Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 05:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przerywacz ?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Przerywacz ?

Post » 21 lutego 2009, 16:49

Koledzy krótkie pytanko, gdzie znajduje się przerywacz kierunków w 1000rr z 04-05 roku.
Wymieniłem kierunki z przodu na Led i mimo wstawienia oporników 20w 5,6 oma przed każdym kierunkiem to trochę i tak za szybko migają .Nie ma typowej przerwy jak w normalnych żarówkowych kierunkach. Chcę wymienić ten przerywacz może się zmieni.

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 21 lutego 2009, 16:57

między lampami. musisz je wyjąć z czachy i tam będzie przeczepiony taki CENZURA w przodu (między szkołami). nic więcej tam nie ma więc napewno zauważysz. też miałem problem z przerywaczem bo też mam kierunki led ale ja wstawiłem elektroniczny, jest tańszy od takich oporników i nie obciąża aku.

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 21 lutego 2009, 17:42

Wielkie dzięki !!!

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 22 lutego 2009, 14:49

ja mam coś takiego http://www.nordelektronikplus.pl/oferta_det.asp?show=0&g=30&pg=30&sg=1&id=54&los=0,6144807

Niestety nie ma schematu płytki ale dobry elektronik go zrobi.
7 - masa
9 - "+" po przekręceniu kluczyka (najlepiej z oryginalnej kosti
8 - ten kabelek idzie do przełącznika, najlepiej wpiąć do oryginalnej kostki

reszta jest nieistotna

w opisie układu napisane jest że może sterować dwoma żarówkami o mocy do 20W. ja mam wszystkie kierunki na ledach i działa mi to tak jak powinno.
Załączniki
przer3.JPG
przer4.JPG

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 22 lutego 2009, 15:02

Jakby ktos kiedys mial ten problem w roczniku 06-07 to przerywacz znajduje sie pod lewa owiewka tuz przed skrzynka bezpiecznikow.
Przerywacz jest na 2PIN i na allegro dostalem pod ledy za 25 zeta i dziala jak trzeba.
A najlepsze jest to ze pasuje w orginalne miejsce a zeby go podlaczyc wystarczy dorobic krutki przewod dwuzylowy np glosnikowy i z jednej strony zastosowac konektory damskie szerokie do przerywacza a z drugiek konektory meskie waskie do wtyczki orginalnej i wszystko hula:) Nawet oznaczenia wyjsc na obu przerywaczach sa takie same.

Ps. Synek odpisal wczesniej. Moim zdaniem nie oplaca sie kombinowac z takim ukladem jak i z opornikami jak mozna kupic dobry przerywacz za 25.
Poza tym orginalnie powinien kierunek miec 85 cykli na minute a ten uklad zapwenia od 24 do 48 a to za malo.

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 22 lutego 2009, 16:06

85?? to chyba strasznie dużo. ja nie wiem ile dokładnie mam ustawione bo nie liczyłem ale migają z podobną częstotliwością jak oryginalne na oryginalnym przerywaczu amam jeszcze regulacje w obie strony (mogę sobie przyśpieszyć albo zwolnić). jeśli ktoś jest obcykany w elektronice to ten układ będzie go kosztował ok 10zł tylko trzeba ścieżki na płytce rozkminić.

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 22 lutego 2009, 18:40

85 jest to standardowa szybkosc migania orginalnych kierunkow wiec nie moze byc za szybko. Nawet na orginalnym przerywaczu jest napisane 85c/m czyli cykli na minute.
Owszem jak ktos zna sie na elektronice i jak chce sie bawic to tak ale za 25 czy teraz jak patrzylem za 27 nie oplaca sie bawic moim zdaniem. Ale co kto lubi:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 27 lutego 2009, 23:53

A więc wymieniłem też tylne kierunki na Led i przerywacz do ledów , wywaliłem te oporniki z przed przednich ledów i teraz jest bajka. Migają tak jak powinny z widoczną przerwą jak orginalne. Dzięki koledzy za podpowiedzi.

 
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2009, 19:52
Lokalizacja: nowa sól
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 0

Post » 01 marca 2009, 19:58

Witam..chcialbym zapytac o czy po zastapieniu oryginalnego przerywacza takim
http://sklep.scigacz.pl/przerywacz-ukla ... 19024.html
to czy kierunki beda "mrugac" w normalnej czestotliwosci.
Wymienilem cala lampe tylnia i na tyl zalozylem rezystory i smigalo ok, ale postanowilem tez z przodu kierunki diodowe wrzucic, wiec zamiast kombinowac z rezystorami czy tak jak pewni "specjalisci" zaproponowali wrzucic normalne kierunki w owiewke chcialem zakupic przerywacz..
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 01 marca 2009, 20:50

Zależy ile ma wat ten przerywacz mój ma do 10W i musiałem kupić też na tył kierunki Led aby zmieścić się w tych 10W bo tył to 2x21lub23W. Większość tych przerywaczy nie pasuje do takiej kombinacji jak ja czy ty chcesz zrobić.

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 01 marca 2009, 21:08

jak będziesz miał wszystkie kier. diodowe to pewnie każdy przerywacz do ledów będzie ok. ten z linka jest dosyć drogi, poszukaj na allegro tam były po 25zł

 
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2009, 19:52
Lokalizacja: nowa sól
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 0

Post » 01 marca 2009, 21:55

Wlasnie zobaczylem cos jeszcze..oryginalny przerywacz ma 4 piny a ten z linka ma 2 piny (3 bo masa)..wiec jak to podlaczyc w razie czego..zakladam ze 2 piny sa na prawa strone a dwa na lewa wiec chyba by trzeba bylo je zmostkowac..ktos sie orientuje w temacie..
jesli chodzi o koszty przerywacza to nie jest to w tym wypadku problemem bo takie rzeczy zamawiam za granica wiec koszty sa nieco mniejsze..
Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz..

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość