It is currently 16 November 2025, 15:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

reset kompa sc 57a

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 32
Joined: 19 January 2012, 00:04
Location: Osiek k.O
Motocykl: FireBlade sc 57
Year production: 2004

reset kompa sc 57a

Post » 19 January 2013, 20:30

Witam wszystkich, jeśli temat już gdzieś się pojawił to przepraszam, ale szukałem i nic nie znalazłem na ten temat. Problem polega na tym że, gdy robiłem regulacje zaworów i wszystkie czujniki od wtrysków itp były odłączone kumpel przez przypadek przekręcił kluczyk i komputer zarejestrował aż 5 błędów. Motor poskładałem odpaliłem i wszystko gra bo żaden błąd nie świeci. Natomiast gdy zrobiłem zworkę w gniazdku serwisowym, aby ustawić exap wyświetliło mi właśnie te błędy którymi było brak połączenia z wtryskiem 1,2,3,4 oraz z czujnikiem temperatury i teraz nie wiem jak je usunąć z pamięci komputera. W serwisówce przy odczytywaniu kodów błędu też jakoś nie znalazłem jak go zresetować . Dodam, że odłączenie aku też nic nie dało. Z góry dzięki za pomoc Pozdro!!

User avatar
 
Posts: 133
Joined: 23 March 2010, 23:26
Location: Gołkowice
Points: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Year production: 0

Post » 20 January 2013, 10:19

Zanlazlem cos takiego moze Ci to pomoze

Aby usunąć kod z pamięci ECM:
Upewnij się że zapłon jest wyłączony, zmostkuj piny zewnętrzne złącza serwisowego .
Włącz zapłon i wyjmij mostek ze złącza. Kiedy mostek będzie wyjmowany lampka FI powinna się zapalić na około 5 sekund, i w tym czasie mostek musi zostać rozłączony, wtedy wszystkie błędy powinny zostać skasowane. Jednak jeżeli lampka mignie 20 razy to oznacza że pamięć nie została skasowana i cała procedura powinna zostać powtórzona.
Sprawdź działanie lampki FI ( w niektórych przypadkach może to być konieczne do powtórzenia procedury kasowania więcej niż jeden raz)

na przyszlosc odpinac aku przy serwisowaniu :P

 
Posts: 32
Joined: 19 January 2012, 00:04
Location: Osiek k.O
Motocykl: FireBlade sc 57
Year production: 2004

Post » 20 January 2013, 15:08

" i w tym czasie mostek musi zostać rozłączony"
tu się pomyliłeś bo w ciągu tych 5 sekund mostek musi być ponownie zwarty wtedy kontrolka FI miga więcej niż 20 razy. Wyłączyłem zapłon, rozmostkowałem złącze załączyłem ponownie zapłon i następnie znowu wyłączyłem. Zrobiłem mostek jeszcze raz i załączyłem zapłon aby sprawdzić czy nie ma błędów i co?:)lampka FI świeci cały czas i nie mruga czyli komp został oczyszczony z błędów. A co do serwisowania moto na odpiętym aku to masz racje na przyszłość bedę pamiętał, albo będę lał po pazurach każdego kto zbliży się do stacyjki:D:D Pozdro i dzięki za pomoc

 
Posts: 2
Joined: 01 August 2011, 20:42
Location: Osiek k O
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Year production: 2004

Post » 11 March 2013, 21:57

ja Ci zaraz wyleję po pazurach :584: kto by Ci później cennych wskazówek udzielał w serwisowaniu :P akumulator odłączony lub kluczyk w domu :D

 
Posts: 32
Joined: 19 January 2012, 00:04
Location: Osiek k.O
Motocykl: FireBlade sc 57
Year production: 2004

Post » 11 March 2013, 23:11

Lucek zwracam honor mój mistrzu:D :one:


Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests