It is currently 16 November 2025, 22:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

stelaz pod sakwy :)

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 19
Joined: 22 January 2014, 12:41
Location: Otwock
Points: 1
Motocykl: 1000RR
Year production: 0

stelaz pod sakwy :)

Post » 07 March 2014, 00:14

Witam
chcialbym sie pochwalic moim wyrobem na podstawie zdjec stelazu ktoregos z kolegow z forum, ktory robil do wersji sc 57b . wyposazylem go dodatkowo w centralny stelaz np na jakas torbe z louisa itp , robilem go pod wymiar akurat tej torby
Potrzebne bedzie
rurka ja uzylem 17 mm, scianka 2mm, dlugosc 5 m
plaskowniczek zalezy od rurki ale najlepszy bedzie 5 mm szerszy od rurki aby mozna bylo go porzadnie obspawac i pozniej wyszlifowac
sruby
4 x m8x60
2 x m6x60
2 x m5x20 <-- te srubki sluzyly mi wylacznie do usztywnienia stelazu abym mogl dokladnie wymierzyc pozostale elementy .
2 x m8x30
spawarka
szlifiera
wiertarka
oraz co najwazniejsze checi i troche wolnego czasu
do malowania uzylem sprayi podklad akrylowy + czarny mat

Glowne miejsce zamocowania:
drugie sruby patrzac od tylu motocykla od mocowania tablicy rejestracyjnej + sety


Staralem sie jak moglem Wam przyblizyc wymiary lecz trzeba samemu powoli mierzyc i domierzac, ja robilem to metoda prob i bledow :)
Attachments
CAM00624.jpg
CAM00625.jpg
CAM00626.jpg
CAM00628.jpg
CAM00629.jpg
CAM00630.jpg
CAM00632.jpg
CAM00634.jpg
CAM00636.jpg
CAM00635.jpg

User avatar
 
Posts: 106
Joined: 06 July 2009, 22:52
Location: Ciechanów
Motocykl: CBR 954
Year production: 2002

Post » 07 March 2014, 17:48

Brawo! Zainteresowanym zaoszczędzisz kombinowania lub bardzo ułatwisz temat.
CBR F3 -> CBR F4i -> CBR 954rr

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 07 March 2014, 18:39

Polak potrafi :D Nawet fajnie Ci to wyszło. Ciekawe tylko jakie max. obciążenie możesz tam dać.

 
Posts: 19
Joined: 22 January 2014, 12:41
Location: Otwock
Points: 1
Motocykl: 1000RR
Year production: 0

Post » 07 March 2014, 20:51

Koczis wrote:Polak potrafi :D Nawet fajnie Ci to wyszło. Ciekawe tylko jakie max. obciążenie możesz tam dać.



na tych bocznych mozna powiedziec ze bylo okolo 70 kg i nic a na tym centralnym tak kolo 40-50 i wszystko ok :D wszystko jest bardzo sztywne wiec wytrzymac powinno

 
Posts: 660
Joined: 13 August 2013, 11:00
Location: Tarnów
Points: 20
Motocykl: CBR1100XX
Year production: 2001

Post » 08 March 2014, 09:16

Ja bym się martwił i stelaż zadupka . Widziałem już w gsx-r k7-k8 gdzie chłopaki pojechali na wakacje dowalili sakwy i rolki na tył z dziewczynami a jak wrucili to odkryli że stelaże popękane a wręcz jeden złamał się . Nie przeciążaj ich a jak już to pomyśl o zrobieniu stelaża stalowego .

 
Posts: 19
Joined: 22 January 2014, 12:41
Location: Otwock
Points: 1
Motocykl: 1000RR
Year production: 0

Post » 08 March 2014, 16:56

. Nie przeciążaj ich a jak już to pomyśl o zrobieniu stelaża stalowego .[/quote]

Ale przeciez on jest stalowy z mocnej rurki , no ale coz napisze jak sie sprawuje dopiero po majówce.

 
Posts: 660
Joined: 13 August 2013, 11:00
Location: Tarnów
Points: 20
Motocykl: CBR1100XX
Year production: 2001

Post » 08 March 2014, 19:50

Ale ja mówię o stelażu zadupka :P

 
Posts: 19
Joined: 22 January 2014, 12:41
Location: Otwock
Points: 1
Motocykl: 1000RR
Year production: 0

Post » 08 March 2014, 20:13

a rzeczywiscie nie zczailem o co chodzi:) ale dzieki za podpowiedz :) :D

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 08 March 2014, 21:01

Zrobiłem z podobnym stelażem obładowanym zwykle +/-50kg bagażu + pasażerką ok.60kg wiele tysięcy kilometrów i nic nigdy nie pękło tym bardziej stelaż pomocniczy ramy.
Kwestia, że zbytnie przeciążenie nie wpływa dodatnio na prowadzenie a najmocniej dawało w kość na górskich serpentynach w alpach czy dolomitach.
Jeśli motocykl w jednym kawałku i stelaż do ramy nie przypięty trytytkami to możesz go spokojnie obładować jednak pamiętaj o wpływie tego balastu na tak długim ramieniu na sterowność motocykla i znaczne odciążenie przodu.


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests