It is currently 16 November 2025, 15:37

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Sprawdzanie Oleju SC57

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 25 August 2012, 16:02

LENAR wrote:Ja Cię nie strofuję.
To, że oleju z czasem przybywa w misce to prawda, ale chyba nie sądzisz, że inżyniery z japan o tym nie wiedzą i nie wiedzą jak sprawdzić jego poziom we własnej konstrukcji?

oczywiście że wiedzą technologia idzie do przodu i to nie są takie same konstrukcje jak 30 lat temu.
mi niestety też to utkwiło i tak mnie uczono żeby sprawdzać na zimnym ale to już nie te czasy :D
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 26 August 2012, 00:48

:)
___

kolejny przykład też padł już w tym temacie
pit wrote:Jak kupiłem pierwszego germańskiego TDIka to wszyscy mówili sprawdzaj olej na zimnym. To sprawdzałem i np. rano przed odpaleniem było max, ale jak się rozgrzał i pojeździł to bagnet ledwo się maczał w oleju. I w serwisówce od tego diesla pisało sprawdzaj olej na rozgrzanym 3 min. po zgaszeniu silnika


Tak jak pisałem - konstruktorzy na pewno uwzględnili to, że olej spływa. Pewnie chodziło o pracę serwisów - samochód/motocykl podjeżdża do ASO z rozgrzanym a nie zimnym silnikiem. :)

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests