę zim podładowywując aku 2 razy w okresie zimowym i nie ma żadnego problemu wiosną.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 25 lutego 2012, 14:55

a jak dalej nie odpali po naładowaniu wybebesz ten alarm miałem dwa motocykle z tym i były problemy
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 25 lutego 2012, 14:59

tylko ostrożnie naładuj aku w moto ma małą pojemność także nie dawaj mu na maxa ognia jakims samochodowym prostownikiem i nie zostawiaj na noc :) bo na drugi dzien wyrzucisz akumulator na smieci, jak duzym prądem ładuje to nie ładuj dłużej jak kilka godzinek. trzeba uwazać na stan aku bo łatwo ubić regulator napiecia a niestety w 929 954 nie są tanie bo ceny zaczynają się od kilku stówek

Awatar użytkownika
 
Posty: 199
Rejestracja: 26 lipca 2011, 09:39
Lokalizacja: LipskoRad
Motocykl: cbr954, Husky Te 610 SM ;)
Rok produkcji: 2002

Post » 25 lutego 2012, 17:55

Mam chyba ten sam alarm....lipa bo nie wiem jak go rozłączyć żeby wyciągnąć aku do ładowania;( alarm pobiera prąd z aku a gdy ten próbujesz wyjąć zaczyna wyć, wtedy korzysta ze swojej baterii...i wyje jak syrena straży heh

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 06 lipca 2010, 21:41
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2002

Post » 25 lutego 2012, 19:23

Wywalcie pany te alarmy. Więcej z nimi problemów niż pożytku. Wiem z własnego doświadczenia :|
Move your head and your ass will follow.

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 04 maja 2009, 23:28
Lokalizacja: żeszuf
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 25 lutego 2012, 20:02

Tak mi kiedyś guru Cziken doradził jeśli chodzi o datatool:
"rozbrajasz, włączasz zapłon i w pilocie lewy mniejszy przycisk trzymasz do momentu aż dwukrotnie da sygnał dźwiękowy i błyskowy. W ten sposób wchodzi w tryb serwisowy i co jakiś czas będzie to potwierdzał pipcząc i wiercąc dziurę w uszach. "

Popipczy , braknie prądu w wewnętrznej baterii i cisza i spokój w garażu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 26 lutego 2012, 03:54

Dokładnie aby wyjąć aku trzeba wprowadzić alarm w tryb serwisowy. O Datatool już trochę było na forum to jest bardzo dobry alarm nie jakieś chińskie badziewie. Wszelkie problemy z nim biorą się w większości z niewiedzy użytkowników, bo jak się coś dzieje to lepiej narzekać niż zerknąć w manuala. Ten alarm ma opcje informowania o tym co się działo od ostatniego uzbrojenia ciekawe ilu użytkowników tego alarmu o tym wie ? Miałem go w 954 przez 3 lata i żadnych problemów za to widać bardzo ciekawe rozwiązania jak np. dość zawiły sposób programowanie nowego pilota :D Proponuję lepiej szukać na forum sam kiedyś dokładnie opisywałem większość procedur odnośnie tego alarmu.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 lutego 2012, 09:49

Stary alarm na dodatek zamontowany "po polsku" to z pewnością ochrona przed właścicielem, który pewnego dnia gdzieś daleko od domu za uja nie zapali moto. Większość problemów z akumulatorem, rozruchem, wypadaniem zapłonów i innymi cudami jest spowodowanych przez alarm. A jeśli jeszcze lubisz jeździć na myjkę bezdotykową ciśnieniową to hohoooo będzie problem.
wciąż zajmuję się serwisem

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości