It is currently 16 November 2025, 15:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

drgania po puszczeniu kierownicy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 137
Joined: 10 October 2007, 20:52
Location: kielce
Points: 3
Motocykl: k9 1000
Year production: 2009

drgania po puszczeniu kierownicy

Post » 07 May 2013, 08:30

jade np 70km/h puszczam kierownice i zaczyna drgac tak bardzo delikatnie lewo prawo ale jedzie normalnie prosto i nie sciaga.Moto bezwypadek przy hamowaniu niema zadnego bicia tak samo jak tylko mam rece na kierownicy jest wszystko idealnie niezaleznie od predkosci itp.Opony to dunlop sportmax nowki tylnia 55.

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 07 May 2013, 08:39

masz amor skrętu :D jak nie to normalka :one:
-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 695
Joined: 28 March 2010, 19:39
Location: Wyszogród
Points: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Year production: 2002

Post » 07 May 2013, 09:16

Sprawdził bym najpierw ciśnienie w kołach, a potem łożysko główki ramy ;)
Amor raczej ma w sc57 już był seryjnie ;)

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Post » 07 May 2013, 09:38

Wariat79 wrote:Sprawdził bym najpierw ciśnienie w kołach, a potem łożysko główki ramy ;)
Amor raczej ma w sc57 już był seryjnie ;)


Były seryjnie...


Sprawdź, czy felga nie jest nigdzie delikatnie podbita.
A i może jeszcze raz spróbuj koło wyważyć - duże prawdopodobieństwo, że to przez oponę .

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 07 May 2013, 09:42

A jak z tarczami hamulcowymi? Łożysko koła?

User avatar
 
Posts: 137
Joined: 10 October 2007, 20:52
Location: kielce
Points: 3
Motocykl: k9 1000
Year production: 2009

Post » 07 May 2013, 09:45

nom tak zrobie .tarcze ok nie maja bicia zadnego zreszta to czuc tylko jak puszcze kierownice podczas jazdy nie.dam znac co wyszlo. lozysko nie ma luzow wiec pewnie opona

[ Dodano: Wto Maj 07, 2013 9:54 am ]
jakie cisnienie do dunlopow sportmax? bardzo miekkie sa i tyl 55

User avatar
 
Posts: 492
Joined: 12 November 2011, 21:22
Location: Utr
Points: 9
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 07 May 2013, 18:39

szeryf, zacznij od wyważenia koła :) np mi po 2m-c odpadł ciężarek,a takie ładne były :mrgreen:.. przyklejane i jak widać o kant dupy potłuc :D / i tez lekkie drgania były jak puściłem kiere. a ciśnienie to chyba standard 2.5 i 2.9 na wachaczu masz podane :P

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 07 May 2013, 19:12

mialem tak w kazdym moto jakie mialem i na kazdych oponach :D Nie da sie wiec tego sprowadzic do prostego niewywazenia bo kola wywazam sam ani do krzywych felg czy tarcz bo musialbym miec strasznego pecha.Chybotanie kierownicy jest bardzo minimalne ale da sie zauwazyc jak nie trzymam na niej reki.Ja troche tak podejrzewam ze jak sie lata na gumie i opada to opona nierowno sie wyciera i to moze byc przyczyna.Kiedys po wyamianie opony i 1 jezdzie probnej problem zniknal ale niedlugo potem sie pojawil.Nie kojarzylem wtedy tego ale teraz mam podejrzenie ze przyczyna jest opadanie z gumy gdy opona juz od dluzszego czasu sie nie kreci.
nijak to nie przeszkadza przy jezdzie wiec mam to gdzies :P

User avatar
 
Posts: 137
Joined: 10 October 2007, 20:52
Location: kielce
Points: 3
Motocykl: k9 1000
Year production: 2009

Post » 07 May 2013, 22:04

no wlasnie kminiłem że może tak byc .Zaloze gopro to nagram film o co z tym chodzi

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 07 May 2013, 22:14

Miałem identyczne objawy gdy fabryczne opony mi się kończyły, po wymianie opon problem zniknął.

User avatar
 
Posts: 137
Joined: 10 October 2007, 20:52
Location: kielce
Points: 3
Motocykl: k9 1000
Year production: 2009

Post » 11 May 2013, 18:43

no to sluchajcie: olej w lagach wymieniony opona wymieniona wywazona,lozyska w kole wymienione na glowce niema luzowa problem wciaz jest

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 12 May 2013, 04:20

Mam 929

miałem i mam taki sam problem

na początek radzili wymienić przednią oponę na nową-wymieniona-kiera drga nadal!!!!!
..następnie radzili kupic amor skrętu-kupiłem najdroższy jaki był -scotts ohlinsa---kiera drga nadal
..doradzali sprawdzić łozyska główki ramy-łozyska igła-kiera drga jak drgała
..doradzali sprawdzić tarcze---tego jeszcze nie zrobiłem, ale jak nie to - następnym krokiem chyba będzie sprzedanie motocykla i kupno innej 929 :D
...ale szkoda, bo stan igła

Next

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests