It is currently 16 November 2025, 17:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Urwana śruba regulacji zawieszenia CBR 1000 Sc57 - Pomocy!:(

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 31 December 2013, 22:29

whaterver, dziadowanie i tyle.
a może da się wymienić tylko jeden?? albo kupić używane...

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 31 December 2013, 23:33

motobandyta, gowno mnie obchodzi. Czytaj uważnie co pisze i ni potrzebuje pajacowania na forum.
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 01 January 2014, 19:21

DONDIABLO wrote::!: :!: :!: :!: :!: hejo kolego posiadam takie cos tylko ze z 929 podaj e-meila wysle zdjecie czy to to... :027:


poszło pw. :) może akurat..

 
Posts: 9
Joined: 02 December 2011, 11:58
Location: GLIWICE
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 02 January 2014, 20:21

helo luknij na poczte 2 zd wyslalem ci jeszcze.. :)
don diablo

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 03 January 2014, 14:11

ja u siebie wymieniałem olej w lagach rozbierałem lagi czysciłem itp uszczelniacze były w super stanie nic sie nie pociło nie leciało, złożyłem wlałem nowy olej przelatałem juz 2 sezony i nadal jest wszystko super, i co dziadowałem? nie, bo nie szkoda mi paru złotych na uszczelniacze ale po co wymieniać oryginalną dobrą sprawną częśc na jakiś gówniany zamiennik, czasami zamienniki nawet dobrej firmy też są kiepskie czy to w aucie czy moto.

a tu Wiertło odpisal o przeciwpyłowych jeżeli są nie uszkodzone miękka guma itp to po jaką cholere je zmieniać,

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 13 January 2014, 11:57

maciekx, odpowiedź na twoje pytanie to TAK! to jest DZIA - DO - STWO. nie rozumiem tylko czemu potem dziwicie się że w naszym kraju nie można kupić zadbanego motocykla.. zaczyna się od uszczelniaczy a kończy na spawaniu ramy u pana Mariana w stodole
ja swoje zawieszenie wysłałem tu: http://www.power4.pl mimo że nie pociło się itd. i w waszym mniemaniu nie dawało podstaw do naprawy, ja jednak wolę zrobić sobie porządny serwis zgodnie z interwałem jaki przewiduje producent niż babrać się w środku sezonu i myśleć na czym by tu zaoszczędzić...

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests