It is currently 16 November 2025, 17:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zeruje się zegarek po ustawieniu

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
 
Posts: 7
Joined: 31 March 2010, 19:15
Location: opole
Motocykl: cbr 1000 rr
Year production: 0

zeruje się zegarek po ustawieniu

Post » 31 March 2010, 20:06

kupiłem na początku roku CBR 2006r i po wymianie akumulatora w dalszym ciągu zegarek po ustawieniu i wyłączeniu zapłonu wraca do ustawienia 1:00 ponadto rozładowuje mi chyba akumulator

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 14 July 2008, 18:36
Location: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Year production: 0

Post » 01 April 2010, 06:56

kilometry dzienne tez ci sie zerują? jak tak to z lewej strony pod owiewka masz bezpieczniki, w takiej gumowej osłonie. jeden jest spalony.

 
Posts: 7
Joined: 31 March 2010, 19:15
Location: opole
Motocykl: cbr 1000 rr
Year production: 0

Post » 01 April 2010, 08:13

nie kilometry dzienne są ok

[ Dodano: Czw Kwi 01, 2010 11:18 am ]
no wlasnie, co ciekawe - kilometry bieżące trzyma, tylko zegarek wraca do 00. Mam wrażenie, że gdzie mi dziad kradnie prąd, bo świeżo naładowany akumulator wyssało prawie do zera. Ponadto jak sie zagrzeje silnik - mam problemy z odpaleniem maszyny. Na zimnym odpala bez problemu. Po przejechaniu kilku-kilkunastu kilometrów nie moge odpalić - czsem udaje mi sie dopiero za 5-tym razem...
Obawiam sie, że bez pomocy mądrego elektryka niewiele zdziałam, a pogoda coraz ładniejsza :(

[ Dodano: Czw Kwi 01, 2010 5:04 pm ]
no i elektryk-złota rączka znalazł...
Po prostu UCZCIWY KUPIEC z Wrocławia (własciciel dużej firmy) sprzedał mi bubel - po rozebraniu okazalo sie, ze moto mialo strzał na przod. Wspornik czaszy był wymieniony- nowiutki, ale licznik jest dziurawy jak ser szwajcarski. Posklejany na sztuke. Do srodka dostawal sie woda - w zwiazku z tym scalaki są skorodowane i na scieżkach porobily sie mostki z zielonej rdzy. W zwiazku z tym przy wylaczonej stacyjce pobór mocy był mocno podwyższony (0,35) i rozładowywał baterię w ciągu doby.
Szukam teraz nowego (używanego) licznika w rozsądnej cenie, chyba że możecie mi doradzić - czy jest możliwosc regeneracji tego dziadostwa. Jeśli ktos moze mi pomóc - będe wdzieczny.

 
Posts: 282
Joined: 25 May 2008, 19:51
Location: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Year production: 2004

Post » 17 February 2014, 20:46

Odświeżam Panowie temat gdyż zakupiłem sc57a i mam problem z zegarkiem. Mianowicie caly czas pokazuje 12:00 i kiedy przechodzę do ustawiania to na końcu i tak wraca na 12:00. Nawet po odłączeniu aku wskakuje 12:00, a nie 1:00, tak jak opisują w instrukcji. Macie jakieś pomysły???

 
Posts: 62
Joined: 13 June 2012, 16:14
Location: lll
Motocykl:

Post » 17 February 2014, 22:34

Pisz do tego gościa na forum gsxr http://gsxr-forum.pl/member/matix19/
Albo do tego http://gsxr-forum.pl/member/betgame/
Może dadzą radę naprawić.

 
Posts: 3
Joined: 07 October 2013, 15:02
Location: Pełczyn
Motocykl:

Post » 11 March 2014, 20:38

Nie bede zakladal nowego tematu ale, w mojej sc 57 resetuje sie tylko dziennym przebieg (A) sprawdzilem bezpiecznik i niby wszystko jest ok, nie jest przepalony ani nic w tym stylu, dodam, ze zegarek i dzienny licznik przebiegu (B) trzyma. jaka moze byc przyczyna??

 
Posts: 321
Joined: 10 July 2010, 15:45
Location: Połaniec
Points: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Year production: 2000

Post » 12 March 2014, 02:42

Panowie tak natrafiłem na ten temat przypadkiem i mam pytanie. Inny model bo 929 ale też dzieją mi się cuda z licznikiem.. Przebieg ustawia się co chwilę inny, najpierw było 35tyś potem 18tyś, potem 98tyś :mrgreen: i wróciło na 18.. (tak wiem wiem nawiedzony licznik hihi: ) ponadto prędkościomierz działa jak mu się zachce czasem działa czasem nie a obrotomierz wcale.. Czy jest w 929 taki bezpiecznik o którym mówicie w 1000rr i czy to może być jego sprawka?

Pozdrawiam

 
Posts: 660
Joined: 13 August 2013, 11:00
Location: Tarnów
Points: 20
Motocykl: CBR1100XX
Year production: 2001

Post » 12 March 2014, 08:09

ty masz raczej uszkodzona płytke . :|

 
Posts: 321
Joined: 10 July 2010, 15:45
Location: Połaniec
Points: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Year production: 2000

Post » 12 March 2014, 13:06

A wiesz może czy jest to do naprawy czy raczej nowy zegar? I czy ktoś się orientuje jaki koszt by był takiej naprawy?

 
Posts: 660
Joined: 13 August 2013, 11:00
Location: Tarnów
Points: 20
Motocykl: CBR1100XX
Year production: 2001

Post » 12 March 2014, 14:04

Elektornik samochodowy naprawi ci to .
Podejrzewam że masz gdzieś styki zanieczyszczone bądź zaśniedziałe styki . Aczkolwiek może też być coś głębiej . Koszt jest bliżej nie sutalony ale możesz zaznaczyć że jeśli koszt wyjdzie większy niż 300zł i nie da gwarancji że teraz będzie działać to lepiej kupić uszkodzone zegary na allegro za te 300/400zł i korekta stanu licznika 50zł

edit.
Przypomniało mi sie że kumple miał w gsx-r k4 taki problem że nie stykała mu dobrze ksota w liczniku i jak jechał to czasem licznik pokazywał same 888 a czesem i 999km/h xD.
Wystarczyło wyczyścić styki i poprawić wpięcei kostki .


Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests