It is currently 16 November 2025, 13:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z ladowaniem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 6
Joined: 19 May 2008, 11:08
Location: Warszawa
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 0

Problem z ladowaniem

Post » 19 May 2008, 11:26

Mam problem z sc57a otoz nie laduje mi akumulatora problem pwstal przy przebiegu 15 tys.
Regulator napiecia okazal sie OK! Padlo na uzwojenie. Podobno ta czesc NOWA jest zajebiscie droga kolo 1800 pln :shock: na allegro nie znalazlem uzywki :( a podobno mozna przewlec uzwojenie :o robil to ktos kiedys? jak tak to czy to trwaly zabieg i ile kosztuje? dlaczego to pada?

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 24 May 2008, 07:51

Padło bo poszło gdzieś przepiecie,przezwoić mozna ale to moze być drozsze od uzywki.Poszukaj zakładu naprawiającego silniki..
You can't fuck with

User avatar
 
Posts: 26
Joined: 28 November 2007, 18:53
Location: warszawa/
Motocykl: 929RR '00
Year production: 0

Post » 26 May 2008, 18:11

modlinska 217 w warszawie, ja u nich przewijalem alternator i teraz jest ok. a z uzywka to tez nigdy nic nie wiadomo. Na modlinskiej dostaniesz 12 miesiecy gwarancji na to przewiniecie

 
Posts: 6
Joined: 19 May 2008, 11:08
Location: Warszawa
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 0

Post » 29 May 2008, 12:26

Rodman a ile placiles za przewiniecie?

User avatar
 
Posts: 26
Joined: 28 November 2007, 18:53
Location: warszawa/
Motocykl: 929RR '00
Year production: 0

Post » 29 May 2008, 20:16

za wyjecie, przewijanie i motaz zaplacilem ok 400zł

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 11 August 2008, 13:46

u mnie sprawa wyglada tak ze jak naladuje akumulator to jakis tydzien moge jezdzic, ale po ktoryms odpalaniu bateria pada, w czasie jazdy jest wszystko ok, tylko nie idzie odpalic na baterii, sprawdzalem czy laduje i wyglata to tak ze przy 5 tys obrotow jak odłacze przednie swiatlo to mam jakies 14,15 V ale jak podlacze lampe to ladowanie spada do 13,25 V, na niskich obrotach mam jakies 12,8 V ze swiatlami
co moze byc nie tak ze po kikunastu razach odpalania akumulator pada?
nie ładuje sie czy za malo sie laduje?

 
Posts: 36
Joined: 06 May 2008, 22:27
Location: Śrem
Motocykl: Honda CBR 900 RR SC 33
Year production: 0

Post » 11 August 2008, 17:02

RosA za małe masz ładowanie, najprawdopodobniej padnięty jest regulator napięcia... Ładowanie przy włączonym oświetleniu przy 5tyś obr/min powinno wynosić jakieś 14.5V...

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 11 August 2008, 18:17

własnie nabylem serwisowke i tak pisze ze przy 5 tys powinno byc 15,5 V no to zaczalem sprawdzac co i jak, sprawdzilem tak jak kazali rezystencje uzwojen alternatora i sie zgadzala ale kazali sprawdzic tez czy nie ma polaczenia mieczy uzwojeniami alternatora a masa i u mnie wyszlo ze mam (a niby pisza ze nie powinno byc)
Czy to oznacza ze alternator do wymiany? moze ktos mial juz kiedys cos podobnego i moze mi jakos pomoc, czy tak jak niektorzy pisali wczesniej uzojenia mozna naprawic ?

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

regulator

Post » 11 August 2008, 23:14

witam ja 3 tyg temu mialem taka sama sytuacje w swej sc50. jadac z daleka slyszalem jak mi sie akumulator zagotowal wynikiem czego byl regulator napiecia. kupilem nowy regulator w sklepie i akumulator za 560zl wszystko i teraz gra. sprawdzajac miernikiem jakie mam ladowanie tez mnie troszke zaniepokoilo bo na 2 tys obr mialem 11,6V a przy 8 tys mialem az 15,6V.posiadam wersje amerykanska wiec byly wlaczone swiatla drogowe i taki wyszedl mi pomiar. teraz wszystko gra i ciesze sie jazda. nara
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 11 August 2008, 23:49

sisii, tylko u mnie jest zupelnie inny problem, niestety to jest wina chyba alternatora, u mnie na wyzszych obrotach wzrasta troche ladowanie ale ale nadal jest za male, sprawdzalem miernikiem i mam przebice z uzwojen alternatora na mase i pewnie to jest przyczyna
mozna jakos naprawic alternator, bo nowy to droga spawa ?

sisi1623 wrote:a przy 8 tys mialem az 15,6V

chyba nie tak az tylko dobrze bo w serwisowce mojego jest napisane:
regulated voltage output ..... 15.5V @ 5000 rpm

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 18 August 2008, 13:12

Wlasnie sie na innym form dowiedzialem,( nie jestem na 100% pewien, ze to prawda) ze Honda zrobila kampanie grwarancyja wlasnie alternatorow w 1000RR. Moze warto sie dowiedziec wiecej?

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 18 August 2008, 13:45

RosA nic nie pomoże kupienie używki bo alternator to zmora sc57. Jeśli faktycznie Honda prowadzi kampanię usunięcia wadliwych uzwojeń, to warto się dowiedzieć więcej u dilera.
wciąż zajmuję się serwisem

Next

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests